خانه / بازی / دانلود بازی Terraria
terraria terraria

terraria

محبوبیت 90%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.4.4.9.5
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    505 Games Srl
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +377.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    140MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    5دلار
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Terraria

terraria – جزیره شناور عنوانی که 505 Games Srl آن را ساخته و در گوگل پلی با قیمت 6 دلار عرضه کرده است!! و امروز برای اولین بار در ایران و به درخواست شما عزیزان آخرین نسخه این بازی که همزمان با آپدیت گوگل همراه است را در اختیارتان قرار داده ایم تا دیگر وبسایت ها و عناوین مشابه از ما کپی برداری کرده و به نام خودشان ثبت کنند!! بازی terraria که هم اکنون بیش از 1 میلیون فروش داشته داشته است توانسته است امتیاز 4.5 از 5 را در کارنامه خود ثبت کند و عنوانی پرطرفدار تبدیل شود!! بازی با گرافیک پیکسلی اش اما گیم پلی بسیار سرگرم کننده اش شما در نقش یک کاراکتر کنجکاو قرار میدهد که شما باید در این بازی همراه این کاراکتر به ماجراجویی بپردازید!! بازی با المنت های مختلف،گیم پلی سرگرم کننده و گرافیک دوست داشتنی اش، میتواند شمارا ساعت میخکوب خود کند و اوقات فراقت خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد!! پس اگر از علاقه مندان این بازی و چنین سبک هایی هستید، بازی terraria را از دست ندهید که آخرین نسخه اش را همزمان با آپدیت گوگ پلی در اختیارتان قرار داده ایم!! در ادامه نیز همراه گیمی روید باشید تا بیشتر با این بازی آشنا شویم.

پس از اجرای بازی وارد سرزمین سرسبز و بسیار زیبایی می شوید که خلاقیت ساکنین آن باعث به وجود آمدن مناظر جالب و دل انگیزی شده است ؛ اما به طور ناگهانی یک اتفاق ناگوار و دل خراش در آن رخ می دهد ؛ هیولا ها و غول های سرزمین تاریکی به آن هجوم می آورند و هر چیزی را که در جلوی راهشان باشد، به نابودی می کشند و دیگر اثری از سرسبزی بر جای نمی ماند! شما به عنوان شخصیت اصلی و یک پسر شجاع وارد داستان می شوید تا با قدرت خلاقیت خود، همه چیز را به حالت اولیه برگردانید و دشمنانی را که به مرز و بوم آن ها تجاوز کرده اند، به طور کلی نابود سازید. برای این کار نیاز به یک قلعه و پناهگاه کوچکی دارید تا در مواقع ضروری به آن جا بروید و برای نبرد های بعدی آماده شوید. هر چند در Terraria چندین سلاح کلاسیک برای مبارزه طراحی شده اند ولی این خلاقیت شماست که حرف اول را می زند و با ایده های جالبی که بر روی محیط تخریب پذیر بازی پیاده می کنید، اهداف از پیش تعیین شده تان را عملی می سازید. مراحل اولیه این بازی در سرزمین اجدادی دنبال می شوند اما پس از گذشت زمان وارد بخش های رویایی و زیبایی هم می شوید که روی ابر ها و آسمان هستند! با جمع آوری امتیاز و پول قادر به خرید مواد اولیه برای سلاح، لباس و آیتم های دیگری هستند که برای انجام ماموریت ها لازم اند. با وجود این که بازی دارای گرافیک دو بعدی و پلتفرمر است اما گیم پلی بی نظیری دارد.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

پس از شروع بازی بر روی دکمه گرد در سمت چپ بالا کلیک کنید تا منوی مود که دارای گزینه های زیر است باز شود:

1 – جاودانگی (حتی اگر سلامتی شما تمام شود نمی میرید)
2 – آسیب زیاد
3 – موجودی را باز کنید و یک مورد را انتخاب کنید تا حداکثر پشته آن را بدست آورید.
می توانید آیتم های تکی (مانند سلاح و زره) را به اشتراک بگذارید.

مود دوم ( ایتم بینهایت )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. درود لطفا Football Stars رو هم مود کنید ممنون از سایت خوبتون

    1. درود همراه گرامی. امکان مود شدن این بازی پایین است. ولی به هر حال توسط تیم مودینگ بررسی خواهند شد.

  2. بازی the east new world هم بیارید

    1. سلام درخواست شما مورد بررسی قرار می‌گیرد

  3. سالار زاده

    نه

    1. چی نه؟

      1. سلام میشه برنامه tl pro رو بزارید خاهش میکنم به همین سایت ها گفتم ولی گفتن نه ولی شما یبار گفتم یه بازی رو بزارید گذاشتید واقعن ممنوم میشم اگه tl pro رو بزارید

        1. سلام متاسفانه در حال حاضر برنامه قرار نمی‌گیرد.

آثار دیگر 505 Games Srl