خانه / بازی / دانلود بازی Asphalt 9: Legends
Asphalt 9: Legends Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends

محبوبیت 86%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    4.3.4d
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Gameloft SE
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +2.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +7
  • حجم
    +2.2GB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends – آسفالت 9: افسانه ها عنوانی که همگی شما رسینگ باز ها و عاشقانه بازی های مسابقه ای آن را میشناسید و یکبار آن را تست و حتی گیم پلی آن را دیده اید! بازی Asphalt 9: Legends اوایل به عنوان بازی Asphalt 8: Airborne شناخته میشد که کمپانی بازیسازی معروف و پرآوازه گیملافت تصمیم بر این گرفت که بجای ادامه دادن نسخه هشتم بازی آسفالت این بار با پیشرفته تر شدن تکنولوژی دنبا یک نسخه نهم با ساختی بینظیر و گیم پلیی فوق العاده نسبت به نسخه هشتم خود عرضه کند! اگر این دو نسخه را کنار هم قرار بدهید تفاوت هایی زمین تا آسمان پیدا مبکنبد که آن جا است که درک میکنید قدرت بازی ساختن این کمپانی مشهور را! بازی Asphalt 9: Legends اوایل برای سیستم عامل ویندوز عرضه شد که برای بازی کردنش ختمی نیاز بود شما یک سیستم داشته باشید! اما حالا با وجود ارتقای تکنولوژی روز دنیا و حضور موبایل های هوشمند تر و قدرتمند، این بار شاهد عرضه شدن این بازی فوق العاده از گیم لافت برای اسمارت فون ها بوده ایم! اگر شما یک گیمر بازی های ماشینی و مسابقاتی هستید خوب درک میکنید که یک بازی مسابقاتی باید چه خصوصیات ها و ویژگی هایی داشته باشد، دقیقا بازی اسفالت 9 همگی این خصوصیات را برخوردار میباشد که اگر شما این بازی را دانلود و نصب کنید دقیقا حس میکنید این بازی را در همان نسخه ویندوزش بازی میکنید! زیرا با گرافیکی بینظیر و با طراحی خارف العادع اش شمارا به وجد می آورد!

بازی Asphalt 9: Legends از ماشین های رویایی از برندهای مشهوری چون Ferrari، Porsche، Lamborghini و W Motors پشتیبانی میکند و با مدل سازی خوش ساختش دقیقا حس و حال واقع گرانه را به شما انتقال میدهد! شما در این بازی به مسابقه دادن با افراد و بازیکن های سرتاسر جهان میپردازید که باید تمام تمرکز و مهارت رانندگی خود را در این مسباقات به کار ببرید تا برنده از این مکان بیرون بیایید! بازی همنطور که گفته شد از طیف گسترده ای از ماشین ها را در خود جای داده است و شما با بازی کردن و جمع آوری پول و جوایز میتوانید ماشین خود را بخرید و حتی با سیستم ارتقایی و شخصی سازی اش ماشین خود را نسبت به سلیقه خود تکمیل و برای مسابقات آماده کنید! جلوه هایی که در این بازی بکار رفته است بازی را طوری کرده است که شما انگار در ماشین نشسته اید و درحال مسابقه دادن هستید! از مکان هایی که برای مسابقه دادن گرفته تا وجود آب و هوا متنوع و حضور شب و روز همگی دست به دست هم بازیی به اسم Asphalt 9: Legends را ساخته اند! پس اگر شماهم به بازی های رسینگ و مسابقاتی علاقه مند هستید و بازی آسفالت 9 را تست و یا تجربه نکرده اید، به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه این بازی را از دانلود باکس گیمی روید دانلود و نصب نمایید!! در آخر اینکه این بازی امتیاز 4.7 از 5 را کسب کرده است و بیش از 50 میلون دانلود را از سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است!!

دانلود مشخصات آموزش ها

توجه : این بازی را فقط و فقط از طریق گوگل پلی دریافت کنید

نکان مهم و ضروری :

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است و هک نمی شود و مود ندارد [در زمینه مود سوال نفرمایید]
2 – سرور بازی فیلتر است و برای اجرا و ورد به آن به فعال بودن فیلت-رشکن نیاز است

 

توجه :
برای جلوگیری از مسدود شدن حساب بازی تان و نداشتن مشکل در نصب بازی ؛ پیشنهاد ما به شما دریافت بازی از گوگل پلی است و هیچ پیشنهاد دیگری نداریم…
فیلترشکن خود را فعال کنید و بعد به تنظیمات گوشی و بخش مدیریت برنامه ها بروید و روی برنامه گوگل استور کلیک کنید و clear cache بزنید و در نهایت به گوگل پلی مراجعه کرده و براحتی بازی را دریافت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام من دنبال نسخه مود این بازی هستم لطف می‌کنید من روراهنمایی کنید

    1. سلام متاسفانه فعلا بازی مود نمی‌شود.

  2. سلام ببخشید آسفالت ۹ بخش آفلاین هم داره یا فقط آنلاینه؟

    1. سلام متاسفانه اطلاعی ندارم.

  3. الان فایل موشو از کجا پیدا کنم آسفالت رو