خانه / برنامه / دانلود برنامه Instagram
Instagram Instagram

Instagram

محبوبیت 84%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    287.0.0.25.77
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Instagram
  • امتیاز
    3.9
  • رای
    +147.000.000
  • دانلود
    +1B
  • رده سنی
    +12
  • حجم
    80MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود برنامه Instagram

Instagram – شبکه اجتماعی اینستاگرام یک اپلیکیشنی است که بیش از نیمی از انسان ها آن را میشناسند و با آن کار کرده اند! برنامه اینستاگرام همانطور که گفتیم یک شبکه اجتماعی میباشد که شما در این اپلیکیشن پر دانلود میتوانید با دیگر افراد تمایل پیدا کنید و با آن ها هم صحبت شوید از خاطراتتان،لحظاتتان و موقعیتتان عکس بگیرید و داخل این برنامه با دیگر افراد به اشتراک بگذارید و طرفدار برای خود داشته باشید! با Instagram می توانید عکس و ویدئو هایی را که دارای جلوه های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود، هر روز عکس و ویدئو های زیادی را که دیگر کاربران می گیرند و این افکت ها را روی آن ها ایجاد می کنند، نگاه کنید و لذت ببرید! با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس های تان اعمال کنید و با یک دکمه عکس یا فیلم تان را شبیه به عکس ‌های دهه ۵۰ کنید! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند! شبکه اجتماعی اینستاگرام میلیون ها تصویر و و ویدئو را در خودش جای داده است و به شما امکان مشاهده همه ان ها را می دهد و علاوه بر ان می توانید صفحه اختصاصی خود را ایجاد کرده و به اشتراک گذاری زندگی تان مشغول شوید! شاید برای تان جالب باشد بدانید که همین شبکه اجتماعی باعث میلیاردر شدن بسیاری از انسان ها شده است، به طوری که با به اشتراک گذاری توانایی های خود در هر زمینه ای و جمع آوری دنبال کننده [فالور] توانسته اند روزانه میلیون ها تومان درآمد داشته باشند!

این شبکه اجتماعی که مدت زیادی نیست در ایران معروف و مطرح شده است را می توان برروی موبایل هر انسانی یافت ؛ به طوری که اگر دنبال شخصی خاصی می گردید کافی است نام او را در بخش جستجوی اینستاگرام وارد کرده و به او برسید! اگر دوست دارید شما نیز یکی از کاربران این شبکه اجتماعی باشید همین الان اخرین نسخه اش را از گیمی روید دانلود و نصب کنید و پس از آن وارد دنیای بزرگ اش شوید! با نصب برنامه Instagram برروی تبلت و یا گوشی هوشمندتان می توانید وارد یک جمع میلیونی از دوستان و انسان های اطراف خود شوید، انسان هایی که هر کدام با هدف خاصی در آن فعالیت دارند، یکی با هدف گذران وقت و دیگری برای کسب درآمد و آن طرف تر یکی دیگر برای کسب شهرت در حال فعالیت است! در کنار امکان به اشتراک گذاری عکس و ویدئو با هدف دلخواه تان این امکان برای تان مهیا گردیده است تا بتوانید با شخص دیگر به صورت دو نفره تماس تصویری و یا به اصطلاح “لایو” تشکیل دهید و فالورهای خود را در این تماس تصویری گرد هم آورید [البته در جدیدترین اقدام تیم توسعه دهنده اینستا، امکان شروع لایو تا 4 نفر نیز مهیا گردیده است که به مرور زمان برای حساب های کاربری فعال می شود]. به طور کلی اگر به دنبال یک شبکه اجتماعی مطرح و محبوب برای سرگرم شدن نیاز دارید Instagram با دارا بودن امکاناتی فوق العاده از جمله امکان اشتراک گذاری رسانه، تشکیل تماس تصویری با دوستان، امکان برقراری ارتباط با دوستان به صورت متن در دایرکت، مشاهده گنجینه ای از ویدئو ها و عکس ها و … در یک محیط واحد قطعا نظرتان را جلب می کند و برای روزها که نه شاید تا ماه ها معتادتان کند!

دانلود مشخصات آموزش ها
نسخه اصلی ARM - به دستور ستاد فیلترینگ حذف گردید Download APK - 55MB
Instagram Instagram
به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه لینک نسخه مود بازی Instagram حذف شد.
نسخه اصلی ARM64 - به دستور ستاد فیلترینگ حذف گردید Download APK - 53MB
Instagram Instagram
به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه لینک نسخه مود بازی Instagram حذف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام به تیم زحمت کش گیمی روید میشود گزینه تبلیغات پیج و پست را رایگان کرد

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام. خیر نمیشه

  2. آپدیت جدید داده است نسخه 286.0.0.20.69

    1. مهرداد (نویسنده)

      حتما چشم

  3. با سلام ترو خدا برنامه ی آنتی ویروس بیت بان رو مود کنید هزار تا نظر دادم حتی برید توی برنامه ی inshot رو هم ببینید اونجا هم همین نظر رو دادم پس چرا مودش نمی کنید ؟

    1. سلام متاسفانه فعلا درخواست نرم افزار قبول نمیکنیم!

  4. با سلام لطفا آپدیت جدید اینستا رو بگذارید

    1. مهرداد (نویسنده)

      آپدیت شد

      1. اپدیت حکم لازم رو زود بزارید لطفا

        1. سلام بزودی قرار میگیره.

  5. سلام میشه واتساپ رو هم قرار بدین. ممنون میشم

  6. سلام ی سوال تو تلگرام 3تا کانال ندارم ولی میگه بیشتر از 500تا نمیشه باید چیکار کنم

    1. سلام وقت بخیر از تلگرام اصلی استفاده کنید! تلگرام های مشابه به صورت خودکار کاربر رو در کانال های دیگه بدون اینکه شما اطلاع داشته باشید عضو میکنند!

      1. ممنون ❤

  7. بدون فیلتر؟

  8. سلام ممنون میشم تلگرام رو بزارین💖💖❤❤