خانه / بازی / دانلود بازی Car Parking Multiplayer
Car Parking Multiplayer Car Parking Multiplayer

Car Parking Multiplayer

محبوبیت 82%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    4.8.16.8
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    olzhass
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +2.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    836MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Car Parking Multiplayer

Car Parking Multiplayer – پارکینگ ماشین چند نفره یک بازی فوق العاده گرافیکی و خوش ساخت از سبک های شبیه سازی و رانندگی که توسط استودیو مطرح olzhass ساخته شده است میباشد که تا به الان موفقیت های زیادی داشته است و روز به روز شاهد آپدیت ها و بهبود های بازی هستیم که گیمی روید همیشه آخرین آپدیت این بازی را برای شما عزیزان در دسترس قرار میدهد. مثل همیشه و به درخواست شما گیمر های علاقه مند به بازی های ماشینی امروز هم قصد داریم این بازی محبوب و پردانلود را معرفی نماییم و آخرین نسخه اش را برای دانلود در دسترس بگذاریم ، پس اگر قصد تجربه این بازی را دارید اصلا وقت را هدر ندهید و پا به پای گیمی روید برای اشناییت بیشتر این بازی همراه شوید. Car Parking Multiplayer یک بازی شبیه سازی رانندگی و پارکینگ بسیار منحصر به فرد است. شما به انواع بازی ها ملحق خواهید شد و راه خود را از طریق سردرد پیدا خواهید کرد. امروزه خودرو به دلیل راحتی که دارد به یکی از وسایل حمل و نقل محبوب تبدیل شده است. با این حال، پیدا کردن یک پارکینگ خوب برای صاحبان خودرو کاری خسته کننده است. بنابراین این یک الهام بخش قوی برای توسعه دهندگان برای ایجاد Car Parking Multiplayer شده است. در این بازی مشکلات رایج زندگی واقعی را تجربه خواهید کرد و از طریق یک کلاس پارکینگ رایگان آموزش خواهید دید. این بازی دارای انواع چالش های مختلف است تا بازیکنان را دچار سردرد کند و در عین حال به بازیکنان این امکان را می دهد که نحوه پارک کردن را یاد بگیرند تا بتوانند از رقابت پیشی بگیرند.

مهارت و دقت از عناصر ضروری یک راننده حرفه ای است. زیرا هنگامی که با ماشین های دیگر برخورد می کنید یا به حصار برخورد می کنید، از همان ابتدا مجبور خواهید بود که چالش را انجام دهید. علاوه بر این، برای جلوگیری از برخورد باید به عابران پیاده در پیاده رو یا سایر وسایل نقلیه نیز توجه کنید. در دو سطح اول فقط در یک خط مستقیم با سرعت ثابت حرکت می کنید و در زمان مناسب ترمز می کنید تا بتوانید به راحتی عبور کنید. با این حال، مشکل از سطح 3 ظاهر می شود، زمانی که موقعیت پارک شما کاملاً از مکان فعلی شما فاصله دارد و باید ماشین خود را بین دو ماشین دیگر با دقت پارک کنید. علاوه بر این، برای افزایش چالش برای بازیکنان، Car Parking Multiplayer نیز برای هر سطح محدودیت زمانی دارد و اگر در آن زمان به محل پارک نروید، بازنده خواهید بود. می‌توانید یکی از سه راه کنترل شامل فلش‌های متحرک، فرمان و کج کردن دستگاه برای حرکت را انتخاب کنید. با این حال، احتمالاً کنترل با فرمان آسان‌تر است و مانند یک راننده واقعی به شما احساس واقعی می‌دهد. تمام عملکردهای ماشین روی صفحه نمایش داده می شود و فقط باید کلیدهای مربوطه را برای استفاده و تکمیل سطح انتخاب کنید. شما هرگز احساس تنهایی و بی حوصلگی نخواهید کرد زیرا برای رقابت با شما با حریفان زیادی از سراسر جهان روبرو خواهید شد. شما آزاد خواهید بود که به روش خود از ماشین خود مراقبت کنید و می توانید به راحتی با سایر بازیکنان از طریق صدا ارتباط برقرار کنید.

