خانه / بازی / دانلود بازی دبرنا ایرونی: بازی دبرنا آنلاین
دبرنا ایرونی: بازی دبرنا آنلاین دبرنا ایرونی: بازی دبرنا آنلاین

دبرنا ایرونی: بازی دبرنا آنلاین

محبوبیت 70%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.14.01m
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    کاسپین
  • امتیاز
    4.7
  • رای
    275
  • دانلود
    +29.000
  • رده سنی
    7+
  • حجم
    97MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی دبرنا ایرونی: بازی دبرنا آنلاین

دبرنا ایرونی – عنوان یکب بازی ایرانی سبک تفننی از بچه های استودیو کاسپین میباشد که امروز به درخواست شما عزیزان آخرین نسخه این بازی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا بار دیگر به وجدتان بیاوریم! پس برای آشناییت بیشتر این بازی همراه گیمی روید باشید تا در آخر نیز به دانلود نسخه مود شده این بازی هم بپردازیم. اولین و مهم‌ترین نکته درخصوص دبرنا این است که بازی کاملا آنلاین است. همانطور که از اسم بازی نیز مشخص است، شما نمی‌توانید آفلاین یا به اصطلاح تک نفره آن را تجربه کنید و اتصال به اینترنت، اولین و مهم‌ترین لازمه لانچ کردن اپلیکیشن است. یکی از مزایای بازی‌هایی مانند تخته باز  یا دبرنا این است که به واسطه اشنایی قدیمی با آن‌ها، نیازی به یادگیری قوانین و شرایط بازی‌ کردنشان ندارید. اما حتی برای افرادی که تابحال دبرنا بازی نکرده‌اند و از طرفی برای آشنایی با محیط بازی و قابلیت‌های آن، می‌بایست بخش آموزشی آن را بگذرانید. در این بخش به شما گفته می‌شود که بازی چطور پیش می‌رود و برای رسیدن به پیروزی می‌بایست چه مراحلی را پشت سر بگذارید. انتخاب تعداد کاغذها مهم است و و درواقع چالش اصلی بازی مربوط به این انتخاب است.

آزادید از ۱ تا ۸ برگ انتخاب کنید و سپس به واسطه سیستم رنک‌بندی بازی، به همراه ۱۹ کاربر دیگر مسابقه را شروع کنید. در قسمت بالای صفحه نواری از اعداد انتخابی نمایش داده می‌شود و همزمان، گوینده بازی شماره هر کدام را برایتان می‌خواند. وظیفه شما این است که با چک کردن برگه‌هایتان، اعداد اعلام شده را پیدا کنید و با لمس خانه مربوط به هرکدام، لوبیایی روی آن بگذارید. هر چه تعداد برگه‌ها بیشتر باشد، سرعت خواندن شماره‌ها نیز بیشتر می‌شود. بدین ترتیب، شما وقت کمتری برای چک کردن تمام برگه‌ها و پیدا کردن شماره مورد نظرتان خواهید داشت. از طرفی سیستم ضد تقلب بازی اجازه نمی‌دهد تا به صورت بی‌هدف و شانسی، با لمس مداوم خانه‌های هر برگه شماره‌های خوانده شده را پیدا کنید و درصورت انجام این کار، برای مدت زمانی مشخص از بازی کردن بن می‌شوید! پس اگر از دسته افراد علاقه مند به بازی های تفننی و نوستاژی هستید بازی دبرنا ایرونی: بازی دبرنا آنلاین را اصلا از دست ندهید چرا که این بازی در کافه بازار امتیاز 4.7 از 5 را با بیش از 29 هزار دانلود کسب کرده است!

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. بازی هایی هایی که تحت سرورن مود نمیشن پس برا چی میزارین تو سایت وقتی نمیتونین مودش کنین؟

    1. سلام دوست عزیز سایت گیمی روید یک وبسایت مخصوص بازی و برنامه های اندروید هست و ما وظیفه داریم تا بازی و برنامه ها را قرار دهیم!

      1. درسته ولی عنوان سایتو نزنین فلان بازی به اضافه مودش چون الان مود این بازی تو این سایت نیست

  2. سلام میشه لطفا بازی تخته گچی رو هم مودش بزارین لطفا🌷

  3. با سلام دوست عزیز بخش اطلاعات زیر باکس دانلود رو مطالعه بفرمایید!

  4. مد شده نیست که این