خانه / بازی / دانلود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time
Crash Bandicoot 4 Its About Time Crash Bandicoot 4 Its About Time

Crash Bandicoot 4 Its About Time

محبوبیت 84%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.0
  • اندروید
    11.0
  • سازنده
    Activision
  • امتیاز
    5.0
  • رای
    +100
  • دانلود
    +100
  • رده سنی
    3+
  • حجم
    10.88GB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time

Crash Bandicoot 4 Its About Time اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری محبوب و پرطرفدار کراش بندیکوت 4 هستید، ما برایتان یکی از عناوین جدید در این سری را آماده کرده‌ایم. با خاتمه یافتن سه‌گانه‌ی کراش بندیکوت، اکنون نوبت به نسخه به‌روزرسانی‌شده این بازی رسیده است. این نسخه از بازی، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های کارتونی چند سال اخیر به حساب می‌آید و برای دوست‌داران کراش به شدت اعتیادآور است. داستان نسخه چهارم سری محبوب و پرطرفدار کراش بندیکوت، در مورد جدال میان کراش و دکتر نئو کرتکس است. این بازی برای پلفترم هایی همچون xbox، PS4، نینتندو و… منتشر شده است اما حالا شما کاربران عزیز گیمی روید میتوانید این بازی بسیار جذاب را در گوشی های اندرویدی خود نصب کنید و ساعت ها از آن لذت ببرید.

داستان بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time دقیقا پس از قسمت سوم روایت می‌شود و با اینکه مانند روال همیشه این سری، قرار نیست با یک داستان عمیق آشنا شویم ولیکن قصه کرش جدید در نوع خود فراتر از قابل قبول ظاهر می‌شود. همه چیز بازی حالا آپدیت شده و در سال ۲۰۲۰ که  جهان‌های موازی و بعدهای دیگر ترند است، قرار است که ما با کرش و کوکو این بار وارد دنیاهای مختلفی بشویم. هر دنیا هم ماسک قدرتمند خودش را دارد و آکو آکوی دوست داشتنی در برابر آنها عملا هیچ حرفی برای گفتن ندارد! اگر پیش‌تر و در بازی‌های گذشته کرش با تایتان‌های مختلف به قدرت‌های متفاوتی می‌رسیدیم، حالا قرار است با ماسک‌های دیگر که دوستان آکو آکو به شمار می‌روند، توانایی‌های خارق‌العاده‌ای کسب کنیم. یک ماسک زمان را کند می‌کند و دیگری قدرت چرخش بی‌نهایت و پرزوری را به کرش می‌دهد و یا یکی از ماسک‌ها جاذبه زمین را دگرگون می‌کند. همه این موارد تاثیر کاملا محسوسی روی گیم‌پلی بازی Crash Bandicoot 4 می‌گذارند، یعنی نقطه قوت و هسته و قلب اصلی این بازی.

دانلود مشخصات آموزش ها

برای استراج فایل اصلی از برنامه RAR استفاده کنید

نکات تکمیلی :

1- حداقل رم مورد نیاز برای اجرای بازی 8 گیگ میباشد.
2- برای اجرای بازی نیازمند 12 گیگ فضای خالی دارید.
3- حداقل اندروید مورد نیاز 11 به بالا میباشد.
4- این بازی نسخه شبیه ساز نینتندو میباشد و نسخه منتشر یافته توسط سازنده نمیباشد و ممکن است دچار باگ یا لگ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. من هر کاری میکنم نمی تونم بازی رو نصب کنم از روی فیلم آموزشی هم نمی شود من با هزار بدبختی ۱۱ گیگ اینترنت جور کردم من عاشق این بازی هستم لطفا راهنمایی کنید تو برنامه یوزی نمی دونم key رو از کجای گوشی پیدا کنم لطفا کمک کنید

    1. درود دوست عزیز. بهترین کاری که میتونستیم براتون انجام بدیم همین قراردادن فیلم آموزشی بود. همچنین لطفا بخش مشخصات رو مطالعه کنید. موفق باشید.

  2. سلام.ببخشید من بازی رو اجرا میکنم هنگام لودینگ داخل خود گیم هنگ میکنه بعد از بازی خارج میشه میتونید راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر لطفا فیلم آموزشی رو مطالعه کنید.

  3. واقعیه؟!

    1. آره پس کیکه؟