خانه / بازی / دانلود بازی Fiona’s Farm
Fiona's Farm Fiona's Farm

Fiona's Farm

محبوبیت 72%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    0.26.5
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Ace Games Inc.
  • امتیاز
    4.8
  • رای
    +300
  • دانلود
    +500K
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    145MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Fiona’s Farm

Fiona’s Farm – مزرعه فیونا یک بازی شبیه سازی و مدریتی از Ace Games Inc. میباشد که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و ما امروز برای اولین بار برای شما گیمی رویدی های عزیز قصد معرفی این بازی جذاب با زبان شیرین فارسی را داریم. پس اگر شماهم از بازی های مدریتی و مزرعه داری خوشتان می آید، ادامه این پست را اصلا از دست ندهید! بازی Fiona’s Farm شمارا وارد یک گیم پلی ماجراجویانه و پر از راز و درام قرار میدهد که وظیفه شما حل کردن این پازل ها و جمع آوری سکه و انرژی میباشد! فیونا که کاراکتر اصلی داستان شماست، یک مزرعه متروکه و یا به قول گفتنی یک مزرعه قدیمی و خراب شده را به ارث برده است و حالا پس از دیدن حال و روز این مزرعه،دلش سوخته و دنبال راه و چاره برای بازسازی مجدد و بهتر این مزرعه میباشد چرا که این مکان برایش هدیه ای از پدرش است! همانطور که گفتیم شما با حل پازل ها و چالش های رو به رویتان، سکه و انرژی دریافت میکنید و با این سکه ها باید به خرید وسایل،تجهیرات، و بازسازی مزرعه تان بروید!

اما می خواهیم داستان فیونا کسی که شما نقش آن را در بازی بر عهده دارید را معرفی کنیم.فیونا بلافاصله پس از ترک نامزدش در محراب، برای کمک به مادربزرگش به حومه شهر می رود. فیونا که به طور کامل به تعمیر مزرعه پس از طوفان هولناک اختصاص داده شده است، آرامش را در طبیعت می یابد. اما پس از آن، گذشته پدرش شروع به تعقیب او می کند. در این راه، البته، یک داستان عاشقانه جدید نیز آغاز می شود! بازی Fiona’s Farm طبق گفته سازنده اش شمارا در مسیری پر فراز و نشیب و طولانی قرار میدهد که البته با داستانی که در بازی برای شما ساخته اند که در ادامه شما با کاراکتر های خوب و بد آشنا میشوید، به هیچ وجه کسل و بازی برای شما بیهوده نمیشود! بلکه با وجود ماموریت های روزانه و چالش های تقویتی که دارد، حسابی شمارا سرگرم و میخکوب گوشی میکند! بازی Fiona’s Farm از گرافیک سه بعدی خوش ساخت و طراحی و مدل سازی جذاب و خیرکننده ای برخوردار میباشد و با گیم پلی روان و سرگرم کننده اش شمارا به وجد می آورد! پس اگر شماهم قصد دانلود این بازی جذاب را دارید، میتوانید همین الان این بازی خوش ساخت را از دانلود باکس زیر با یک کلیک ساده از سرور هایمان دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود :

شما در نسخه مود میتوانید به خرید اقلام و پیشنهاد های پولی بپردازید آن ها به صورت رایگان! برای اینکار لازمه به اینترنت متصل شوید و صبر کنید قیمت ها برایتان بالا بیاید و بعد از آن به خرید رایگان بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام من این بازی رو نصب کردم ولی مود نمیشه :/ باکس زیر دانلود هم پیدا نمی کنم

    1. شما در نسخه مود میتوانید به خرید اقلام و پیشنهاد های پولی بپردازید آن ها به صورت رایگان! برای اینکار لازمه به اینترنت متصل شوید و صبر کنید قیمت ها برایتان بالا بیاید و بعد از آن به خرید رایگان بپردازید.

  2. سلام چطوری تو نسخه مود شده این بازی انرژی رو بی نهایت کنم؟

    1. سلام این مورد جزء ویژگی های مود نمی باشد!

  3. سلام چرا اینقدر دیر بروز رسانی میشه

    1. سلام وقت بخیر. بازی ها و برنامه های زیادی روزانه در سایت قرار می‌گیرند و اینکار زمان بر است. سایر برنامه ها نیز در حال بررسی هستند و بزودی قرار خواهند گرفت، لذا لطفا صبور باشید. از صبر و شکیبایی شما متشکریم.

  4. سلام خسته نباشید من نسخه مود این بازی و دانلود کردم اما وقتی میرم داخل بازی مود نیست چیکار کنم مود بشه بازی؟

    1. سلام وقت بخیر در بخش اطلاعات زیر باکس دانلود توضیح داده شده!

  5. سلام ببخشید چرا وقتی که میزنم رو نسخیه مود میره یه صفحه ی دیگه؟ لطفن میشه بگین ممنون میشم🌹❤

    1. با سلام دوباره کلیک کنید درست میشه!