خانه / بازی / دانلود بازی Megapolis: City Building Sim
Megapolis: City Building Sim Megapolis: City Building Sim

Megapolis: City Building Sim

محبوبیت 54%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    9.3
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Social Quantum Ltd
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +1.000.000
  • دانلود
    +50M
  • رده سنی
    +7
  • حجم
    119MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Megapolis: City Building Sim

Megapolis: City Building Sim – شهر سازی کلان عنوان یک بازی شبیه سازی فوق العاده موفق و واقع گرانه از استودیو Social Quantum Ltd برای اندروید میباشد که امروز به درخواست شما عزیزان آخرین نسخه اش را برای دانلود خدمتتان قرار داده ایم پس ادامه راه را همراه گیمی روید باشید. بازی Megapolis: City Building Sim همانطور که گفتیم یک بازی شبیه سازی محسوب میشود که با الهام از سبک ساخت و ساز و همچنین مدریتی، به شما یک بازی تکامل یافته با گرافیکی به شدت خیره کننده و جذاب همراه گیم پلیی اعتیاد اور میدهد که با در دست داشتن چالش هایی زیاد و ماموریت های مهیج و سرسخت، حسابی شمارا سرگرم و درگیر خودش میکند! اما بیایید کمی دقیق تر این بازی را بررسی نماییم و بدانیم چه نوع بازیی هست و ما داخل چه نقشی را ایفا میکنیم. در این بازی شما به عنوان یک بازیکن شهری اختصاصی را برای خودتان می سازید و با کارهای مختلفی همچون زیرساخت های اولیه، مدیریت امور مالی و زیباسازی آن به گسترش شهر خودتان می پردازید! شما قادر خواهید بود برای شهر خود انواع فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، بنادر و … را ایجاد نمایید و یا به کارهایی همچون استخراج نفت و گاز، ساخت انواع معادن انرژی خورشیدی و انرژی اتمی مشغول شوید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی اندرویدی را در اسمارت فون خود به ارمغان بیاورید.

بازی Megapolis: City Building Sim نسبت به حجم بسیار کم خود یعنی حدود 100 مگابایت به صورت کاملا منحصر به فرد طراحی گردیده است به گونه ای که گرافیک عالی و رنگارنگ، صداگذاری و انیمیشن های سه بعدی اش به شما این امکان را می دهد یک بازی بی نظیر را تجربه کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای شهرسازی اندروید هستید به هیچ وجه Megapolis: City Building Sim را از دست ندهید! و اما حالا بیایید نگاهی به ویژگی های این بازی جذاب بینداریم که همگی اینها باعث رشد موفق این بازی بوده است! اینها عبارت اند از ، دارا بودن گرافیک بسیار جذاب و واقع گرایانه ی سه بعدی (3D) ، در اختیار قرار دادن بیش از 700 ساختمان و مکان ها به همراه صدها مورد از مصالح و مواد ساختمانی ، امکان همکاری با همسایگان خود برای گسترش سریع تر شهر ، امکان استفاده از معماری جدید و قدیمی در ساخت شهر اختصاصی خود ، امکان ساخت شهر برروی خشکی و یا دریا توسط بازیکنان ، شامل انواع دستاوردهای شگفت انگیز برای بدست آوردن و افزایش هیجان بازی ، پشتیبانی از تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و کوچک و… که همه اینها را میشود در حین انجام بازی دید و لذت برد! پس در آخر اگر شما گیمی رویدی های عزیز از دسته گیمر های علاقه مند به بازی های استراتژی و شبیه سازی هستید، میتوانید آخرین نسخه بازی Megapolis: City Building Sim را همین الان از دانلود باکس زیر دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

توجه :

1 . بازی Megapolis به صورت آنلاین است و برای اجرا اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد…
2 . بازی نسخه مود ندارد پس وقت خودتان را صرف پیدا کردن نسخه مود بازی ننمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام چرا نسخه مود نداره

    1. مهرداد (نویسنده)

      امیر جان سلام. این بازی تحت سرور میباشد و نمیتوان این بازی را مود کرد با نسخه اصلی بازی کنید شاید در روز های آینده این بازی نیز شکست خورد و مود شد :)