خانه / بازی / دانلود بازی Creative Destruction Advance
Creative Destruction Advance Creative Destruction Advance

Creative Destruction Advance

محبوبیت 75%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.0.5761
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    NetEase Games
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +200.000
  • دانلود
    +5M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    +2GB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Creative Destruction Advance

Creative Destruction Advance – تخریب خلاقانه، گیمر های عاشقانه فورتنایت و بازی های اکشن بشتابید که  عنوانی دیگر از بازی های سبک بتل رویال و فایت تو فایت را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا بار دیگر شمارا به وجد بیاوریم! بازیی فانتزی الهام گرفته از فیزیک اکشن و بتل رویال و ترکیبی از سبک بازی فورتنایت که با نام Creative Destruction Advance تولید شده است تا شما گیمر هارا به یک دنیای دیگه از بازی های بتل رویال ببرد! در این مطلب قرار است این بازی را مورد بررسی قرار بدهیم و سپس آخرین نسخه اش را برای دانلود قرار بدهیم پس با گیمی روید همراه باشید. در این بازی بتل رویال جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا شما ترکیبی از چند سبک را تجربه خواهید کرد که امکان انجام بازی از زاویه دید اول شخص یا سوم شخص را برای تان مهیا کرده است و شما را در دنیایی فوق العاده قرار می دهد و باید برای بقا تلاش کنید. همانند دیگر بازیهای این سبک، شما در جزیره ای به ابعاد 4 کیلومتر در 4 کیلومتر و با 13 اقلیم مختلف با چتر پیاده می شوید و می بایست با 100 بازیکن آنلاین سراسر جهان برای بقا مبارزه کنید! نه تنها بازیکن های دیگر برای شما یک تهدید به حساب می آیند بلکه شرایط آب و هوایی منطقه و بادبرف ها نیز در این امر دخیل اند! باید مثل شیر جسور باشید و برای زنده ماندن مبارزه کنید.

البته می توانید با بازیکنان دیگر هم متحد شوید و در کنار هم شانس بیشتری برای زنده ماندن داشته باشید. دنبال سلاح های قوی بگردید، با کمک آن ها بازیکنان را از بین ببرید و تلاش کنید آخرین نفری باشید که در میدان نبرد زنده می مانید. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای سبک بقا – بتل رویال هستید بدون شک Creative Destruction Advance  با یک ساخت فوق العاده نظرتان را جلب می کند و با اجرای بدون مشکل برروی همه دستگاه های اندروید تجربه یک بازی بدون لگ و روان را برای تان به ارمغان می آورد! از ویژگی های این بازی جذاب میتوانیم به عواملی همچون حضور در یک منطقه 4 در 4 کیلومتری برای مبارزه و زنده ماندن ، مبارزه با 99 بازیکن آنلاین دیگر برای کسب عنوان آخرین بازمانده ، در دسترس بودن انواع سلاح ها و تجهیزات مختلف برای بدست اوردن ، بازی در انواع مکان ها و محیط های مختلف با شرایط اب و هوایی متفاوت ، گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج، کنترلرهای لمسی خوب و گیم پلی اعتیاداور ، بروزرسانی های هفتگی و پشت سر هم با ویژگی های جدید اشاره کنیم که همگی با دست به دست دادن یکدیگر بازیی به این جذابی و مهیجی را تشکیل داده اند! پس اگر دنبال یک بازی متفاوت از سبک بازی های اکشن و بقا هستید و البته بازی های بتل رویال از اولویت های شماست، این بازی را از دست ندهید  و همین الان ان را از دانلود باکس زیر با سرعتی باور نکردنی دانلود و نصب نمایید و ساعت ها سرگرم شوید.

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام این بازی سرور هاش مدت زیادی هست که خاموش شدن و وارد بازی نمیشه شد ، لطفا این اعلامیه رو بالا بزنید یا لینک رو حذف کنید

    1. مهرداد (نویسنده)

      حامد جان سلام بابت اطلاع رسانی خیلی ممنونم موفق باشید