خانه / بازی / دانلود بازی Hunting Simulator Games
Hunting Simulator Games Hunting Simulator Games

Hunting Simulator Games

محبوبیت 75%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    6.81
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Woodcock entertainment
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +33.000
  • دانلود
    +5M
  • رده سنی
    +16
  • حجم
    170MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Hunting Simulator Games

Hunting Simulator Games – شبیه ساز شکارچی یک بازی خوش ساخت با گرافیکی مناسب و سرگرم کننده از استودیو Woodcock entertainment برای اندروید میباشد که به تازگی آخرین آپدیت این بازی در گوگل پلی منتشر شده است و ماهم به درخواست شما عزیزان قصد داریم این بازی جذاب را برای معرفی و دانلود آخرین نسخه مود شده اش اما و در اختیارتان قرار بدهیم. پس ادامه مطلب را با گیمی روید همراه باشید. راه بروید، پیدا کنید، هدف بگیرید، شلیک کنید چیزی که بازیی شمارا در آن قرار میدهد! در این بازی باید یک شکارچی باشید و به درگیری شکار بپیوندید! بازی Hunting Simulator Games یکی از بازی های شکارچی خوش ساختی است که در عین حال شمارا با یک بازی کلاسیک یا هر بازی بی کیفیت دیگری رو به رو نمیکند، بلکه شامل چیزهای بسیار جالب تری نیز می شود! از شکار خاک رس در نقشه کویت شروع کنید. اسلحه خود را با تیراندازی به هدف متحرک و تیراندازی با تیراندازی دوربرد آزمایش کنید! مهارت های خود را در نقشه های دیگر / مکان های شبیه ساز شکار بهبود بخشید و در فرانسه، آرژانتین، مکزیک برای شکار آرامش بخش و تفریح ​​خود را اماده کنید. غاز، اردک، کبوتر و.. همه آنها اینجا هستند. هیچ حیوان خطرناکی وجود ندارد که شکارچی نتواند آن هارا شکار کند! از شکار اردک، شکار بوقلمون گرفته تا تعقیب غاز را در بازی Hunting Simulator Games میتوانید تجربه کنید. کانادا، شیلی، فنلاند، آلمان، یونان، بلاروس، گرینلند، ایتالیا، قزاقستان، نیوزلند، روسیه، اسپانیا، سوئد، ترکیه، اوکراین، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا-آلاسکا، ایالات متحده آمریکا-شرق، برزیل، آفریقا سافاری و کلی مکان های دیگر دیدن کنید و به شکار مشغول شوید!

و اما سلاح برای شلیک در این بازی کدامند؟ میتوانیم به دسته ای از آن ها که اعم از شاتگان 8 / 16 / 12 گرم / 12 ولت / 12 نیمه خودکار / گیج .410 تفنگ 0.223/.308/.338/.50 هستند اشاره کنیم! در این بازی Hunting Simulator Games می توانید از کمان ها و کمان های متقابل شکار منحصر به فرد نیز استفاده کنید! ماشین حساب بالستیک با تغییر باد – تک تیرانداز به ندای باد در تیراندازی از راه دور توجه کنید!  لوازم جانبی بازی شکارچی از جمله  استتار، چراغ قوه. تماس های فریب و تماس های اظطراری، دوچشمی با محاسبات مختلف زوم و فاصله، ترموویژن و دید در شب، ها  هستند که به شما در این بازی کمک زیادی میکند!  حیواناتی زیادی در این بازی برای شکار وجود دارند که میتوانیم به دسته ای کوچک از آن ها یعنی  گوزن، گراز، خوک، ، روباه، گرگ، خرگوش، ، شکار خرس، شکار باک و… اشاره کنیم! اما فقط این ها نیستند! شما همچنین به شکار خروس، کبوتر، کبک، قرقاول، باقرقره، کاپرکایلی. شکار اردک، تعقیب غاز، شکار بوقلمون و … نیز میپردازید! پس اگر شماهم به چنین سبک بازی هایی علاقه مند هستید، میتوانید همین الان این بازی جذاب را از دانلود باکس زیر دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

شما برای خرید لباس و سلاح های متعددی نیاز به پرداخت پول واقعی دارید، بنابراین نسخه مود شده ما این امر را غیرفعال کرده و بدون هیچ محدودیتی در بازی برای شما فراهم کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. باحاله ممنون از سایتتون