خانه / بازی / دانلود بازی The Catapult 2
The Catapult 2 The Catapult 2

The Catapult 2

محبوبیت 89%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    7.2.4
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    BYV
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +230.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    270MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی The Catapult 2

The Catapult 2 – نسخه دوم از بازی محبوب، سرگرم کننده و پرطرفدار “منجنیق” در سبک بازیهای آرکید  از استودیوی بازیسازی BYV میباشد که به صورت رایگان در گوگل پلی برای دوستداران اندرویدی عرضه شده است و امروز آخرین نسخه این بازی را همزمان با انتشار سازنده به همراه یک نسخه مود شده عرضه کرده ایم تا بار دیگر به وجدتان بیاوریم!! شما در این بازی می بایست به آدمک کمک کنید تا با همان منجنیقی که در اختیار دارد، از قلعه اش در برابر حمله ی دشمنان دفاع کند و مانع از آسیب رساندنشان به قلعه شوید! دشمنان نیز همانند شما منجنیق هایی دارند که می بایست آن ها را از بین ببرید، قبل از انکه ان ها شما را از بین ببرند ؛ با سرعت بالا با سنگ به سمت ان ها شلیک کنید و آن ها را سرنگون کنید! این بازی همچنین با داشتن گرافیک دوست داشتنی و گیم پلی سرگرم کننده اش میتواند شمارا مجذوب خودش کند و ساعت ها شمارا سرگرم نگه دارد! پس اگر از سری اول این بازی خوشتان می آید، سری دوم این بازی را اصلا از دست ندهید که آخرین نسخه مود شده اش را در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم!! این بازی با امتیاز 4.4 از 5 توانسته است بیش از 10 میلیون دانلود را به خود اختصاص بدهد! با گیمی روید همراه باشید تا با این بازی بیشتر آشنا شویم.

انجام بازی The Catapult 2 بسیار آسان است. کافی است انگشت تان را روی منجنیق بگذارید و با کشیدن انگشت قدرت پرتاب و با بالا و پایین کردن آن زاویه پرتاب را مشخص کنید، به محض آنکه انگشت تان را از روی صفحه بردارید منجنیق سنگ را پرتاب خواهد کرد! بازی صدها مرحله خاص و منحصر به فرد را شامل میشود و می تواند در محیطی جالب برای ساعت ها به گوشی میخکوب تان کند! در نسخه دوم بازی شاهد یک سری بهبودهای چشمگیر هستیم که از ان ها می توان به گرافیک بالاتر و بهتر اشاره کرد! همچنین یک سری سلاح های جدید نیز به نسخه 2 بازی اضافه شده که از ان ها می توان به تیروکمان بزرگ بالیستا اشاره کرد! صاعقه و باران گلوله قدرت بی نظیری هستند که حالا شاهد آمدن ان در نسخه دوم بازی هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام‌.چرا نمیشه الماس هاش بینهایت شه

    1. سلام چون این قسمت مود نمیشه.

  2. سلام ،نمیشه الماس هاش رو بی نهایت کنید،اون طوری هم میشه سکه گرفت هم کتابچه.

    1. سلام متاسفانه خیر الماس های این بازی مود نمی‌شود.

  3. اقا وایلد کرفت رو توروخدا بزاریددد دیگه🥲

    1. بزودی قرار میگیره دوست عزیز

  4. سلام میشه الماس هایش را هم بینهایت کنی.

    1. سلام متاسفانه خیر امکانش نیست.

  5. سلام داداش خسته نباشی شرمنده مزاحمت میشم میشه بازی ایرانی تک تیر اندازه ماهر 2 نسخه کاملش رو بزاری اینم مثل بازی فرماندهان نسخه دمو دار نسخه کاملش باید 5 تومن بدی میشه نسخه کاملش بزاری ممنون میشم داداش ❤❤❤🌹🌹🌹🌹🌹

    1. با سلام دوست عزیز درخواست شما بررسی می‌شود. سپاس از همراهی تون

  6. لطفا بازی سلحشوران نجات قلعه مود کنین

    1. سلام وقت بخیر. درخواست شما مورد بررسی قرار می‌گیرد.

  7. لطفا سلحشوران رو مود کنید سپاس از سایت خوبتون