خانه / بازی / دانلود بازی Alien Invasion: RPG Idle Space
Alien Invasion: RPG Idle Space Alien Invasion: RPG Idle Space

Alien Invasion: RPG Idle Space

محبوبیت 78%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    3.0.52
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    MULTICAST GAMES
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +246.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    100MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Alien Invasion: RPG Idle Space

Alien Invasion: RPG Idle Space – تهاجم بیگانه : آرپیجی فضای بیکار یک بازی سبک آرکید با گیم پلیی جالب و سرگرم کننده از MULTICAST GAMES میباشد که امروز قصد معرفی اش را برای شما عزیزان گیمی رویدی داریم. داستان بازی Alien Invasion: RPG Idle Space از این قرار است که این تهاجم بیگانگان در سال 2042 است و آنها شروع به خوردن همه و همه چیز می کنند. هیچ کس نمی تواند هیولای ترس را که شبیه یک عنکبوت بزرگ است، متوقف کند. این یک خط مرده در زمین بازی است! این بازی نقش آفرینی را در هر مکان و هر زمان و مهمتر از همه – به صورت رایگان بازی کنید. این بازی آفلاین در مورد رشد و تکامل عنکبوت است اگر بتوانیم این بیگانه را مانند یک عنکبوت یا زنومورف نام گذاری کنیم. آنها بیگانگان باستانی هستند که می خواهند همیشه غذا بخورند و هرگز به کسی رحم نمی کنند.یک بیگانه شکست ناپذیر ترس باشید، تسطیح انفرادی را امتحان کنید، افراد رقت انگیز را جذب کنید و DNA آنها را برای بازی تکامل و تولید مثل کاراکتر خود بدست آورید، همه انسان ها را در سفینه فضایی در فضای دشمن نابود کنید.

مدت ها پیش ژانری به نام idle rpg متولد شد. در کمال تعجب، بسیاری از مردم این سبک را دوست داشتند و در سال 2013-2014 این ژانر به اوج خود رسید. تقریباً همه بازی‌های بی‌کار را دانلود کرده‌اند و 24 ساعت بازی کرده‌اند و یک بازی بدون توقف از آن ساخته‌اند. زمان می گذرد و این ژانر همچنان مرتبط است. از ویژگی های بازی Alien Invasion: RPG Idle Space هم میتوانیم به بدون اینترنتی بودن بازی ، سیستم رشد و تکامل، سیستم لول آپ و ارتقایی، وجود تعداد زیادی موجودات و هیولا ها، گرافیک خوش ساخت با محیطی سرگرم کننده و همچنین گیم پلیی جالب برای مواقع بیکاری اشاره کنیم. قهرمان اصلی ما شبیه به یک عنکبوت یا زنومورف از فیلم های معروف است، اما این یک آلین معمولی است که می خواهد همه انسان ها را بخورد و نابود کند. این ماجراجویی بیکار را امتحان کنید و هر چیزی را که شما را احاطه کرده است شکار کنید. بازی‌های جدید بقای آفلاین RPG واقعا جالب هستند اما نه همه آنها. بازی Alien Invasion: RPG Idle Space متعلق به ژانر بازی های بقای بیکار است اما به RPG ها نیز تعلق دارد و یک بازی باحال بقا است. همچنین می توانیم بگوییم که این بازی به یک بازی کلیک یا ضربه زدن بیکار اشاره دارد. فقط به جای کلیک کردن، باید انسان ها را بخورید در حالی که ترس آن هارا را به خط می کشاند.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

منابع با صرف افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. من میرم تو بازی می‌خوام خرید کنم میزنم یه نوشته انگلیسی میاد بعد میخوام حذف کنم نمیشه بعد باد دکمشو بزنم بعد میندازه بیرون چیکار کنم

    1. سلام مشخصات مود این شکلی نیست. بخش اطلاعات را مطالعه کنید. با تشکر

  2. تو سایت دوتا فایل دانلود گذاشتید یکی فایل اصلی یکی فایل مود شده فایل مود شده اصلا مود نیست و عادیه باید فایل بالایی رو که نوشته فایل اصلی رو دانلود کنیم ؟!

    1. سلام خیر لطفا بخش اطلاعات زیر باکس دانلود رو مطالعه کنید.

  3. نسخه مود مشکل داره وقتی گوشت ها به۹۹۹۹۹ میرسهدیگه پر نمیشه چیکار کنم؟ لطفا کمک کنید

    1. سلام متاسفانه اطلاعی ندارم.

  4. نسخه مود مشکل داره بعد از اجرا فقط یه صفحه سیاه میاد و بازی اجرا نمیشه.

    1. سلام دوست عزیز با فیلتر شکن تست کنید.

  5. سلام نسخه اول برای من نصب نشد ولی نسخه دوم نصب میشه ولی بینهایت نیس و معمولیه مال همه اینجوریه بعد چند وقت بازی کردن بینهایت میشه یا همون اول بینهایته؟مال من ک بینهایت نبود

    1. درود نسخه مود مشکلاتی دارد تا اطلاع ثانوی قرار نمیگیرد تا نسخه ای سالم و بدون مشکل برای شما عزیزان تدارک ببینیم. از صبر و شکیبایی شما مچکریم.

  6. مود اول فایل مشکل داره چک کنید لطفا

    1. با سلام از نسخه مود دو استفاده کنید. تنها نسخه ای که از مود یک منتشر شده همین میباشد. با تشکر از همراهی شما

  7. سلام ببخشید دکمی ی روفساردادم منزورم مود ۱ نصب نمیشه باید چکار کنم

    1. سلام روی دکمه دانلود نسخه مود یک کلیک کنید و پس از چند ثانیه دکمه دانلود را بزنید و بازی رو دانلود کنید!

  8. نسخه مود ۱ برای من نصب نمیشه گوشیم مدلش بالاست

    1. سلام نسخه دو رو امتحان کنید.

  9. سلام برایمن نیب نمیکن

    1. سلام متوجه منظورتون نشدم.

  10. سوال بازیش ی مشکل داره وقتی گوشتش تو بازی به ۹۹۹۹۹ میرسه دیگه نمیشه چیزی خرید یا ارتقا راد