خانه / بازی / دانلود بازی Would you sell your soul?2
Would you sell your soul? 2 Would you sell your soul? 2

Would you sell your soul? 2

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.1.233
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    COMINO Inc. & INTEREST LLC.
  • امتیاز
    4.1
  • رای
    +100
  • دانلود
    +1K
  • رده سنی
    +7
  • حجم
    140MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Would you sell your soul?2

Would you sell your soul?2 – میشه روحت رو بفروشی؟ سری دوم؛ عنوانی است که ادامه داستان نسخه اول بازی Would you sell your soul? را روایت میکند! این بازی که توسط استودیو مطرح  COMINO Inc. & INTEREST LLC. ساخته شده است هم اکنون آخرین آپدیتش در گوگل پلی منتشر شد که ما بلافاصله پس از مشاهده این آپدیت تصمیم گرفتیم که این سری دوم بازی را برای شما عزیزان معرفی نماییم! اما بگذارید از استودیو COMINO Inc. & INTEREST LLC. برایتان بگوییم! استودیویی که استعداد درخشانی در ساخت بازی های داستان محور دارد و بیش از 20 بازی داستانی با داستان های متفاوت و سرگرم کننده را ساخته است و این بازیی که برایتان اماده کرده ایم یکی از این دسته بازی ها میباشد که همانطور که گفتیم روایت کننده ادامه داستان سری اولش میباشد! پس اگر شماهم مثل من مشتاق دیدن معرفی نامه این بازی هستید، همین الان همراه گیمی روید باشید! شما یک کارمند اداری روزانه هستید که زندگی آرامی دارید و مشتاقانه منتظر ازدواج هستید. وقتی ناگهان درگیر یک تصادف مرگبار می شوید، زندگی شما زیر و رو می شود. با باز کردن چشمانتان، غریبه‌ای که ادعا می‌کند شیطان است در مقابل شما می‌ایستد و قول می‌دهد که شما را به زندگی بازگرداند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شرایط او را بپذیرید و نذر کنید که دستیار او شوید! قرارداد الزام آور شما زنجیره ای از وقایع را رقم می زند که شما را در مسیر خیانت، عشق از دست رفته، حرص و آزار، اختلافات خانوادگی، نفرین ها و تصمیمات نهایی قرار می دهد که نه تنها می تواند زندگی شما، بلکه سرنوشت افراد اطرافتان را نیز تغییر دهد!!

خود را در یک داستان مرموز غوطه ور کنید که در آن شما انتخاب می کنید و سرنوشت نهایی دیگران را تعیین می کنید! Would you sell your soul?2 یک بازی رمان گرافیکی جدید است که قصد دارد انواع مختلفی از داستان ها را به اشتراک بگذارد، خواه رمز و راز، عاشقانه، هیجان انگیز، ماوراء طبیعی، برش از زندگی، عشق جوان یا موارد دیگر میباشد، مطمئناً شمارا برای ساعت ها سرگرم نگه دارد! اما جدا از این ها ما با ویژگی های جذبی رو به رو هستیم که میتوانیم به بهترین آن ها یعنی انتخاب داستان بازی به دلخواه،  ماجراها با انتخاب نام و سبک خود برای نشان دادن شخصیت شما، داستان خودتان که به راحتی می توانید تنها با یک لمس آن را بازی کنید، حجم رضایت بخش از سناریو، محتوای داستان بسته به انتخاب خودتان تغییر می کند اشاره کنیم که همگی با دست به دست دادن هم دیگر بازیی به این جذابی را خلق کرده اند! پس اگر قصد دانلود بازی Would you sell your soul?2 را دارید میتوانید هم اکنون اخرین نسخه این بازی را از دانلود باکس زیر دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

حذف تبلیغات ( دریافت جوایز بدون دیدن تبلیغات )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام بازی عالی هست من یک سوال داشتم می خواهم در گیمی روید ثبت نام کنم همه رو پر کردم ولی هر چه گذرواژه می زنم یا می نویسه باید ۸ کاراکتر داشته باشد یا گذرواژه کاربر با یک نام ورود خالی نمیدونم چطور ثبت نام کنم لطفا کمک کنید

    1. سلام خب کار های خواسته شده را انجام دهید! ( گذرواژه یا همان رمز باید 8 رقم یا بیشتر باشد)