خانه / بازی / دانلود بازی کشتی قهرمانان
کشتی قهرمانان کشتی قهرمانان

کشتی قهرمانان

محبوبیت 85%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    9.893
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    MK vision
  • امتیاز
    4.7
  • رای
    +8.000
  • دانلود
    +200.000
  • رده سنی
    &
  • حجم
    86MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی کشتی قهرمانان

کشتی قهرمانان – عنوان بازیی آنلاین و سبک کارتی از استودیو ایرانی MK vision برای اندروید میباشد که به صورت رایگان در کافه بازار برای کاربران اندرویدی عرضه شده است و امروز برای اولین بار در سطح وب ایران آخرین نسخه این بازی همزمان با انتشار سازنده همراه یک نسخه مود شده برای شما عزیزان تدارک دیده ایم تا بار دیگر به وجدتان بیاوریم!! بازی کشتی قهرمانان یک بازی ورزشی آنلاین از نوع کارت بازی است که در آن هر کارت عکس و مشخصات یکی از کشتی گیران بنام را در خود جای‌داده است. در ابتدا ورود به بازی به شما تعدادی کارت از کشتی گیران هدیه داده می‌شود که با آن‌ها می‌توانید بازی را انجام دهید. شما با پنج کارت می‌توانید در مسابقات شرکت کنید و با برنده شدن در مسابقات می‌توانید به کسب جوایز برای ارتقا کارت‌های خود و یا خرید کارت جدید اقدام نمایید. همچنین این بازی با گرافیک خوش ساخت ، صداگذاری ها و وجود گزارش گر فارسی زبان و تنوع صحبت ها ، وجود کلی کشتی گیر و مسابقات هیجان انگیز و کلی قابلیت های شگفت انگیزش، در کافه بازار با امتیاز 4.7 از 5 و با بیش از 200 هزار دانلود، پیش تاز در بازی های ورزشی ایرانی میباشد که کلی طرفدار به خود اختصاص داده است!! پس اگر از علاقه مندان بازی های ورزشی و کشتی هستید، آخرین نسخه این بازی جذاب را همراه یک نسخه مود شده به صورت جداگانه از دانلود باکس زیر دانلود کرده و از سرور های پر سرعت گیمی روید لذت ببرید!! در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این بازی آشنا شویم!!

بازی به‌صورت آنلاین و دونفره است. شما در هر دوره از بازی می‌توانید از پنج کارت استفاده کنید. هر بازی شامل سه دوره مسابقه است که در آن از بین چهار ویژگی تکنیک، سرعت، نبوغ و سماجت یکی به‌صورت تصادفی انتخاب‌ شده و شما با توجه به کارت­‌های خود می­‌توانید یکی را انتخاب کنید. در صورتی‌ که مقدار کارت شما در آن ویژگی از حریفتان بیشتر باشد، شما برنده­‌اید و می‌­توانید از میان فن­‌های کشتی خود یکی را روی حریف اجرا کنید. در صورت برد در هر مسابقه یکی از کارت­‌هایتان به میزان 10% ارتقا می­‌یابد و در صورت شکست یکی از کارت­‌هایتان به میزان 10% تضعیف می‌­شود. برنده هر بازی کسی است که بیشترین امتیاز را در مجموع سه دوره مسابقه کسب کند.

دانلود مشخصات آموزش ها
نسخه اصلی Download APK - 86MB نسخه مود - به دستور ستاد فیلترینگ حذف گردید Download APK - 86MB
کشتی قهرمانان کشتی قهرمانان
لینک نسخه مود بازی کشتی قهرمانان به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف شد. کانال تلگرام ما

مشخصات مود :
– سکه بینهایت و الماس بینهایت
– انرژی بینهایت و آنتی بن

نکته:  با هربار کلیک بر روی بررسی کد در بخش هدیه مقادیر افزایش پیدا می کند !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. پس چرا نسخه جدید نیومده لطفن زوتر

    1. سلام وقت بخیر بررسی خواهد شد. با تشکر

  2. سلام نسخه جدیدش او مده لطفن این دفه بن نباشه

    1. سلام وقت بخیر بررسی خواهد شد.

      1. ممنون از شما و برنامه

      2. پس چرا نسخه جدید نیومد لطفن زوتر

        1. لطفا صبور باشید.

  3. خیلی خوی

  4. خیلی خوب

  5. سلام و خسته نباشید من قبلاً این بازی رو از سایت خودتون دانلود کرده بودم و اجرا کرده بودم و بسیار هم عالی بود ولی بعد از مدتی اکانت من رو توی بازی غیر عادی تشخیص دادن . همین الان هم ، این بازی رو دانلود کردم و دوباره همون ارور رو میده . میخواستم ببینم راه حلی برای این موضوع هست ؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود فراوان ، مشکل از جایی شروع میشه که اکانت شما متابق با ای پی و دستگاه شما بن شده باید یک اکانت جدید بسازید

      1. چطور اکانت جدید بسازیم