خانه / بازی / دانلود بازی World War: Fight For Freedom
World War: Fight For Freedom World War: Fight For Freedom

World War: Fight For Freedom

محبوبیت 65%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    0.1.8.2
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Horus Entertainment
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +220.000
  • دانلود
    +50M
  • رده سنی
    +16
  • حجم
    80MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی World War: Fight For Freedom

World War: Fight For Freedom – جنگ جهانی: مبارزه برای آزادی عنوانی مهیج و شوتر اول شخص از استودیو Horus Entertainment میباشد که آن را معرفی کرده است و برای گیمر های عاشقانه اکشن و جنگی منتشر کرده است و ماهم مثل همیشه برای اولین بار در ایران قصد داریم آخرین نسخه اش را برای شما دوستدارن سبک اکشن و شوتر معرفی نماییم و در آخر همراه یک نسخه مود شده در دانلود باکس زیر قرار بدهیم! پس همراه گیمی روید باشید. در بازی World War: Fight For Freedom که یک بازی شوتر اول شخص میباشد ازیکنان باید به تنهایی با تانک‌ها، هواپیماها، خودروهای بمب‌گذاری شده، کشتی‌های جنگی، ارتش، هلیکوپتر و… و سربازان مسلح بی‌شماری مقابله کنند بازیی که با پس‌زمینه ww2 تا ww3 اجرا میشود!! از سلاح های مسلسل  50 میلی متری تا موشک های هیت استینگر، نیزه، NLAW و… گرفته تا بیش از 50 نوع تانک جنگی که باید صدها هواپیمای جنگی، کشتی، تفنگ، پهپاد و سایر وسایل نقلیه جنگی جنگ جهانی را شکست بدهید و حملات پشتیبانی از بمب افکن های B58 را دریافت کنید ! وجود واقعیت تسلیحات (مسلسله M60، 75 میلی متر AT، گاتلینگ و … که میتوانید به صورت آفلاین بازی کنید و لذت ببرید! در بازی World War: Fight For Freedom سامانه تسلیحات دشمن شامل تانک های MB78، فوکس APC با برجک و موشک انداز، هلیکوپترهای تهاجمی کبرا، CH53 Shercoskys، جت F101 و هواپیمای ترابری C-130 Hercules و … مییباشد که در این بازی، بازیکنان وظیفه دارند در حمله قبلی دشمن مستقر شوند. شما باید بسیاری از انواع دشمن از جمله پیاده نظام، تانک های سنگین، هواپیماهای مجهز به موشک را بکشید.

در ابتدا، دشمن کماکان اما به تدریج شلوغ و در مراحل بعدی کار دشوارتر به نظر می رسد. حتی در برخی از نبردها، دشمنان به سمت شما می آیند که بی پایان به شرق شلیک کنید.در مقایسه با نسخه دفاع از جنگ جهانی، جنگ جهانی برای عمق محتوای تلفن و سلاح های بیشتر برای انتخاب. اگر تعادل بین تعداد سلاح های مجهز نسبت به مقدار دشمن وجود نداشته باشد، مقاومت در برابر بازیکنان سخت خواهد بود. همچنین باید توجه داشته باشید که تدارکات دشمن را از هواپیما شلیک کنید.دفاع از جنگ جهانی به عنوان یک نسخه ارتقا یافته عالی از بازی های تیراندازی برای نابود کردن تانک ها در نظر گرفته می شود. جنگ جهانی با پیشرفت‌هایی در ماموریت، سلاح‌ها، حرکات فنی… علیرغم کمبودهای فیزیکی، اما دفاع از جنگ جهانی همچنان یک بازی تیراندازی یا بازی اکشن است، زیرا افرادی که عاشق این سبک هستند تلاش می‌کنند تا برنده باشند! اگر از طرفداران بازی های تیراندازی اکشن، تک تیرانداز، تیراندازی بقا، دفاع از برج، کشتی های جنگی، هواپیماهای جنگنده، تانک های جنگی، ربات های جنگی یا سبک های بازی جنگی هستید. پس از آن World War: Fight For Freedom  اولین انتخاب شماست! پس اگر قصد دانلود دارید همین الان به دانلود باکس زیر بروید و آخرین نسخه این بازی را همزمان با انتشار سازنده به همراه یک نسخه مود شده از وبسایت ما دانلود و ساعت ها لذت ببرید.

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

    1. سلام نسخه رسمی منتشر شده هست و ما تست کردیم و سالم بود.

  1. سلام لطفا به من کمک کنید و بگید من چطور مشکلی که تو اون مرحله دارم رو رد کنم . من تو مرحله ۲۲استارلینک هستم و نمیفهمم اصلا چرا این مرحله رو هر کاری میکنم یه دونه از این هواپیما یا موشک های مقابلم پشت اون تصویر قایم میشه و بیرون نمیاد ! همه رو میزنم صاف میکنم میکونه همون یکی ولی اون بیرون نمیاد و بازی هم تا صبح هم نگهش داری هکونجوری میمونه و موزیک هم میزنه و منم همینجوری میمونم .. واسه شما هم شده یا میشه اینجوری ؟ اگه میشه یا کسی میدونه لطفا راهنماییم کنید .ممنونم

  2. سلام نسخه جدیدش مود کنید .

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود رو جشم ممنون بابت اطلاع رسانی

  3. تو مشخصات هیچ چیزی بابت مد نیست

  4. چرا بینهایت نیست

    1. سلام لطفا بخش مشخصات رو مطالعه کنید.