خانه / بازی / دانلود بازی RollerCoaster Tycoon Touch
RollerCoaster Tycoon Touch RollerCoaster Tycoon Touch

RollerCoaster Tycoon Touch

محبوبیت 93%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    3.34.8
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    Atari, Inc
  • امتیاز
    4.1
  • رای
    300K
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    606MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی RollerCoaster Tycoon Touch

RollerCoaster Tycoon Touch – یک بازی جذاب در سبک شبیه سازی و مدریتی از استودیو Atari, Inc میباشد که امروز در گوگل پلی با امتیاز 4.1 از 5 و با بیش از 10 میلیون دانلود از سراسر جهان توانسته نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کند! شما در این بازی جذاب و مدریتی باید پارک ملی خود را گسترش دهید وسایل ایمن تر و سرگرم کننده تر بیاورید افرادی که به پارک شما سر میزنند را راضی نگه دارید و از داشتن یک پارک به این زیبایی و جذابی لذت ببرید! گیم پلی روان،موسیقی متن و فضای بازی از نقاط قوت این بازیست! بازی RollerCoaster Tycoon Touch با محیط های متنوعی همراه است، یعنی بیش از صد طرح پارک سری بازیهای RollerCoaster را در خود گنجانده است! در این بازی ابتکار مدیریتی شما حرف اول را می زند به طوری که با ایجاد بخش های مختلف و عالی می توانید به افزایش سرمایه و خرید ایتم های جدید بپردازید و پارک خود را زیباتر از پیش گردانید و افراد بیشتری را به آن جذب کنید! پس اگر از علاقه مندان و دوستداران بازی های شبیه سازی و مدریتی هستید، بازی RollerCoaster Tycoon Touch را به هیچ وجه از دست ندهید!! در ادامه نیز با گیمی روید همراه باشید تا بیشتر با این بازی آشنا شویم.

این بازی نیز به شما امکان ساخت ترن هوایی از ابتدا یا با استفاده از پیش ساخته‌ دیگران را می دهد ؛ همچنین به شما اجازه می دهد پارک کاملی را از جمله جایگاه ویژه صرف غذا و نوشیدنی، حمل و نقل و حتی منظره طراحی کنید! اگر به بازیهای مدیریتی علاقه دارید، این بازی مناسب شما است. بازی RollerCoaster Tycoon Touch با محیط های متنوعی همراه است، یعنی بیش از صد طرح پارک سری بازیهای RollerCoaster را در خود گنجانده است! در این بازی ابتکار مدیریتی شما حرف اول را می زند به طوری که با ایجاد بخش های مختلف و عالی می توانید به افزایش سرمایه و خرید ایتم های جدید بپردازید و پارک خود را زیباتر از پیش گردانید و افراد بیشتری را به آن جذب کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای شبیه ساز اندروید هستید به هیچ وجه RollerCoaster Tycoon Touch را از دست ندهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. ببخشید من یه درخواست بازی مود داشتم میشه بازی ساکر استار رو مودش رو بزارید ممنون میشم

    1. سلام درخواستتون بررسی میشه. از همراهی شما با گیمی روید خرسندیم.

  2. لینک دانلودش کجاست

    1. دوست عزیز مشکل برطرف شد مجددا بررسی بفرمایید!

      1. ممنونم. فقط من بازی بارگیری و نصب کردم بعد دیتاشو نصب و استخراج کردم و کپی کردم به اندروید و obb رفتم تو بازی نیومد!

        1. مهرداد (نویسنده)

          سلام پس از دانلود فایل نصبی و دیتا، لطفا قسمت کمک در نوار بالایی سایت را مطالعه کنید.

  3. سلام این سایت واقعا عالیه فقط من نمیتونم به کانالتون عضو بشم هر جقدر میزنم بالا نمیاد نمیتونم عضو بشم ببخشید ولی هرگز سایت تون رو ترک نمی کنم😎

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام ممنون از همراهی شما.

  4. ارشیا دریکوند

    لینک دانلود کجا هست