خانه / بازی / دانلود بازی طراح ویلا
طراح ویلا طراح ویلا

طراح ویلا

محبوبیت 76%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.5
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Medrick FZE House
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    896
  • دانلود
    +100.000
  • رده سنی
    12+
  • حجم
    143MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی طراح ویلا

طراح ویلا – اگر به بازی های تفننی مثل گلمراد و … علاقه مندید بازی طراح ویلا از استودیو جذاب Medrick FZE House می باشد که با تعداد دانلود +100 هزار و امتیاز 4.4 یکی از پرطرفدار ترین های این سبک میباشد این بازی در مارکت های ایرانی نظیر مایکت قرار گرفته است! هم اکنون شما گیمی رویدی های عزیز می توانید این بازی تفننی رو به دوصورت نسخه مود و اصلی با لینک نیم بها دانلود کنید و لذت ببرید.

از ترکیب عناصر رنگارنگ در هنگام بازسازی خانه، تغییر چیدمان و دکوراسیون لذت ببرید!بهترین طراح داخلی باشید و به خانواده‌های خوش‌شانسی که شما رو پیدا میکنند کمک کنید تا به خانه و ویلای رویایی خود برسند! سبک‌ها و لوازم و اثاثیه زیادی در انتظار شماست تا طراحی خود را به رخ بکشید! با انتخاب‌های درست، طراحی فانتزی و جذاب خود را به مشتریان خود نشان داده و خانه رویایی آنها را به واقعیت بدل کنید!

یک سری ویژگی های بازی مثل طراحی خانه: بازی پازلی اعتیادآور. سبک‌ها و استایل‌های مختلف! خانه‌ها، ویلاها و انواع ملک و املاک دیگران را طراحی کنید، بسازید و خلق کنید داستان‌های متعدد: داستان‌های مختلفی با تمرکز بر افراد متفاوت. موقعیت‌های مختلف و مرموز که این داستان‌ها را جذابتر و هیجان‌انگیزتر میکند. ماجرای داستان‌ها را دنبال کنید و به طراحی و حل پازل‌ها ادامه دهید! طراحی، خلق، نوآوری، ساخت، رنگ‌آمیزی در سبک‌های مختلف برای مکان‌های گوناگون شامل اتاق‌های نشیمن، آشپزخانه‌های شیک، حمام باکلاس، اتاق خواب آرام و بسیاری جاهای دیگر! بازسازی فضای داخلی خانه / عمارت / جزیره / قلعه – سبک مدرن یا قدیمی؟ سلیقه شما، دکور شما، طراحی شما! اسرار را کشف کنید: پیشرفت بیشتر به معنی باز کردن رمز و راز، خرده‌ها و تکه‌های داستان‌های شاد مختلف و شبیه‌سازی دکورهای بیشتر است! تنوع بینظیری از مبلمان، نورپردازی، کف‌پوش و وسایل دیگر را امتحان کنید و به طراحی‌های ساده اکتفا نکنید! گیم‌پلی اعتیادآور بازی را با حالت آفلاین تجربه کنید تا بتوانید با دکوراسیون‌های جذاب به دنیایی از خاطرات شاد و سرگرم‌کننده سفر کنید! مراحل جورکردنی و بلست: هزاران سطح چالش‌انگیز ب تقویتی‌های گوناگون. جور کردن بیشتر یعنی دکورهای بیشتر و شبیه‌سازی‌های سرگرم‌کننده‌تر!شخصیت‌های دوست‌داشتنی با خاطرات و داستان‌های سرگرم‌کننده: ماجراهای منحصر به فرد و سورپرایزهای شیرین! چندین دوره در قرن‌های مختلف با خط داستانی: سبک‌های مختلف و زمان‌های مختلف، تزئین یک عمارت فانتزی یا ساخت یک قلعه در یک جزیره، یا یک خانه مدرن برای انتخاب‌های متعدد و داستان‌های سرگرم‌کننده!

دانلود مشخصات آموزش ها
نسخه‌ اصلی Download APK - 143MB نسخه مود - به دستور ستاد فیلترینگ حذف گردید Download APK - 143MB
طراح ویلا طراح ویلا
لینک نسخه مود بازی طراح ویلا به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف شد. کانال تلگرام ما

مشخصات مود: 

– سکه، الماس و قلب بینهایت

” رمز فایل : Bazi.Bazan ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. چرا وقتی وارد بازی میشم پسورد میخواد؟! چی باید بزنم

    1. سلام دوست عزیز بخش اطلاعات زیر باکس دانلود رو مطالعه کنید. رمز نوشته شده

  2. فایل مود دانلود کردم یبار نصب نشد گفت فایل مشکل داره یبارم دوباره دانلود کردم از سایت و نصب شد اما وقتی میزنم بره داخل بازی دو ثانیه صفحه مشکی میاد بعد میندازه بیرون لطفا بررسی کنید.

    1. سلام دوست عزیز متاسفانه این بازی با گوشیتون سازگار نیست.

  3. میشه بگین کی اپدیت میکنین

    1. سلام این بازی نسخه جدیدی منتشر نکرده است.

      1. سلام ممنون از سایت خوبتون لطفا بازی تاکسی 3 داستانی مودش رو بزارین