خانه / بازی / دانلود بازی Prey Day
Prey Day: Survive the Zombie Apocalypse Prey Day: Survive the Zombie Apocalypse

Prey Day: Survive the Zombie Apocalypse

محبوبیت 86%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    15.3.3
  • اندروید
    4.4
  • سازنده
    GREENPIXEL LTD
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +359000
  • دانلود
    +5.000.000
  • رده سنی
    12+
  • حجم
    564MB
  • دسته
    /
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Prey Day

prey day – بازی جذاب خارجی با تعداد دانلود 5 میلیون و امتیاز 4.3 در گوگل پلی یکی از پرطرفدار بازی های این دسته از بازی محسوب می شود، هم اکنون این بازی جذاب را می توانید به صورت دو نسخه مود و اصلی با لینک نیم بها از وب سایت گیمی روید دانلود و لذت ببرید!

این بازی در دنیای پسا آخرالزمانی قرار گرفته است: در سال 2033 جهان شیوع یک عفونت ناشناخته را مشاهده کرد که تقریباً همه انسانها را نابود کرد.
‏روز طعمه (prey day) – بازی بقا آنلاین که در شهر عظیم جهان آخرالزمانی صورت می گیرد. ویروس ناشناخته بخش بزرگی از جمعیت را نابود کرد و تعداد معدودی از بازماندگان را به جا گذاشت. بیشتر ساکنان تحت تأثیر ویروس به زامبی تبدیل شده یا جهش یافته اند. در میان هزارتوی خیابان های خالی ، بازماندگان اردوگاه ها را برای مقاومت در برابر انبوهی از زامبی ها و دزدکی حرکت کردن در خارج از خانه برای یافتن خویشاوندان و کشف علت این عفونت تقویت می کنند.
‏شما یکی از چند بازماندگان هستید که سرنوشت آن به طور مستقیم با این حوادث ارتباط دارد. با شکارچی و تشنگی برخورد کنید، به دنبال اردوگاه های بازماندگان باشید، پناهگاه خود را از مواد جمع آوری کنید. علل عفونت را با تکمیل تلاش ها بررسی کنید. به تاریک ترین گوشه های شهر بروید تا شرم و سلاح های منحصر به فرد را هدایت کنید. ساخت وسایل نقلیه که به مناطق سخت به دسترسی دسترسی پیدا می کنند. ‏به جای با بازماندگان دیگر، به عنوان یک جرم برای دیدن شما حمل می کنید. متحد با دیگر بازیکنان در مناطق آنلاین برای مبارزه با زامبی و دیگر بازیکنان پنهان در خیابان ها شکار برای شکار آسان. جمع آوری دوستان خود برای رفتن به خطرناک ترین مناطق شهر! شما میتوانید آخرین نسخه به همراه مود این بازی را از دانلود باکس زیر به صورت نیم بها و با سرعت بالا از سرور هاس قدرتمند گیمی روید دانلود و نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. نسخه معمولی بازیو یه دور ریختم مشکلی نداشت. الان مودو ریختم بعد چند ثانیه کرش میخوره :/

    1. مهرداد (نویسنده)

      عجیبه

  2. نسخه مودش هم با فیلترشکن و هم بدون فیلترشکن میندازه بیرون چی کارش کنم

    1. مهرداد (نویسنده)

      بررسی میکنم

  3. نسخه مود مشکل داره پس از چند ثانیه ورود از بازی میندازه بیرون

    1. سلام با فیلتر شکن تست کنید.

      1. تست کردم کار نکرد

  4. سلام نسخه مودش کار میکنه؟ و اینکه میتونیم اصلی هم همراش بازی کنیم و اینکه باید اسم فایل عوض کنیم و اصلی پاک کنیم تا مود بیاد چطوری میشه با اصلی بازیش کرد

    1. سلام لطفا قبل از هر چیز بخش مشخصات رو مطالعه کنید تا بخش مود شده آشنا بشید تا بعدا مشکلی پیش نیاد. همچنین برای نصب نسخه مود به احتمال زیاد باید نسخه اصلی رو حذف کنید.

  5. قابلیت نسخه مود چیه؟؟

    1. سلام توضیحات در بخش اطلاعات داده شده است.

      1. اوشونی که جوابشو دادای دوس داره از زبانه شما بشنوه و وقت شما رو بگیره

        1. اوشون اشتباه میکنه /:

          1. این داداشمون فکر کنم به اوشون تیکه انداخت نه به شما

            0
            0