خانه / بازی / شبیه سازی / دانلود بازی Grand Truck Simulator 2
Grand Truck Simulator 2 Grand Truck Simulator 2

Grand Truck Simulator 2

محبوبیت 90%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.0.34f3
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Pulsar GameSoft
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    345441
  • دانلود
    10,000,000+
  • رده سنی
    Everyone
  • حجم
    191MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Grand Truck Simulator 2

Grand Truck Simulator 2 – اگر طرفدار بازی های شبیه سازی شده و امثال آن مخصوصا سریه یورو تراک هستید حتما این بازی رو از دست ندید :)! بازی جذاب Grand Truck از استودیو مطرح Pulsar GameSoft می باشد که با تعداد دانلود +10 میلیون و امتیاز 4.3 یکی از جذاب ترین های این دسته در مارکت های خارجی و ایرانی قرار گرفته است. هم اکنون شما طرفداران این سری بازی می توانید آن را به صورت دو نسخه مود و اصلی با لینک نیم بها از وب سایت گیمی روید دانلود کنید.

‏‏نسخه دوم سری بازی‌های گرند تراک مفاهیم جدیدی را در شبیه‌سازهای موبایلی به ارمغان می‌آورد.اکنون بیش از هر زمان دیگری باید از کامیون‌‌های خود مراقبت کنید. این بازی با ارائه فاکتورهای واقع‌گرایانه‌ای مانند مصرف سوخت و آسیب به کامیون مهارت‌های شما را در رانندگی ارتقا می‌دهد. علاوه بر این بررسی فشار لاستیک ، نشانگر خنک‌کننده و روغن گیبرکس ، خرید کامیون‌های دست دوم ، تعویض موتور ، گیربکس ، دیفرانسیل ، لاستیک و رینگ از ویژگی‌های جدید این نسخه هستند. نقشه‌های جدید و سیستم آب و هوایی بهتر تجربه لذت‌بخش‌تری از رانندگی به علاقه‌مندان پیشکش می‌کند. بازی به طور مرتب بـه‌روزرسانی شده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه خواهد شد…! پس از بین انواع تریلی ها یکی را انتخاب کنید و به رانندگی در جاده ها بپردازید. وجود سیستم آب و هوای پیشرفته می توانید رانندگی در انواع آب و هوا را تجربه کنید و لذت ببرید. فیزیک جدید و واقعی باعث شده که آسیب های ماشین را بصورت واقعی تجربه کنید و مهارت های رانندگی خود را به چالش بکشید. با کامیون خود در جاده ها و بزرگراه های مختلف رانندگی کنید و محموله را به مقصد برسانید و امتیاز کسب کنید. در آب و هوای بارانی و آفتابی و شب و روز رانندگی کنید و مراقب باشید تا ماشین خود را در شرایط آب و هوایی دشوار نیز به درستی هدایت کنید و به موانع برخورد نکنید. با بررسی فشار باد لاستیک ها از میزان باد لاستیک ها مطمئن شوید. از بین نقشه های مختلف یکی را انتخاب کنید و در مسیرهای متنوع رانندگی کنید.
دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود : 

– پول بینهایت ( بعد از خرید یک کامیون، پول زیادی دریافت می کنید! )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. میشه بگید چطوری ماشین بگیرم چون وقتی مراحل اولشو رد میکنید بعدش پول ماشین رو ندارم و اصلن نمیشه ماشین گرفت که بتونی بازی کنی لطفا جواب بدین

  2. مگامود رو بگذارید

  3. سلام این بازی رو رو مثل کات آف مود بزارید

    1. سلام نسخه مود این بازی قرار گرفته است.

  4. سلام میتونید این بازی رو مگامود بذارید ممنون

    1. سلام وقت بخیر متاسفانه خیر

  5. سلام و درود بر سایت گیمی روید لطفاً بازی منچرز رو مود کنین ممنون

    1. سلام دوست عزیز متاسفانه این بازی مود نمی‌شود.

  6. علی بیرانوند

    لطفا یه بازی اوتوبوس مود شده باکیفیت هم بزارید ممتون

    1. مهرداد (نویسنده)

      علی جان سلام. درخواستتون بررسی میشه و قرار میگیره اگر بازیی میشناسید که دوست دارید قرار بدیم در ادامه همین کامنت ذکر کنید.

  7. سلطان جاده

    بازی خیلی خوبی من قبلا داشتم