خانه / بازی / دانلود بازی Super Sus -Who Is The Impostor
Super Sus -Who Is The Impostor Super Sus -Who Is The Impostor

Super Sus -Who Is The Impostor

محبوبیت 90%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.50.7.212
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    PIProductions
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +543.000
  • دانلود
    +50M
  • رده سنی
    +6
  • حجم
    180MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Super Sus -Who Is The Impostor

Super Sus -Who Is The Impostor – سوپر سوس : چه کسی ایمپوستر هست؟؛ شامل یک بازی واقعا خوش ساخت و هیجانی در سبک استراتژیک از PIProductions میباشد که به صورت رایگان در گوگل پلی به انتشار رسیده است و در سبک بازی آمانگ آس فعالیت میکند! اما با ظاهری جذاب و سبک گیم پلیی متفاوت! پس اگر شماهم مشتاق خواندن معرفی نامه این بازی هستید، در ادامه همراه گیمی روید باشید تا برای اولین بار در ایران این بازی جذاب را برای شما عزیزان معرفی کنیم! همراه ما باشید. Super Sus -Who Is The Impostor بهترین بازی رایگان موبایلی برای برقراری ارتباط اجتماعی با دوستان محلی و آنهایی از سراسر جهان به شما یک تجربه منحصر به فرد را ارائه می دهد تا خدمه فضایی باشید، که برای جلوگیری از سقوط سفینه فضایی تلاش می کنند در حالی که برای کلاهبرداران، کشتن همتایان خدمه تنها چیزی است که می خواهند. S3 Special Force هم‌اکنون همراه با پاداش انحصاری جدید پایان فصل یک ست پوست در دسترس است!

قبل از مسابقات، نقشی را انتخاب کنید، با انجام کارها، مهارت‌های خود را سریع‌تر شارژ کنید، Gimmicks را برای کسب مهارت اضافی تجهیز کنید. Super Sus -Who Is The Impostor در اصل به عنوان بهترین بازی چند نفره آنلاین مبتنی بر نقش طراحی شده است که Among Us، Werewolf و Squid Game را ادغام می کند. در حین بازی، همتایان خدمه نه تنها باید مراقب کلاهبرداران باشند، بلکه باید مراقب افراد خنثی نیز باشند. این نقش ها شرایط و وظایف منحصر به فرد خود را دارند. با راه رفتن در لبه بین روشنایی و تاریکی، همه برای خود می جنگند – برخی برای کشتن، برخی برای زنده ماندن، برخی فقط برای بازی کردن! اکشن‌های این بازی در یک سفینه فضایی اتفاق می‌افتند، جایی که همه بازیکنان به 3 گروه تقسیم می‌شوند. با استفاده از استراتژی، بازیکنان باید استنباط صحیح را برای گفتن به دیگران از گروه های مختلف انجام دهند. در Super Sus، می توانید با دوستان در سراسر جهان هماهنگ شوید. حالت کلاسیک را بازی کنید یا بازیکنان بیشتری را در رتبه بندی به چالش بکشید! چت با بازیکنان دیگر در زمان واقعی چت صوتی! زنده بمانید یا نه، از منطقه محلی خود یا از هر جای دنیا دوست خواهید داشت! از کشتن خدمه فضایی توسط کلاهبرداران جلوگیری کنید!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو با ویژگی های باحال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. بازیش که جالبه اما اگه میشه یه نسخه مود برا بازی بسازید نسخه جدیدش اومده لطفا آپدیت کنید

    1. سلام دوست عزیز از اطلاع رسانی تون سپاسگزاریم. متاسفانه در حال حاضر این بازی مود نمی‌شود.

  2. ببخشید وقتی وارد بازی میشم حتی با فیلتر وسط بازی کرش میخوره واس چی؟

    1. سلام احتمالا بازی با گوشیتون سازگار نیست.

      1. برا من قدیم مبرفت الان نمیره

        1. موده

  3. سلام ادمین ببخشید من این بازیو ار مایکت دان کردم ولی انداخت بیرون اومدم از سایت شما دان کردم بازم برام میندازه بیرون یا ن و در ضمن چرا هی میندازه بیرون

    1. سلام بازی با گوشی تون سازگار نیست

    2. حسین پروانه

      از سایت رسمی دانلود کن نسخه مایکت خرابه

  4. سلام ببخشید بازی فیلتره

  5. برسام شرافتمند

    بازی حرف نداره عالیییییه ممنون از سازنده و سایت خوبتون

  6. بازی خیلی قشنگه