خانه / بازی / دانلود بازی Used Car Tycoon Game
Used Car Tycoon Game Used Car Tycoon Game

Used Car Tycoon Game

محبوبیت 78%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    23.6.3
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    supermt
  • امتیاز
    4.5
  • رای
    +3036.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    165MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Used Car Tycoon Game

Used Car Tycoon Game – فروشگاه ماشین سرمایه دار، عنوانیست که استودیو supermt آن را معرفی میکند و به عنوان یک بازی شبیه سازی در گوگل پلی برای کاربران اندرویدی عرضه کرده است و ما امروز قصد داریم این بازی را به درخواست شما عزیزان معرفی و آخرین نسخه این بازی را برای دانلود در سایت قرار دهیم. پس اگر برای دانلود کردن این بازی تردید دارید میتوانید همراه گیمی روید باشید تا بیشتر با این بازی آشنا شویم. شما در این بازی فقط یک نمایندگی ماشین دست دوم را از ابتدا راه اندازی خواهید کرد و در آنجا باید به خرید و تعمیر خودرو، استخدام کارکنان، باز کردن امکانات و گسترش بازاریابی برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش سود بپردازید! امپراتوری ماشین های دست دوم خود را بسازید و به یک سرمایه دار ماشین تبدیل شوید. شما بعد از بازی کردن در مدتی پول بدست میاورید که میتوانید با آن نمایندگی خود را گسترش بدهید و قدرتمند تر شوید!! از ویژگی های بازی Used Car Tycoon Game میتوان به مواردی همچون انواع خودرو های مختلف اعم از  از ون های قدیمی، ماشین های جمع و جور، سدان ها، ماشین های اسپورت و وسایل نقلیه آفرود تا ماشین های اسباب بازی، چرخ دستی های کدو تنبل و پانک تا تانک های چند بعدی اشاره نمود که این بازی همه چیز را برای برآورده کردن میل کلکسیونر شما در خود جای داده است! به روستاییان کمک کنید تا جاده ها را تعمیر کنند، به مدارس کمک کنید تا خوابگاه ها را ارتقا دهند، به مسابقه دهندگان کمک کنید تا جوایز کسب کنند و با شرکت های تاکسیرانی برای ساخت خودروهای مقرون به صرفه و قابل سرویس همکاری کنید.

این و بسیاری از داستان های غنی دیگر در انتظار شما هستند.. در این بازی، می‌توانید دلالان ماشین عتیقه را برای خرید خرده‌های ماشین پیدا کنید، از جرثقیل برای صید بقایای ماشین در رودخانه استفاده کنید، ابزار خود را برای حفاری قطعات بیرون بیاورید، یا روستاییان را برای جستجوی خرده‌های ماشین عتیقه استخدام کنید. همه آنها را جمع آوری کنید تا کلکسیون های کلاسیک نهایی بسازید! قطعات را پاک کنید، جوش دهید، رنگ کنید و تعویض کنید تا یک ماشین شکسته به زندگی برگردد. سپس با اضافه کردن اسپویلرهای عقب، کیت های آیرودینامیک، لاستیک های مسابقه ای عریض تر و پوشش های سرعت منحصر به فرد، تغییراتی را انجام دهید تا ماشین خود را کاملاً تغییر دهید و طعم زندگی در مسیر سریع را بچشید!  بنابراین، فکر می‌کنید این فقط یک بازی بی‌اهمیت تپ-تپ-تپ است؟ جواب منفی! بدون استفاده از خرد و استراتژی راه دوری نخواهید داشت. برای ساخت خودروی رویاهای خود در اسرع وقت، باید ترتیب ارتقاء عناصر مختلف را تعیین کنید، تمام ویژگی ها را به طور منطقی باز کنید و از منابع خود بهترین استفاده را ببرید..همچنین بسیاری از مینی بازی های سرگرم کننده پازل وجود دارد که شما را سرگرم می کند!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

الماس بینهایت + وی آی پی و اسکین ها باز هستند.

پول هنگام خرج کردن افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام بر اساتید من به لول ۲۱ رسیدم بعد یچی اومد گف یچیزایی مونده دانلودش کن بعد با فیلتر شکنم رفتم ولی نشد هی ۲۰ ثانیه میشه