خانه / بازی / دانلود بازی The Sims FreePlay
The Sims FreePlay The Sims FreePlay

The Sims FreePlay

محبوبیت 84%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    5.84.0
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    Electronic Arts
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +1.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +12
  • حجم
    69MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی The Sims FreePlay

The Sims FreePlay – سیمز بازی رایگان یک بازی شبیه‌سازی زندگی محبوب و فراگیر است که توسط Electronic Arts (EA) توسعه یافته است. این به بازیکنان این فرصت را می دهد که شخصیت های مجازی خود را بسازند و سفارشی کنند و آنها را در جنبه های مختلف زندگی، از روابط و مشاغل گرفته تا مدیریت یک خانواده و تحقق رویاهای خود، راهنمایی کنند. یکی از ویژگی‌های کلیدی این بازی گزینه‌های سفارشی‌سازی کاراکترهای گسترده آن است. بازیکنان در انتخاب ظاهر، ویژگی های شخصیتی و سبک لباس سیمز خود آزادی دارند. این امکان یک تجربه بازی واقعاً شخصی‌سازی شده را فراهم می‌کند، زیرا کاربران می‌توانند شخصیت‌های منحصربه‌فرد و متنوعی ایجاد کنند که تخیل و خلاقیت خود را منعکس می‌کند. پس از ایجاد سیمز، بازیکنان می توانند فعالیت ها و ماموریت های مختلفی را آغاز کنند تا به پیشرفت در زندگی کمک کنند. آن‌ها می‌توانند خانه‌ها را بسازند و سفارشی‌سازی کنند، برای سیم‌های خود شغل پیدا کنند، روابط برقرار کنند و خانواده تشکیل دهند. این بازی طیف گسترده‌ای از مسیرهای شغلی، سرگرمی‌ها و تعاملات اجتماعی را برای کاوش ارائه می‌دهد و اطمینان می‌دهد که همیشه چیز جدید و هیجان‌انگیزی برای انجام دادن وجود دارد.

همانطور که از عنوان پیداست، The Sims FreePlay به صورت رایگان بر روی دستگاه های تلفن همراه در دسترس است و مخاطبان زیادی به آن دسترسی دارند. با این حال، مانند بسیاری از بازی‌های رایگان، خریدهای درون‌برنامه‌ای اختیاری را برای بازیکنانی که می‌خواهند تجربه گیم‌پلی خود را بهبود بخشند یا آیتم‌های ویژه‌ای به دست آورند، ارائه می‌دهد. گرافیک موجود در این بازی از نظر بصری جذاب و با جزئیات است و دنیایی پر جنب و جوش و واقعی را برای بازیکنان ایجاد می کند تا در آن غوطه ور شوند. بازی همچنین دارای عناصر بلادرنگ مانند چرخه های روز و شب و تغییرات فصلی است و به عمق و واقع گرایی می افزاید. محیط مجازی به طور کلی، The Sims™ FreePlay یک بازی بسیار لذت بخش و اعتیاد آور است که ساعت ها سرگرمی و بیان خلاقانه را ارائه می دهد. این که آیا ترجیح می دهید روی ساختن و طراحی خانه ها، پرورش روابط، یا پیشرفت شغل سیمز خود تمرکز کنید، امکانات بی شماری برای کاوش در این دنیای مجازی وجود دارد. بنابراین بازی را از گیمی روید دانلود کنید، به دنیای The Sims™ FreePlay بروید و تخیل خود را آزاد کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. اگه می پره بیرون با وی پی ان برید

  2. سلام ببخشید من وقتی وارد بازی میشم بعد چند ثانیه از بازی میپره بیرون گوشی هم A53 هست اندروید ۱۴

  3. سلام من قبلا تا مرحله 28 این بازیو رفته بودم و بعد که نسخه مود رو نصب کردم دیگه نمیتونم وارد اکانت قبلیم بشم و ادامه بازیو برم، راهکاری هست که بتونم اکانت قبلیمو با نسخه مود شده ادامه بدم؟

    1. سلام با نسخه مود شده نمیشه بازیابی کرد.

  4. سلام من قبلا لول ۲۸ بودن و بعد نسخه مود رو نصب کردن ولی حالا هرکار می‌کنم نمیتونم وارد اکانت قبلیم بشم و بازی از اول شروع شده، باید چیکار کنم که بتونم هم اکانت قبلیمو داشته باشم هم نسخه مود شده رو؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود بر شما متاسفانه روی مود نمیشه اکانت سیو کرد یا بالا اورد عزیز

  5. سلام من لول ۴۲ هستم اما الان یهو از بازی میاد بیرون آپدیت هم کردم درست نشد واقعاً باید چکار کنم

    1. سلام دوست عزیز اطلاعی ندارم متاسفانه. شاید بقیه دوستان بتونن کمکتون کنند.

    2. سلام منم این مشکل رو دارم تونستین حل کنین؟

      1. مهرداد (نویسنده)

        درود بر شما نسخه اصلی اینجوریه یا مود؟

  6. سلام چرا نمیشه دانلود کرد

    1. سلام دلیلش نوشته شده.

  7. سلام چرا وقتی لول ۲۰ میرسم بازی لگ داره میشه لطفا رسیدگی کنید ممنونم

    1. سلام مربوط به خود بازیه به ما مربوط نیست.