خانه / بازی / دانلود بازی Iron Marines Invasion
Iron Marines Invasion Iron Marines Invasion

Iron Marines Invasion

محبوبیت 90%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    0.16.1
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Ironhide Games
  • امتیاز
    4.5
  • رای
    +6.000
  • دانلود
    +100K
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    600MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Iron Marines Invasion

Iron Marines Invasion – تهاجم تفنگداران دریایی آهنین؛ عنوان یک بازی خوش ساخت سبک بازی های استراتژی از استودیو Ironhide Games برای اندروی میباشد که جدید ترین آپدیت این بازی را پس از مشاهده در گوگل پلی برای شما عزیزان آماده و با زبان فارسی معرفی کرده ایم تا بار دیگر شمارا به وجد بیاوریم! پس در ادامه همراه گیمی روید باشید. شما در این بازی در یک فضای ناشناخته حضور پیدا میکنید که باید جهان های بی شماری را در اعماق فضا کشف و تسخیر کنید!داستانی پر از چالش ها و تهدیدات را باز کنید که شما را در سراسر کهکشان در یک سفر فوق العاده هدایت می کند.هیچ چیز در اعماق فضا دوام زیادی ندارد و صلح نیز از این قاعده مستثنی نیست! از ماموریت‌های مرحله‌ای منحصر به فرد و عملیات ویژه در جهان‌های جدید هیجان‌انگیز لذت ببرید، که هر کدام دارای زمین، سبک، دشمنان و شرایط خاص خود هستند. یاد بگیرید که چگونه آنها را یکی یکی شکست دهید! به نیروهای فدراسیون در سراسر کهکشان فرماندهی کنید، با کمک Heroes & Units که به شما این امکان را می دهد تا مهارت های بازی RTS خود را به حداکثر برسانید. با دشمنان خارق‌العاده و موجودات بیگانه وحشی در ماموریت‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز مبارزه کنید. استراتژی خود را برای دفاع از صلح در کهکشان برنامه ریزی کنید!با رهبری ارتش خود در مأموریت‌های هیجان‌انگیز و شگفت‌انگیز، به متخصص تاکتیکی تبدیل شوید.

تهاجم در دروازه ما است! خشن ترین سپاه رزمی را در سراسر کهکشان رهبری کنید. دوشادوش با سرسخت ترین تفنگداران دریایی فدراسیون بجنگید! اکنون می‌توانید گروه خود را ترکیب کنید و از مهارت‌های منحصربه‌فرد هر واحد بهره ببرید: از تکاور گرفته تا تک‌تیرانداز، مکانیک، پرتاب‌کننده موشک یا قبیله‌های جنگجوی بیگانه ترسناک. قهرمانان فک افکن و توانایی های مفید آنها را آموزش دهید: از تقویت روحیه و قدرت آتش ارتش خود برای افزایش استقامت و قدرت آنها، یا شناسایی دشمنان آینده قبل از حمله به شما. به آنها کمک کنید تا به مبارزه برای حفظ صلح در بین جهانیان بپیوندند! در بزرگترین اسرار کهکشان متخصص شوید! از یک دایره المعارف درون بازی برای درک دنیاهایی که کاوش می کنید یا دشمنانی که با آنها روبرو هستید استفاده کنید! در بازی Iron Marines Invasion شمارا در 25+ ماموریت کمپین که شما را به باورنکردنی ترین دنیاها می برد! همچنین بیش از 70 عملیات ویژه برای ارتقاء توانایی های دریایی خود به سطح اوج دارید و 8 گروه واحد برای مجموع 24 سرباز مختلف برای شما تدارک دیده شده است! بازی Iron Marines Invasion گرافیک عالی را برخوردار میباشد پس اگر شماهم به بازی های استراتژیک علاقه دارید همین الان آخرین نسخه مود شده این بازی را از دانلود باکس زیر دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

آنلاک شده + اعتبارات بینهایت ( قهرمانان پولی باز هستند + یک سیو با اعتبارات زیاد ایجاد شده است، در صورت عدم نیاز، یک بازی جدید را شروع کنید. )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *