خانه / بازی / دانلود بازی Sky: Children of the Light
Sky: Children of the Light Sky: Children of the Light

Sky: Children of the Light

محبوبیت 96%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    0.22.0 (224940)
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    thatgamecompany inc
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +938.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    +1.5GB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Sky: Children of the Light

Sky: Children of the Light –  سرزمین آسمانی: فرزندان روشنایی یک بازی فوق العاده جذاب و کم نظیر در سبک ماجرایی-نقش آفرینی از استودیو thatgamecompany inc میباشد که لحظاتی پیش آخرین نسخه اش را در گوگل پلی مشاهده کردیم و تصمیم گرفتیم تا این بازی گرافیکی و فوق العاده را برای شما عزیزان معرفی نماییم و در نهایت آخرین نسخه اش را برای دانلود قرار بدهیم. پس اگر از سبک بازی های نقش آفرینی و داستانی خوشتان می اید، ادامه مطلب را از گیمی روید از دست ندهید. بازی Sky: Children of the Light بازی جالب و کاملاً متفاوتی است که بدون شک تجربه آن برای شما نیز حسابی خاص و منحصر به فرد می باشد. استودیوی آمریکایی thatgamecompany inc که پیش از این در سال 2012 با ساخت بازی انقلابی Journey بسیار سر و صدا کرده بود و توانسته بود نماینده ده ها جایزه مختلف و همچنین برنده عنوان برترین بازی سال 2013 شود، بازی Sky: Children of the Light را با الگوبرداری از همان بازی Journey تولید کرده است. این بازی از هر لحاظی که فکر کنید یک شاهکار هنری است و حقیقتاً طراحی های بی نظیر آن که در هیچ بازی مشابه دیگری ندیده بودیم، شبیه به نسل بعدی بازی های موبایلی می باشد! گرافیک چشم نواز و پر جزئیات این بازی دقیقاً شما را یاد بازی های کنسولی خواهد انداخت.

در کنار آن، گیم پلی فوق العاده روان و داینامیک بازی که قابلیت اجرا با نرخ 60 فریم بر ثانیه را نیز دارا می باشد، تجربه ای کاملاً منحصر به فرد از این بازی را برای شما به ارمغان می آورد. در کنار این طراحی های جذاب و تحسین برانگیز، بازی Sky: Children of the Light در بخش داستان و محتوای ماجرایی نیز حسابی گل کاشته است!ماجرای بازی Sky: Children of the Light به یک سرزمین رویایی و افسانه ای که در لا به لای ابرها می باشد مربوط است. سرزمینی که به نام پادشاهی آسمان معروف است. هر کسی که به این سرزمین سفر کند در قالب فرزندان روشنایی در آن جا حضور پیدا می کند. این سرزمین برای قرن ها زیباترین و بانشاط ترین سرزمین جهان بود. بخش بسیار بزرگی از این زیبایی مدیون ستاره هایی بود که اطراف این سرزمین حضور داشتند. اما یک روز یک امتحان الهی برای این سرزمین در نظر گرفته می شود. ستاره ها به خاطر غروری که داشتند از این امتحان سربلند بیرون نمی آیند و همین مسئله باعث نفرین شدن این سرزمین می شود! حالا شما در نقش فرزندان روشنایی که همیشه وظیفه آن ها انتشار امید و زندگی به جهان است مسئول شده اند تا ماجرای پشت پرده این اتفاق تلخ را دنبال کنند و ارواحی که در این مسئله نقش دارند را پیدا کند. شما باید در طول بازی نورها را تعقیب کنید تا سرنوشت این سرزمین زیبا که حالا به دنیایی متروکه تبدیل شده است را رقم زده و دوباره روح زندگی را به این سرزمین بازگردانید.

