خانه / بازی / دانلود بازی Genshin Impact
Genshin Impact Genshin Impact

Genshin Impact

محبوبیت 90%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    4.0.0_16983586_17100363
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    COGNOSPHERE PTE. LTD.
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +4.000.000
  • دانلود
    +50M
  • رده سنی
    +16
  • حجم
    500MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Genshin Impact

Genshin Impact – نیروی گنشین عنوان یک بازی ماجراجویانه همراه با گرافیکی فوق العاده خیره کننده و همچنین گیم پلیی اکشن تور و علمی تخیلی میباشد که توسط استودیو COGNOSPHERE PTE. LTD. ساخته شده است و امروز قصد معرفی این بازی را برای شما گیمر های علاقه مند به بازی های ماجراجویانه داریم تا بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی Genshin Impact با داستانی جالب طراحی شده است. شما در نقش چند خواهر و برادر هستید که از یک دنیای دیگر به زمین فرستاده شده اید. درواقع این کار به منظور تبعید کردن شما صورت گرفته است و مسئول این مورد یک خدای ناشناس است که شما را از خواهر و برادرانتان جدا کرده و هر کدام را در نقطه ای از یک سیاره قرار می دهد. از حالا، داستان ماجراجویانه و اسرارآمیز شما با این شخصیت ها شروع می شود و شما باید در دنیایی که در عین فوق العاده بودن و زیبا بودن، جایی خطرناک و مخاطره آمیز برای بقاء است، تلاش کنید که در سفری که در پیش دارید، موفق عمل کرده و با دشمنان زیادی مقابله کنید. هدف اصلی شما پیدا کردن گمشده های خود و ملحق شدن به آن ها است تا با کمک یکدیگر این سفر عجیب و پرماجرا را دنبال کنید و دلایل اتفاقاتی که افتاده را کشف کنید و در نهایت راهی برای بازگشت به دنیای خود پیدا کنید.

بازی Genshin Impact یک بازی سوم شخص است که در دنیایی کاملاً Open World رخ می دهد. شما می توانید در نقش شخصیت های متنوع که هر کدام خصوصیت ها و مهارت های مخصوص به خود را دارند بازی را انجام دهید و مراحل آن را پشت سر بگذارید. در طول مراحل بازی شما قادر هستید تا از سلاح های مختلف، آیتم های جانبی و امتیازها و جوایز مخفی در بازی استفاده کنید و اقدام به شخصی سازی و سفارشی کردن شخصیت های خود کنید. بازی Genshin Impact گرافیک بسیار بالایی دارد و طراحی های آن فانتزی و کاملاً سه بعدی هستند. بخش زیادی از طراحی های گرافیکی بازی در افکت های بصری خلاصه می شود. به جز آن، گیم پلی بازی به خاطر جزئیات بالا و سبک جالب و حرفه ای، باعث شده تا این عنوان یک بازی حرفه ای به نظر برسد. از نظر داستانی هم باید گفت که بازی نیروی گنشین دارای خط داستانی نسبتاً طولانی تری در مقایسه با دیگر بازی های موبایلی است و همه این موارد منجر شده اند تا حجم نهایی این بازی زیادتر از مقدار انتظار باشد. بازی Genshin Impact یکی از حجیم ترین و سنگین ترین بازی های موبایلی است که تا به امروز برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. گیمی روید این بازی جذاب و هیجان انگیز را به درخواست شما عزیزان تهیه و برای دانلود عرضه کرده است.

دانلود مشخصات آموزش ها

نکات تکمیلی:

1 – بازی فقط برروی دستگاه های ARM64 نصب می شود.

2 – بازی برای اجرا به اینترنت نیاز دارد. در صورتی که موفق به اتصال به سرورهای بازی نشدید، آی پی خود را تغییر داده و مجدداً تلاش کنید.

3 – دیتای مورد نیاز بازی در اجرای اولیه دریافت می شود و ممکن است این دیتا تا 10 گیگابایت حجم داشته باشد!

4 – هیچ نسخه مود شده ای با قابلیت هایی نظیر پول بی نهایت، جان بی نهایت و … برای این بازی وجود ندارد.

5 – به خاطر حجم بالا و گرافیک زیاد، توصیه می کنیم که این بازی را فقط روی دستگاه های با قدرت پردازشی بالا نصب و اجرا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. رهگذری بی نام و نشان

    ای جان کراش گیمرا

آثار دیگر COGNOSPHERE PTE. LTD.