خانه / بازی / دانلود بازی CarX Rally
CarX Rally CarX Rally

CarX Rally

محبوبیت 75%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    25100
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    CarX Technologies, LLC
  • امتیاز
    4.5
  • رای
    +98.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    700MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی CarX Rally

CarX Rally – رالی کار ایکس عنوان یک بازی فوق العاده هیجانی و جذاب در سبک مسابقات ماشینی رالی با ماشین های قدیمی و جدید و یک گیم پلی واقع گرانه با گرافیکی خیره کننده از استودیو CarX Technologies, LLC میباشد که شاهکار های دیگری نیز از این استودیو ماهر را دیده ایم و اینبار با خوش نام ترین آنها یعنی CarX Rally رو به رو هستیم که قرار است در وبسایت گیمی روید آن را مورد بررسی قرار بدهیم و در آخر آخرین نسخه اش را برای دانلود در دسترس شما عزیزان بگذاریم. پس، اگر به مسابقات رالی علاقه دارید و قصد دارید یک بازی ماشینی متفاوت را تجربه کنید بازی CarX Rally را از دست ندید و ادامه مطلب را همراه ما باشید. در بازی CarX Rally که بیشتر از آنکه یک بازی سبک مسابقه ای ساده باشد، یک عنوان بسیار حرفه ای در سبک شبیه ساز مسابقات رالی است، شما در نقش یک راننده ماهر و منتخب هستید که برای رقابت های قهرمانی جهانی رالی به این مسابقات دعوت شده است. شما باید در این رقابت ها شرکت کرده و در بخش های مختلف آن سعی کنید که با ثبت بهترین رکورد ممکن، این رقابت ها را پیروز شوید. اگر فکر کردید که بازی رالی کار ایکس یک بازی ساده و تفننی است بهتر است تجدید نظر کنید چرا که این بازی یک عنوان کاملاً حرفه ای برای گیمرهای حرفه ای است.

همه چیز در CarX Rally مطابق اصول فیزیکی و واقع گرایانه ساخته شده است و کوچک ترین بی دقتی شما در رانندگی منجر به خارج شدن شما از مسیر و کسر امتیاز و یا حتی باخت آن مسابقه خواهد شد. پس اگر از افراد حرفه ای و ماهر در این نوع بازی ها نیستید و آشنایی کافی با رقابت های چالش برانگیز رالی ندارید و صرفاً به دنبال یک بازی تفننی و ساده هستید بهتر است سراغ بازی های دیگر بروید. در CarX Rally مهارت رانندگی شما در شرایطی متفاوت و در جاده هایی خاص که مخصوص مسابقات رالی هستند سنجیده می شود. شما می توانید با خرید و ارتقاء ماشین های مختلف، تجربه های متفاوت و ارتقاء یافته ای را در بازی داشته باشید. نقطه قوت اصلی بازی CarX Rally همانطور که به آن اشاره شد گرافیک مثال زدنی و پرجزئیات آن است. جزئیات زیاد این بازی باعث شده تا این بازی در سطح یک عنوان کنسولی باشد. در کنار این گرافیک عالی و دقت زیاد به طراحی های محیطی، این گیم پلی بی نظیر، واقع گرایانه و طبیعی بازی است که حس و حال یک بازی تمام عیار در سبک مسابقات رالی را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید از بخش تنظیمات نوع کنترلر بازی، مقدار گرافیک و نمای دوربین را تغییر دهید تا بیشتر از پیش این بازی را به صورت حرفه ای تجربه کنید. پس معطل نکنید و همین حالا به بخش دانلود باکس زیر بروید و آخرین نسخه بازی جذاب و گرافیکی رالی کار ایکس را از سرورهای مستقیم و سریع سایت دانلود کنید و تا می توانید از این بازی هیجان انگیز لذت ببرید!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

پول بینهایت ( راه اندازی دوم بازی پول زیادی خواهد داد. )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام ربات ایراد داره میگه امکان دانلود نسخه اصلی و مود برنامه بازی های ایرانی و خارجی در ربات وجود ندارد

    1. سلام خب در ربات فقط میتونید نسخه مود بازی های ایرانی رو دانلود کنید. بقیه چیزا رو از خود سایت میتونید دانلود کنید!

  2. سلام میتونید بازی race max pro رو مود کنید این بازی که من گفتم اون بازیی که مود کردید نیست ولی با همون اسمه https://myket.ir/app/game.revani.racemaxpro این هم لینکش

    1. با سلام دوست عزیز درخواستتون بررسی میشه.