خانه / بازی / دانلود بازی Survival City – Build & Defend
Survival City - Build & Defend Survival City - Build & Defend

Survival City - Build & Defend

محبوبیت 80%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.3.6
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Playstack
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +24.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +7
  • حجم
    200MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Survival City – Build & Defend

Survival City – Build & Defend – عنوانی جذاب و سرگرم کننده از دسته بازی های استراتژی و بقا میباشد که توسط Playstack ساخته شده است و به صورت رایگان برای عموم منتشر کرده است و ماهم به درخواست شما عزیزان آخرین آپدیتش را خدمت شما عزیزان قرار داده ایم تا بار دیگر شمارا به وجد بیاوریم! پس ادامه مطلب را همراه گیمی روید باشید. بازی Survival City – Build & Defend  یک نوع کاملاً جدید از بازی زامبی است. بازی که به طور چشمگیری بین روزها و شب ها تغییر می کند! شما باید قبل از غروب آفتاب، پایگاه خود را تقویت کنید، تله‌ها بچینید و اسلحه‌ها و بازماندگان را جمع‌آوری کنید. هنگامی که شب می شود تنها هدف شما زنده ماندن است، زیرا انبوهی از زامبی ها از هر طرف با قلعه شما درگیر می شوند! در این بازی استراتژیک شما باید دهکده ای که سال هاست دچار خرابی شده را بازسازی کنید چرا که بازمانده های زیادی در آنجا زندگی میکنند و زندگی انها به شما بستگی دارد! پس از هوش خود استفاده کنید و با چیدن نقشه ای حرفه ای از دهکده محافظت کنید و وسایل دفاعی را از این دهکده جذاب جایگذاری کنید تا این زامبی های ترسناک را تیکه و تیکه کند! در این بازی آنلاین شما میتوانید با همکاری با سایر بازیکنان، تیم شوید، چت کنید و پاداش دریافت کنید! همچنین شب ها نبرد کنید، گروه خود را در حالی که در برابر گروه ترکان دفاع می کنید، فرماندهی کنید! و بیش از 60 بازمانده منحصر به فرد برای جمع آوری و پیوستن به هدف خود، همه با شخصیت های مختلف را به دهکده خود دعوت کنید! باید پایگاه بقای خود را بسازید و برج های مراقبت، تله ها و موارد دیگر را قرار دهید! در بازی Survival City – Build & Defend ده ها زامبی مختلف برای شما می آیند! که با در  دست داشتن بیش از 100 سلاح برای کشف از خود و دیگران محافظت کنید!

بیش از 60 بازمانده مختلف را کشف کنید که می توانند به مبارزه شما بپیوندند که هر کدام دارای آمار، پیشینه و شخصیت منحصر به فرد هستند. اما هوشیار باشید! مردگان متحرک تکامل می یابند و با تاکتیک های نبرد رگبار بازماندگان شما سازگار می شوند و هر شب ده ها موجود در آن ظاهر می شوند. خوشبختانه، تیم اسکرپی شما بیش از 100 اسلحه برای مبارزه با انبوهی‌ها، همراه با تله‌های میخک، ابزارهای یخ‌زده و تفنگ‌های آتش‌سوزی دارد.روز برای گروه بازماندگان شما امن است. قبل از فرا رسیدن شب، تیم خود را برای جستجوی غارت، اسلحه و استخدام بفرستید. پایگاه قابل توجهی برای بازماندگان زرنگ خود بسازید و ارتقا دهید و ارتش خود را با سلاح های فوق العاده و علاقه مندان به آمار دلال محبت کنید. هر بار که خورشید می‌بارد، تنظیمات شما در معرض آزمایش نهایی قرار می‌گیرد. هنگام شروع نبرد، تیم خود را فعالانه قرار دهید، از نقاط ضعف آشکار در استحکامات خود محافظت کنید و بر هجوم غلبه کنید! هنگام زنده ماندن در طول فصول، مراقب آب و هوا باشید. دشمنان زامبی شما در شرایط آب و هوایی مختلف، از برف گرفته تا گرمای طوفانی، باران و موارد دیگر، رفتار متفاوتی دارند.پیامدهای آخرالزمان زامبی ها می تواند فاجعه بار باشد! این بقای قوی‌ترین‌ها با جیب‌های مقاومت در سراسر جهان است، همه با هم رقابت می‌کنند زیرا دشمن هر شب قوی‌تر می‌شود. با ایستادن بیشتر از هر بازیکن دیگری به یک بازمانده افسانه ای تبدیل شوید! پس اگر شماهم برای دانلود این بازی هیجان انگیز بیصبرانه منتظر هستید، میتوانید همین الان به دانلود باکس زیر بروید و اخرین نسخه این بازی را همراه نسخه مود شده اش دانلود و در نهایت از گیمی روید لذت ببرید :)

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

سرور، سرور اصلی میباشد و این نسخه مود شده تبلیغات را حذف کرده است و شما پاداش هارا بدون دیدن تبلیغات میتوانید دریافت کنید. راستی بن هم در کار نیست پس با خیال راحت بازی کنید :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. آپدیت میخاد

    1. سلام وقت بخیر بررسی خواهد شد. با تشکر

آثار دیگر Playstack