Sky: Children of the Light در سبک نقش آفرینی طراحی شده است. این بازی کاملاً یک بازی جهان باز می باشد و شما می توانید در سرزمین هایی رویایی و خیالی به اطراف حرکت کنید، بدوید، از روی موانع بپرید و یا حتی داخل آب شنا کنید و از همه این ها جذاب تر، با کمک بال های معنوی در آسمان پرواز کنید! در Sky: Children of the Light شما وظیفه دارید تا خط داستانی بازی را با شخصیت های اصلی دنبال کنید و مأموریت های بازی را برای نجات این سرزمین زیبا انجام دهید. طراحی های بازی کاملاً سه بعدی و گیم پلی آن بسیار روان است. با کمک کنترلرهای مجازی روی صفحه می توانید به صورت 360 درجه اطراف را نگاه کنید و به هر سمتی که می خواهید حرکت کنید. مأموریت ها و مراحل بسیار هیجان انگیز و جذابی در این بازی در انتظار شماست پس معطل نکنید و همین حالا این اثر هنری شگفت انگیز و کم نظیر را به صورت تست شده و کامل از گیمی روید دانلود کنید و ماجراجویی رویایی خود را آغاز کنید!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود :
 انرژی و زمان پرواز نامحدود +  همه لباس ها آنلاک شده است

نکات تکمیلی :
1 – این بازی فقط روی دستگاه های ARM64 دارای سیستم عامل Android 8.0 به بالا نصب می شود.
2 – لطفاً توجه داشته باشید که در زمان انتشار این بازی، نسخه قرار گرفته در گوگل پلی نسخه دمو و ناقص آن می باشد که در خیلی از سایت های دیگر به عنوان نسخه اصلی و کامل عرضه شده است. اما دقت کنید که نسخه عرضه شده توسط گیمی روید نسخه کامل و مخصوص توسعه دهندگان می باشد که حجم آن چند برابر نسخه ناقص است. با این حال هنوز بازی در مرحله آزمایشی قرار دارد و احتمال اینکه روی بعضی از دستگاه ها به درستی اجرا نشود وجود دارد.
3 – بازی برای اجرا و ارسال و دریافت اطلاعات از سرور، به اینترنت نیاز دارد.
4 – برای باز کردن تنظیمات بازی، روی یکی از چهار گوشه تصویر ضربه بزنید و گزینه چرخ دنده را از سمت راست بالا انتخاب کنید.
5 – در بخش تنظیمات می توانید گرافیک بازی را کاهش یا افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام میشه وقتی بروزرسانی رو میزارید کنار کادر زرد بنویسید بروزرسانی جدید؟

    1. سلام بله نوشته خواهد شد.

  2. سلام میشه لطفاً بروزرسانی بازی رو بزارید؟

    1. درود. با تشکر از اطلاع رسانی شما بزودی نسخه جدید قرار می گیرد.

  3. سلام داش خسته نباشی میگم داش این نسخه مود دان کردم میگه اپدیت میخواد بی زحمت اگه میشه نسخه جدید مود بزار ممنون 💛

    1. سلام وقت بخیر از اطلاع رسانی تون سپاسگزاریم بزودی نسخه جدید قرار خواهد گرفت.

  4. من قبلا این بازی رو داشتم رو گوشیم پردازنده شم همینه arm64 v8 حالا بازی میخوام نصب کنم تا نیمه می‌ره بعد مینویسه نصب نشد حافظمم خالیه پنج گیگ

    1. درود بازی در مرحله آزمایشی قرار دارد و احتمال اینکه روی بعضی از دستگاه ها به درستی اجرا نشود وجود دارد.

  5. چرا باکس دانلود موجود نیست ؟🤦

    1. سلام دوست عزیز هم اکنون قرار گرفت. با تشکر

  6. سلام میشه لطفا مود شده ی بازی رو قرار بدین ممنونم

    1. سلام دوست عزیز هم اکنون قرار گرفت. با تشکر از همراهی شما

  7. سلام بروزرسانی قرار گرفته است اگر میشود بروزرسانی این بازی را بررسی کنید و قرار بدهید با تشکر

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام رو جفت چشام بررسی میکنم

  8. ببخشید نسخه تست شده؟ کار میکنه

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام. لطفا بخش اطلاعات رو مطالعه کنید. اگر آپدیت لازم بود اطلاع بدید ( قبل از دانلود ) ممنونم

  9. لطفا بروزرسانی کنید