خانه / برنامه / دانلود برنامه Home Workout – No Equipment
Home Workout - No Equipment Home Workout - No Equipment

Home Workout - No Equipment

محبوبیت 82%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.2.8
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    Leap Fitness Group
  • امتیاز
    4.9
  • رای
    +2.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    20MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود برنامه Home Workout – No Equipment

Home Workout – No Equipment – ورزش در خانه عنوان یک برنامه کاربردی و کامل از استودیو Leap Fitness Group برای اندروید میباشد که به صورت رایگان در گوگل پلی با خرید درون برنامه ای به قیمت 40 دلار عرضه شده است!! و امروز به درخواست شما دوست داران ورزش و پس از بررسی های لازم،آخرین نسخه برنامه Home Workout – No Equipment  قرار داده ایم تا بدون هیج مشکلی از این برنامه شگفت انگیز استفاده بدون محدودیت داشته باشید. شما در این برنامه کامل و بدون نقص میتوانید ورزش های خانگی را برای تناسب اندامتان داشته باشید که نسخه مخصوص بانوان نیز داخل سایت قرار گرفته است!! برنامه با طراحی و رابط کاربری خوش ساخت و جذابش و تمرین های مناسب رو به سخت و یک دستیار هوشمند توانسته است امتیاز 4.9 از 5 را با بیش از 100 میلیون دانلود از سراسر جهان کسب کند!! پس اگر از افراد علاقه مند به ورزش هستید و دنبال یک برنامه مناسب هستید، Home Workout – No Equipment به هیچ وجه از دست ندهید که مخصوص شما ساخته شده است!! در ادامه نیز با آشناییت بیشتر این برنامه شگفت انگیز با گیمی روید همراه باشید.

بسیاری از افراد علاقه مند به ورزش به دلیل مشغله های کاری و زندگی پر فراز و نشیب نمی توانند به باشگاه های ورزشی مراجعه کرده و با دستگاه های حرفه ای اقدام به ورزش کنند. از این رو توسعه دهندگان دستگاه های هوشمند اندرویدی با توانایی های خاصشان به کمک این دسته از افراد آمده اند. Home Workout – No Equipment Pro عنوان یک اپلیکیشن کامل و بی نقص برای دسترسی به مجموعه ای از تمرینات ورزشی در خانه مخصوص اندروید می باشد . این نرم افزار به کاربرانش کمک می کند تا بدون نیاز به هر گونه وسیله ورزشی خاص در مدت زمانی کوتاه عضلات خود را پرورش داده و به یک آمادگی جسمانی نسبی برسند. تمرینات ورزشی موجود در این استارت اپ گروه های عضلانی تمامی بدن را در بر می گیرند که کمک می کند، بیشترین و بهترین نتیجه را از تمرینات موجود کسب کنید. به همراه هر کدام از تمرین های ورزشی یک آموزش به صورت انیمیشن و توضیحاتی کامل ارائه شده است که خود به تنهایی کمک می کند در صحیح ترین حالت ممکن ورزش و هیچ گونه مشکلی برای شما به وجود نیاید.

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. آپدیت بدید دیگه

    1. مهرداد (نویسنده)

      مود نمیشود

  2. سلام با تشکر مودشو بزارید آپدیت ۱.۲.۱۲

    1. سلام وقت بخیر بررسی خواهد شد. با تشکر

  3. درخواست مود برنامه روبی باکس را دارم تبلیغات و اشتراک و خرید ها

    1. سلام دوست عزیز متاسفانه این برنامه مود نمی‌شود.

  4. آپدیت می‌زارید ۱.۲.۸

    1. مهرداد (نویسنده)

      ممنون بابت اطلاع رسانی ، قرار میدیم عزیز

  5. سلام ببخشید چرا بعد از چند روز ایتفاده از برنامه دیگه وارد برنامه نمیشه نسخه ی اصلیش این مشکل رو نداشت

    1. سلام نسخه ای هم که در سایت قرار گرفته اصلی میباشد.

  6. سلا ممن همه بازی هاتونو نصب کردم فقط به عشق گیمروید میشه بهم بگید چطوری اسم کانالمو یا اسم اکانتمو تو بازی بزارم تورو جان هرکسی دوست دارید بهم بگید لطفا

    1. سلام متاسفانه از این مورد بی اطلاعیم!

آثار دیگر Leap Fitness Group