علاوه بر این، شما همچنین مجاز به سفارشی سازی خودرو به سبک خود برای تغییر ظاهر بیرونی و ارتقاء موتور داخل آن هستید. شما باید بهترین تلاش خود را در رقابت های شدید با بازیکنان دیگر به کار بگیرید. همچنین سطوح و حالت‌های Single Play برای شما وجود دارد که می‌توانید در آن شرکت کنید. در حالت Levels، باید چالش‌هایی را که بازی ارائه می‌دهد تکمیل کنید تا مهارت‌های رانندگی خود را بهبود ببخشید و پول زیادی کسب کنید. Single Play یک حالت رانندگی رایگان است که به شما امکان می دهد بدون ترس از زیر پا گذاشتن قوانین، هر کاری را که می خواهید انجام دهید. شما مکان های مختلف را بر روی یک نقشه دقیق مانند شهرها، بیابان ها و سواحل کشف خواهید کرد. اگر ماشین شخصی را دوست دارید و می خواهید از آن استفاده کنید، می توانید پیشنهاد دهید آن را معامله کنید. این یک ویژگی جالب است که بسیاری از بازیکنان از آن لذت می برند زیرا مجبور نخواهید بود پول زیادی برای خرید آن خرج کنید، اما می توانید پس انداز کنید. پول به ویژه، شما همچنین می توانید از ماشین خارج شوید و قبل از حرکت و کنترل شخصیت خود، کل جاده را مشاهده کنید تا برخی از اقدامات سرگرم کننده مانند کف زدن، پریدن و بسیاری از اقدامات دیگر را انجام دهید. این بازی همچنین به شما این امکان را می دهد که ماشین را قفل کنید و مانند زندگی واقعی موتور را خاموش کنید تا ماشین دزدیده نشود!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود اول:

پول نامحدود (50 میلیون)
محتوای پولی بدون قفل: ماشین‌ها، شخصیت‌ها، خانه‌ها، دیسک‌ها (چرخ‌ها)، دستگاه حرکت دائمی، غیرفعال کردن تبلیغات، موتور W16، خانه، دود رنگی، بوق و آژیر پلیس.
نصب رایگان چراغ پلیس

مود دوم:

پول بینهایت ( خرج کنید کم نمیشه )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. مطالب بیشتری بنویسین لطفا

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود بر شما بازی بیشتر قرار بدیم؟

  2. بهترین و بدون باگ ترین سایتی که دیدم همینه ! 🗿

    1. سپاس از همراهی شما

  3. سلام لطفا نسخه 4.8.16.5 را مودشو قرار دهید

    1. سلام وقت بخیر از اطلاع رسانی تون سپاسگزاریم بزودی نسخه جدید قرار خواهد گرفت.

  4. نسخه جدید(4.8.15.10) اومده

    1. سلام وقت بخیر از اطلاع رسانی تون سپاسگزاریم بزودی نسخه جدید قرار خواهد گرفت.

  5. سلام داخل مشخصات نوشته پول و طلا بی نهایت ولی فقط پول هست طلا نیست!؟

  6. من نسخه پول هک داشتم پاکیدم اینو دانلود کردم نوشتید پول و طلا هک طلا هاش هک نیست😐

  7. سلام من میخوام مود دوم رو نصب کنم میخوام ببینم که سکه هاش مود هست یا نه

    1. مهرداد (نویسنده)

      بخش مشخصات نوشتیم

  8. توی هر دو مود سکه و موتور 400 و بقیه‌ی چیزایی پولی بستن قبلا اینجوری نبود میتونید درست کنید لطفاً. مود اول خوبه اگه میتونید از مود اول بزاری با تشکر 🙏🙏🙏

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود پیگیری میکنیم چشم

  9. سلام چرا سکه ها مود نیست؟؟؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      مشخصات مود در بخش مشخصات نوشتیم

  10. سلام نسخه هک سکه دار پول بی نهایتش چرا نداره

    1. سلام متاسفانه چنین نسخه ای نیست. ضمنا بخش مشخصات را نیز مطالعه کنید.

  11. سلام در مود اول ماشین های پول واقعی و ماشین های سکه ای هم باز است؟؟؟

    1. سلام اطلاعی ندارم. هر چیزی که در بخش مشخصات نوشته شده همونه

  12. لینک دانلود نسخه مود اول خرابه

    1. سلام هر سه لینک تست شد و سالم بودند.

      1. سلام سه تا لینک بود یکیش نیست لطفاً اونو بزارید اونی که ۲۰ مود داشت ممنون میشم اگر بزارید

  13. نسخه جدید رو بزارید

    1. مهرداد (نویسنده)

      چم ممنون بابت اطلاع رسانی

  14. سلام خسته نباشید برای من بازی میاره ولی. بعد چند دقیقه میندازه بیرون داخل مولتی پلیر

    1. سلام دوست عزیز متاسفانه ما کاری نمیتونیم انجام بدیم.

      1. کاکا سنگی 🗿

        من میتونم! برادر برو در مایکت و سرچ کن درباره ی gear up booster. یک برنامه هست که لگ رو گم میکنه و مثل فیلتر شکن کار میکنه. ! فقط برای بازی کار میکنه!