خانه / بازی / دانلود بازی Assassin’s Creed Rebellion
Assassin's Creed Rebellion Assassin's Creed Rebellion

Assassin's Creed Rebellion

محبوبیت 66%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    3.5.3
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    Ubisoft Entertainment
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +386.000
  • دانلود
    +5M
  • رده سنی
    +12
  • حجم
    770MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Assassin’s Creed Rebellion

Assassin’s Creed Rebellion – اساسین کرید: شورش بازی جدید و خارق العاده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی محبوب Ubisoft Entertainment برای اندروید است که به صورت رایگان ساعت ها پیش آخرین آپدیت این بازی در گوگل پلی عرضه شد که گیمی روید پس از بررسی های لازم آخرین نسخه این بازی را برای شما عزیزان تدارک دیده است تا بار دیگر به وجدتان بیاورد بازی Assassin’s Creed Rebellion برخلاف عناوین قبلی این مجموعه برای اندروید، تجربه بصری منحصر به فردی به لطف سبک هنری جدید خود دارد و چهره های شخصیت ها را در سبکی جدید اما همچنان وفادار به سری Assassin’s Creed به شما نشان می دهد! بازی Assassin’s Creed Rebellion به شما اجازه ساخت انجمن برادری خود را می دهد، همچنین در بازی قابلیت مدیریت قلعه و انجام ماموریت های مخفیکاری بر ضد تمپلار‌ها نیز وجود دارد! این بازی جذاب همچنین در گوگل پلی با امتیاز 4.5 از 5 فغالیت میکند و بیش از 5 میلیون دانلود را به خود اختصاص داده است! این بازی با گرافیک خوش ساخت،گیم پلی سرگرم کننده و طراحی جذابش میتواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند! پس اگر از علاقه مندان بازی های اکشن و هیجان انگیز هستید، این بازی را از دست ندهید که گیمی روید اخرین نسخه این بازی را همراه یک نسخه مود شده به صورت جداگانه عرضه کرده است که اگر مایل بودید میتوانید از دانلود باکس زیر به صورت رایگان با سرعت بالا دانلود و نصب کنید! در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این بازی آشنا شویم.

در بازی بیشتر از 40 اساسین قابل بازی حضور دارد که از بین آن ها می توان به اتزیو، «اگیلار» (Aguilar)، «شاو یون» (Shao Jun)، «کلاودیا» (Claudia) و ماکیاولی اشاره کرد ؛ همچنین بیش از 20 شخصیت باز‌شدنی به طور انحصاری برای این بازی تولید شده اند! داستان بازی Assassin’s Creed Rebellion در کشور اسپانیا در برهه زمانی تفتیش عقاید مذهبی از طرف کلیسا جریان دارد ؛ شما باید ماموریت های مختلفی را انجام دهند که در نحوه شکل گیری اسسین ها تاثیر خواهد داشت! اسسین های جدید به‌ وسیله پیدا کردن قطعات DNA آن ها در قسمت داستانی یا با انجام ماموریت های قومی، قابل باز شدن هستند! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و مدیریتی با گرافیک خیره کننده و ساخت عالی هستید به هیچ وجه Assassin’s Creed: Rebellion را از دست ندهید!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( ضریب خسارت [x1 – x1000] + حالت خدا + آمار بالا + قفل همه قاتل ها باز شد + بای پس تشخیص منطقه )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام خسته نباشید لطفا ت بعضی از بازی هایی ک گزاشتین قسمت دانلودهم بزارید الان این قسمت دانلودش نیست

  2. سلام مدیر سایت بازی گیم لندهک کنید

  3. سلام مدیر سایت لطفا بازی گیم لندهک کنید

    1. ممنون از سایت گیمی روید ..... من الان ۳ باره دارم درخواست مود بازی کابوس دشمن رزم آورد رو میدم ..... اما هنوز نیومده .... لطفا لطفا این بازی رو مود کنید ... ممنون از سایت گیمی روید

  4. سلام مدیر سایت لطفا بازی گیم لند هک کنید