خانه / بازی / دانلود بازی اسکادران آتش
اسکادران آتش اسکادران آتش

اسکادران آتش

محبوبیت 81%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.42
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    پارسیس گیمز
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    1546
  • دانلود
    +200.000
  • رده سنی
    12+
  • حجم
    53MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی اسکادران آتش

اسکادران آتش – علاقه مندان به بازی های اکشن این پست مخصوص شماست :)! بازی اسکادران آتش از استودیو پارسیس گیمز با تعداد دانلود +200 هزار و امتیاز 4.6 یکی از جذاب ترین های این دسته در مارکت های ایرانی نظیر کافه بازار و مایکت قرار گرفته است. هم اکنون شما کاربران عزیز می توانید این بازی پرطرفدار رو به صورت دو نسخه مود و اصلی با لینک نیم بها از وبسایت گیمی روید دانلود کنید و لذت ببرید.

اکثر افراد از کودکی به خلبان شدن فکر میکنند اما خب قرار نیست همه انسان ها شغل یکسانی داشته باشند و قرار هم نیست که همه به آرزوهایشان برسند، بازی های شبیه سازی به این دلیل پدید می آیند که به آرزوهای ما رنگ تازه ای ببخشند و برای لحظاتی هم که شده ما را در جایگاهی که دوست داریم باشیم قرار دهند، بازی اسکادران آتش شما را به جنگ جهانی دوم و نبردهای هوایی خونینش میبرد، جایی که این غول های بزرگ جنگی میتوانستند سرنوشت یک نبرد را عوض کنند، شما در نقش یک خلبان جنگی باید هواپیماهای دشمن را نابود و به برتری تیم خود کمک کنید.

نبردهای هوایی سوژه بسیار جذابی است که نباید از آن غافل شویم، شما در این بازی یکی از آن جنگنده های نازنین چند دهه پیش را انتخاب میکنید و با ارتقا و به کارگرفتن تجهیزات به میدان نبرد می روید، میدان نبرد هم معمولا روی کوه ها یا دشت های بزرگ است که هواپیماهای دشمن در آن مانور میدهند و به سراغ شما می آیند، حالت اصلی بازی رکوردی است و شما باید تا جایی که گلوله و نوار سلامتی یاریتان میکند به بازی ادامه دهید، البته می توانید در میانه ماموریت هم به منوی بازی بازگردید و با ارتقا دوباره، مرحله را از نو شروع کنید.
حالت های قابل بازی متنوع هستند و جذابیت خوبی دارند، اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید میتوانید رقابت های گروهی و یا نبرد روی دریا را تجربه کنید اگر هم اینترنت مناسبی ندارید، حالت آفلاین تجربه قابل قبولی به شما ارائه میکند.
جذابترین بخش بازی ایرانی و سه بعدی اسکادران آتش به نبردهای نفس گیرش برمیگردد، جایی که میتوانید استراتژی های متفاوتی در پیش بگیرید و با چرخش های ناگهانی هواپیماهای حریف را گمراه کنید، در این قسمت وقتی که سیستم تیراندازی روی دشمن نشانه میگیرد و شما دستتان را روی دکمه تیراندازی میگذارید، انیمیشن های بازی و روندی که به تصویر کشیده میشود آنقدر جذاب است که احتمالا برای مدت ها در ذهن شما بماند و فراموشش نکنید.
دانلود مشخصات آموزش ها
نسخه‌ اصلی Download APK - 53MB نسخه مود - به دستور ستاد فیلترینگ حذف گردید Download APK - 53MB
اسکادران آتش اسکادران آتش
به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه لینک نسخه مود بازی اسکادران آتش حذف شد.

مشخصات مود :

– افزایش بجای کاهش مقادیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام ادمین جان،باعرض خسته نباشید داداش این نسخه ای که گفتی برید توی ربات دانلود کنید من دانلود کردم ولی بالا نمیاد.مشکل داره.راستی بروزرسانیش هم اومده ورژن ۳.۳۴ فک کنم.

    1. سلام دوست عزیز احتمالا بازی با گوشیتون سازگار نیست. آخرین نسخه نیز قرار گرفته است و چنین نسخه ای که گفتید وجود ندارد.

  2. میشه تیزبال هم کاری کنید که افزایش به جای کاهش باشه

    1. سلام دوست عزیز متاسفانه فعلا خیر.

  3. اصلا لینک مود حذف شده

    1. از داخل ربات دانلود کنید

  4. سلام من وقتی به بازی میرم میاد بیرون حتی تو لودینگ هم نمیمونه

    1. سلام احتمالا نسخه مود با گوشی شما سازگاری ندارد.

      1. سلام ممنون سایت خوبتون.میخواستم بگم اگه میشه بازی اسکادران آتش نسخه ۱.۴۲ که جنگ جهانی دوم همین بازی تیزبال هست رو هم اگه نمیتونید مودش روی توی سایت بذارید توی کانال تلگرام بذارید چون من واقعا عاشق اونم.بچمم اونو خیلی میکرد.ممنون میشم.بازم ممنون از سایت خوبتون

        1. سلام در ربات تلگرام قرار گرفته است. @dlgameeroidbot