خانه / بازی / دانلود بازی Marvel Contest of Champions
Marvel Contest of Champions Marvel Contest of Champions

Marvel Contest of Champions

محبوبیت 88%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    40.1.1
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Kabam Games, Inc.
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +3.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +12
  • حجم
    +1GB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Marvel Contest of Champions

Marvel Contest of Champions – بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی مبارزه قهرمانان مارول از استودیوی بازیسازی معروف Kabam Games, Inc. برای اندروید میباشد که امروز قصد معرفی کردنش را برای شما گیمی رویدی های عزیز داریم تا بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازیی که از الهام گرفتن نقش های مارول و سبک بازی های نقش افرینی و چاشنی اکشن و فایت تو فایت خلق شده است و امروز به نام Marvel Contest of Champions میشناسیمش! پس در ادامه همراه ما باشید.  برای اکشن حماسی در مقابل مبارزه با سوپر قهرمانان مارول و فوق شروران مورد علاقه خود در مسابقه نهایی کیهانی آماده شوید! مرد عنکبوتی، مرد آهنی، ولورین و غیره منتظر احضار شما برای نبرد هستند! یک تیم جمع کنید و تلاش خود را برای تبدیل شدن به قهرمان نهایی مارول آغاز کنید! کاپیتان آمریکا در برابر مرد آهنین! هالک در مقابل ولورین! مرد عنکبوتی در مقابل ددپول! بزرگترین نبردهای تاریخ مارول در دستان شماست! بزرگ حریص جهان که با نام The Collector شناخته می شود، شما را به یک نزاع با ابعاد حماسی علیه صفی از شرورهای شرور از جمله تانوس، کانگ فاتح و بسیاری دیگر فراخوانده است!

بهترین بازی مبارزه ای رایگان را در دستگاه تلفن همراه خود تجربه کنید… مسابقه قهرمانان مارول! شما میتوانید در بازی Marvel Contest of Champions با دوستان خود و سایر احضارکنندگان متحد شوید تا قوی ترین اتحاد را بسازید ، با اتحاد خود استراتژی کنید، به آنها کمک کنید قهرمانان خود را در مبارزه حفظ کنند ،  در رویدادهای اتحاد به سمت اوج نبرد کنید و با هم در نقشه‌های کوئست طراحی‌شده  اتحاد شرکت کنید تا جوایز انحصاری اتحاد کسب کنید. ، توانایی اتحاد خود را با نبرد با اتحادهای سراسر جهان در جنگ های اتحاد آزمایش کنید! در این بازی شما باید تیم قدرتمندی از قهرمانان و شروران را جمع آوری کنید ( قهرمانانی مانند: Iron Man، Hulk، Wolverine، Storm، Star-Lord، Gamora، Spider-Man، Deadpool، Magneto و Winter Soldier) و همچنین برای شکست دادن کانگ و تانوس وارد ماموریت شوید و با چالش یک رقیب کیهانی فوق قدرتمند جدید مرموز روبرو شوید تا در نهایت از نابودی کامل دنیای مارول جلوگیری کنید. و البته حمله و دفاع تیم خود را با چندین درخت Mastery بهبود دهید.

تیم‌های قهرمانان و تبهکاران خود را عاقلانه جمع‌آوری، ارتقا دهید و مدیریت کنید تا پاداش‌های هم افزایی بر اساس وابستگی به تیم و روابط برگرفته از صفحات مارول کامیکس دریافت کنید. جفت کردن Black Panther و Storm یا Cyclops و Wolverine برای پاداش، یا ایجاد تیمی از Guardians of the Galaxy برای پاداش عضویت در تیم ،  هر چه قهرمان قدرتمندتر باشد، آمار، توانایی ها و حرکات ویژه آنها بهتر خواهد بود و قهرمانان جدید همیشه به مسابقه اضافه می شوند! در بازی Marvel Contest of Champions  از طریق یک خط داستانی هیجان انگیز به سبک داستان سرایی کلاسیک مارول سفر کنید. با مجموعه عظیمی از قهرمانان و تبهکاران در مکان‌های نمادین جهان مارول مانند: برج Avengers، Oscorp، The Kyln، Wakanda، The Savage Land، Asgard، S.H.I.E.L.D با آن مبارزه کنید. هلیکریر، و بیشتر! نقشه‌های جستجوی پویا را کاوش کنید و با استفاده از کنترل‌هایی که به‌طور خاص برای پلتفرم تلفن همراه ایجاد شده‌اند، در دوز سالمی از مبارزات پر عمل شرکت کنید و از گرافیک چشم گیر این بازی لذت ببرید! پس اگر شماهم قصد دانلود این بازی را دارید همین الان بدون وقفه این بازی هیجانی را دانلود کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( Dmg چندگانه + دفاع چندگانه + مانا نامحدود + مهارت های اسپم + شبیه ساز پشتیبانی می شود + مبارزه خودکار + Pvp Pve Mod )

 

چگونه فایل APKS و ZIP را نصب کنیم؟

1 – فایل های .apks یا .zip را از webstie دانلود کنید
2 – برنامه Split APKs Installer (SAI) را دانلود نمایید.
3 – SAI را باز کنید و به تنظیمات بروید و قبل از نصب SAI را فعال کنید (برای غیر ROOT)
4 – APK را نصب کنید و هر دو فایل را انتخاب کنید و روی install کلیک کنید
5 – لذت ببرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام ممنون بابت بازی باحالی که گذاشتم 🌺🌺فقط اگه بتونین برنامه های ممبرگیر روبیکا یا تلگرام رو هم مد کنید ممنون میشیم مچکرم

    1. سلام دوست عزیز از همراهی شما سپاسگزاریم. متاسفانه در حال حاضر برنامه در سایت قرار نمی‌گیرد.

  2. سلام آیا مودش واقعا هست

    1. سلام متاسفانه خیر!

آثار دیگر Kabam Games, Inc.