خانه / بازی / دانلود بازی Angry Birds Transformers
Angry Birds Transformers Angry Birds Transformers

Angry Birds Transformers

محبوبیت 83%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.27.1
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    Rovio Entertainment Corporation
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +2.000.000
  • دانلود
    +50M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    478MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Angry Birds Transformers

Angry Birds Transformers – عنوانی دیگر از سری بازی های پرندگان عصبانی و نسخه جدیدی از این بازی میباشد که توسط استودیو Rovio ساخته و در گوگل پلی عرضه شده است که امروز تیم گیمی روید در سریع ترین زمان ممکن این بازی را بررسی و آخرین نسخه همزمان با گوگل پلی را به صورت دو نسخه اصلی و مود تهیه و در اختیار شما هموطنان و دوستداران بازی های Angry Birds قرار داده است تا بار دیگر بروز بودن خود را ثابت کنیم!! بازی با گرافیک بهتر و بهبود یافته نسبت به سری قبلی های خود و همچنین گیم پلی جذاب و اعتیاد آورش توانسته است امتیاز عالی 4.4 از 5 را با بیش از 50 میلیون کاربر فعال از سراسر جهان کسب کند و عنوان یک بازی هیجان انگیز تبدیل شود!! پس اگر از بازی های آرکید و سری بازی های Angry Birds علاقه مند هستید این بازی را اصلا از دست ندهید و آخرین نسخه عرضه شده را از دانلود باکس زیر دانلود و نصب کنید! در ادامه نیز با آشناییت این بازی همراه گیمی روید باشید.

داستان بازی از این قرار است که ربات های بیگانه به سمت جزیره ی شما حمله کرده اند و باید جلوی ان ها بایستید و ان ها را ز بین ببرید! در نسخه ی جدید پرندگان عصبانی فکر نکنید که با شخصیت های جدید مواجه خواهید شد خیر ؛ بلکه دارای گیم پلی ای جدید با داستانی فوق العاده است که بدون شک برای بار دیگر شما دوستداران بازی های انگری بیرد را به وجد می اورد! پرندگان خشمگین و تبدیل شوندگان (ترنسفورمرز) به جنگ یکدیگر می روند ؛ این بار در محیطی سه بعدی و به سبک بازی های حادثه ای! دیگر تیر و کمان و پرتاب پرنده ها از راه دور را فراموش کنید، این بار یک جنگ واقعی در کار است! کاراکتری به نام جرقه تخم مرغی، تخم مرغ ها را به روبات های دیوانه ای تبدیل کرده که دارند جزیره خوک ها را نابود می کنند و تنها کسی که میتواند جلوی آنها را بگیرد، پرندگان ماشینی هستند! تا حالا یک انگری برد روباتی دیده بودید؟! خوب حالا میبینید، چون Angry Birds Transformers  همان انگری بردهای روباتی هستند! این پرندگان مجهز به سلاح های لیزری هستند و میتوانند در آن واحد تبدیل به ماشین شوند، ضمنا آنها دست و پا هم دارند و همه اینها تازه اول داستان است!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

الماس و پول بینهایت هستند ( پس از اتمام آموزش های درون بازی، فلش رو به بالا را روی نقشه در پایین سمت چپ فشار دهید که با یک فنجان در خط دوم در منوی کشویی مشخص شده است، به آنجا بروید و اولین جایزه الماس خود را دریافت کنید، تعداد کریستال های شما نامحدود خواهد بود. + شما می توانید سکه های خود را با مبادله الماس در بازی خرج کنید. همچنین بعد از هر قسمت 25000 سکه طلا دریافت می کنید. )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام خوبید میتونید بازی pocket troops رو مود کنید

    1. سلام همراه گرامی درخواستتون بررسی خواهد شد.

      1. ممنونم بازی بسیار خوبیه و یک سوال مشکل انگری بردز ترنسفورمرز ک وقتی اجرا میکنی تا حدودی جلو میری بعد فرداش ک میای باز بازی کنی میبینی از اول شروع شده تمام سیو ها میپره به فیسبوکم هی میخوام وصل کنم ارور میخوره راهی هست؟

        1. سلام دوست عزیز اطلاعی ندارم ولی به نظرم اگر فیسبوک رو نصب کنید و بازی رو به فیسبوک متصل کنید مشکل حل بشه.

      2. لینک قسمت apk نسخه مود این بازی AB TRANSFORMER کلیک میکنم حجم نوشته ۷۳ مگابایت اما داره دانلود میکنه مینویسه ۳۸۵ مگابایت لینک مشکل داره؟

        1. سلام دوست عزیز بله متاسفانه لینک های دانلود جابه‌جا شده است که بزودی درستش میکنیم. با تشکر

  2. باسلام میخواستم بگم بازی transformers robotsln disgise نمی گذارید

    1. درود همراه گرامی. درخواست شما مورد بررسی قرار می‌گیرد.

  3. حاجی بازی شازده مودکنین دیگ خیلی وقته درخواست دادم

    1. سلام بازی شاه دزد قرار گرفته است.

  4. سلام وقتی روی دانلود کلیک میکنم میره به تلگرام تو تلگرام هم میگه لینک دانلود مود نیست باید از سایت دانلود کنید

    1. دوست عزیز بازی های خارجی به صورت مستقیم در خود سایت قرار گرفته است!

  5. سلام لطف کنید نسخه مود رو همراه با دیتا بزارید چون من گوشیم شیائومیه و بلد نیستم دیتا رو توی گوشیم درست کنم

    1. سلام اموزش نصب بازی های دیتا دار در سایت قرار گرفته است! لینک : https://gameeroid.com/install-data

      1. نسخه مود کرش میکنه چرا ؟

        1. سلام متاسفانه با گوشیتون سازگار نیست.