خانه / بازی / دانلود بازی Pascal’s Wager
Pascal's Wager Pascal's Wager

Pascal's Wager

محبوبیت 90%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.5.4
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Giant Global
  • امتیاز
    3.8
  • رای
    +12.000
  • دانلود
    +100K
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    75MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    7 دلار
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Pascal’s Wager

Pascal’s Wager – شرط بندی پاسکال عنوانی فوق العاده محشر و هیجان انگیز از سبک بازی های رول پلینگ و نقش آفرینی با چاشنی اکشن میباشد که استودیو مطرح Giant Global خالق این بازی میباشد. بازیی که با خط داستانی ماجراجویی و گیم پلیی اکشن تور همراه گرافیکی بینظیر در حد کنسول برای اندروید که امروز با افتخار قصد معرفی این بازی محبوب و هیجانی را برای اولین بار در وبسایت های ایرانی داریم تا بار دیگر شمارا به وجد بیاوریم! بازی Pascal’s Wager باقیمت 7 دلار در گوگل پلی امروز در دستان شما میباشد که قرار است در ادامه مطلب از وبسایت گیمی روید با این بازی بیشتر آشنا بشوید! پس اگر به بازی های فایت تو فایت شمشیری و ماجراجویی علاقه دارید و گرافیک از اولویت های اول شماست، اصلا این پست را از دست ندهید! روح وسواس که اراده همه دمیورژها را حمل می کند دوباره به سولاس احضار شده است و برای انتقام اینجاست! رهبر Demiurge، Elena، به عنوان یک شخصیت قابل بازی در این حالت وارد خواهد شد. در انبوهی از دو تیغه برقصید و یک چالش کاملاً جدید را در سولاس تجربه کنید! Pascal’s Wager یک بازی با کیفیت کنسولی همهجانبه و اکشن را ارائه می‌کند تا در هر زمان و هر مکان آن را تجربه کنید! سبک این بازی نقش آفرینی اکشن در سبک فانتزی تیره است که در آن بازیکنان نقش چهار شخصیت متنوع را بر عهده می گیرند که در دنیایی غرق در غباری تاریک به دنبال حقیقت در پشت نور به ماجراجویی می پردازند.

بازیکنان در سرزمین‌های اسرارآمیز سولاس سفر می‌کنند و از مکان‌های مختلف با جزئیات فوق‌العاده دیدن می‌کنند و در عین حال محیط‌های خطرناک اطراف خود را کاوش می‌کنند. هر مکان مملو از رازهای باورنکردنی، رازهای پنهان و داستان های جالب است که تجربه ای غوطه ور برای گم شدن را ایجاد می کند. با رویکردی چندلایه به جهان، در حین پرسه زدن در سولاس در جستجوی حقیقت، حس ماجراجویی را به شما ارائه می دهند. برای تجربه ای غنی و فوق العاده چالش برانگیز، بر چهار شخصیت منحصر به فرد، قدرتمند و همه کاره مسلط شوید. با وجود انبوهی از دشمنان وحشتناک، هیچ کمبودی برای غلبه بر سختی ها برای بازیکن وجود نخواهد داشت. دشمنانی که با آنها روبرو می شوند به این راحتی ها رانده نخواهند شد و کارفرمایان به برنامه ریزی، تصمیم گیری استراتژیک و واکنش های سریع نیاز دارند. آنها برای افراد ضعیف نیستند. (بازی را می توان به طور مستقیم بر روی صفحه نمایش لمسی و همچنین پشتیبانی از کنترلر بازی کرد) اما داستان مهیج بازی Pascal’s Wager چیست؟ بیایید بیشتر با این خلقت آشنا شویم.  قرن ها پیش، خورشید در دریا فرو رفت و به مه تاریکی منتهی شد که خشکی ها را فرا گرفت. در همان زمان، موجودات بزرگ و سر به فلک کشیده شروع به ظهور کردند. اینها کلوسوس بودند.

این کلوسی ها نور را به مناطق اطراف خود آوردند و به نوبه خود مه سیاه را که بر بشریت تأثیر می گذاشت از بین بردند. این آخرین و تنها پناهگاه بشریت را نیز فراهم کرد. با این حال، هزاران سال پس از ظهور کولوسی ها، یک بیماری مرموز این موجودات نور را فرا گرفت و آنها شروع به سقوط کردند… با دنبال کردن رد پای کولوسی در حال سقوط، چهار شخصیت با هم سفری سخت را آغاز می کنند و در عین حال داستان های خود را خلق می کنند. بازیکنان در طول سفر خود با طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها آشنا می‌شوند، شاهد خیر و شر خواهند بود و به تدریج حقیقت پشت این دنیای تاریک را می‌آموزند. در بازی فوق العاده Pascal’s Wager شما با یک موسیقی متن ارکستری عمیقاً احساسی که سفر شما را در تاریکی تعریف می کند، در تمام ماجراجویی های خود در لبه صندلی خود خواهید داشت! پس اگر شماهم قصد دانلود این بازی را دارید، اصلا فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه این بازی را از دانلود باکس زیر دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *