خانه / بازی / دانلود بازی The Road Driver
The Road Driver The Road Driver

The Road Driver

محبوبیت 86%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.0.5
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Long Path Games
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +121.000
  • دانلود
    +5M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    200MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی The Road Driver

The Road Driver – یک بازی شبیه سازی رانندگی کامیون و اوتوبوس از استودیو Long Path Games برای اندروید میباشد که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است و ساعت ها پیش آخرین آپدیتش را دریافت کرده ایم و تصمیم گرفتیم برای شما عزیزان این بازی را به انتشار برسانیم و معرفی نماییم. پس اگر شماهم از دوست داران بازی های رانندگی اونم جهان باز هستید، ادامه مطلب از گیمی روید اصلا از دست ندهید. در بازی The Road Driver شما در نقش یک راننده قرار میگیرید که برای یک شرکت حمل و نقل شخصی خودتون کار میکنید و وظیفه شما انجام ماموریت ها و ارسال محوله ها از مکانی به مکانی دیگر با یکسری قواعد میباشد. در این بازی شما به دو  نقشه، با طیف گسترده ای از سازه ها، شرکت ها، ایستگاه های اتوبوس، پمپ بنزین ها و غیره دسترسی دارید که حس واقع گرانه را به شما انتقال میدهد! شما همچنین در بازی The Road Driver به طیف گسترده ای از بیش از 30 ماشین سنگین دسترسی دارید که با درامد و بوجه خودتان میتوانید آنهارا بخرید و در سرعت،پیشرفت و کسب درامد خود سرعت ببخشید! علاوه بر اینها شما میتوانید به سیستم شخصی سازی دلخواه دسترسی داشته باشید که میتوانید ماشین خود را اعم از تغییر رنگ، رینگ، چرخ ها، چراغ های جلو، ارتفاع تعلیق و سایر لوازم جانبی اش را به صورت دلخواه تغییر بدهید و حتی پوسته سفارشی خود را ایجاد کنید و آن را روی وسیله نقلیه خود اعمال کنید!

بازی The Road Driver از گرافیک خیره کننده ای برخوردار میباشد که با گیم پلی سرگرم کننده اش شمارا میخکوب این بازی میکند! از ویژگی های این بازی هم میتوانیم خلاصه وار به مواردی همچون حالت عکس، گزینه های دنده اتوماتیک و دستی، وجود کاراکتر و حرکت دادن آن، آب و هوای واقعی و پویا (آفتابی، ابری، بارانی، مه آلود، روز و شب)، گرافیک واقعی و گزینه های تنظیم، سیستم قرارداد منحصر به فرد، طیف گسترده ای از بارها، سیستم وزن و حجم، که بر نرخ بار و تعداد سفرها تأثیر می گذارد، در هر زمان به نقشه دسترسی داشته باشید، مسیرها و بارهای خود را مدیریت کنید، طیف گسترده ای از گزینه های کنترلی (فرمان، لغزنده، کلیدهای جهت دار، شیب)، با تنظیمات حساسیت و پشتیبانی از گیم پد و… اشاره نماییم که همگی با دست به دست دادن یکدیگر توانسته اند امتیازی همچون 4.4 از 5 را بدست بیاورند و به یکی از موفق ترین بازی های شبیه سازی تبدیل شوند! پس وقت را از دست ندهید و همین الان این بازی را از دانلود باکس زیر با سرعتی باورنکردنی دانلود نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

پول بینهایت

 

آموزش کوتاه نصب این بازی:

1 – برای نصب این فایل به فضای خالی از 437.49 مگابایت تا 546.86 مگابایت بر روی دستگاه خود نیاز دارید. این مجموعه شامل یک کش داخلی است. 

2 – این نصب کننده شامل 2 نسخه از برنامه است: اصلی و مود شده. پس از راه اندازی، می توانید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. اگر به دلایلی نیاز به نصب نسخه دیگری از برنامه دارید (به عنوان مثال، یک mod وجود دارد – به نسخه اصلی نیاز دارید)، سپس نصب کننده را دوباره اجرا کنید.

3 – فرمت نسخه اصلی xapk میباشد که به راحتی میتوانید با استفاده از برنامه زد آرشیور آن را نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. من الان لول ۳ هستم و الان که میخام ماشین بخرم میزنه که شما پول ندارید به انگلیسی بعد به این صورت که من مود این بازی رو دانلود کردم و از اون بالا صفحه پول دار هست ولی میزنه کافی نمیباشد

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود بررسی میکنیم

  2. محمد مهدی گودرزی

    سلام نسخه مود نصب نمیشه

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام بررسی میکنم