خانه / بازی / دانلود بازی Black Desert Mobile
Black Desert Mobile Black Desert Mobile

Black Desert Mobile

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    4.6.54
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    PEARL ABYSS
  • امتیاز
    3.8
  • رای
    +400.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +12
  • حجم
    100MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Black Desert Mobile

Black Desert Mobile –  صحرای سیاه یک عنوان جنجالی و کم نظیر در سبک RPG با گرافیک مثال زدنی و باورنکردنی از استودیو PEARL ABYSS برای اندروید میباشد!! یک بازی خارق العاده ، فوق العاده ، بینظیر ، خیره کننده و صد البته مهیج میباشد که امروز شاهد معرفی کردنش در سایت گیمی روید هستید! بازیی که با چاشنی اکشن و نقش افرینی و همچنین الهام از سبک مولتی پلیر و گیم پلیی هیجان انگیر همراه گرافیکی باورنکردنی در دستان شماست! پس اصلا این پست را از دست ندهید و همین الان همراه ما باشید. ماجراهای بازی Black Desert Mobile در دنیایی سراسر افسانه ای و خیالی رخ می دهد. دنیایی که در آن تا چشم کار می کند قهرمانان و موجودات ماورایی وجود دارند. با شروع بازی شما باید شخصیت مورد نظر خود را از بین چند شخصیت اصلی که در کلاس های مختلف دسته بندی شده اند انتخاب کنید. بعد از انتخاب شخصیت خود، می توانید او را به طور کامل شخصی سازی کنید! این بخش از بازی حیرت انگیز و کم نظیر است! شما می توانید از مدل مو، ابرو، صورت، چشم و … گرفته تا رنگ، پوشش و آیتم های جانبی را در شخصیت خود مدیریت کنید. در این بخش نمای بازی به حالت زوم شده در می آید تا بازیکنان بتوانند جزئیات کامل را ملاحظه کنند. در این حالت متوجه می شوید که جزئیات گرافیکی این بازی در چه سطحی است! بعد از اینکه شخصی سازی های لازم را تأیید کردید می توانید وارد دنیای Open World بازی شده و به گشت و گذار در سرزمین های مختلف بپردازید و مأموریت های متعددی را انجام دهید. امکانات و آیتم های بسیار زیادی در بخش گیم پلی بازی دیده می شوند. برای مثال می توانید سوار بر اسب شده و با سرعت حرکت کنید و یا با پیدا کردن منابع گوناگون، سلاح های افسانه ای به دست بیاورید و مأموریت های خاص را پیدا کنید. شما می توانید یک کمپ شخصی بسازید و کارهای جانبی زیادی از جمله ماهیگیری یا پرورش حیوانات وحشی انجام دهید. این بازی همچنین یک بخش برای رقابت های PvP نیز دارد که در حال توسعه است. Black Desert Mobile با توجه به این ویژگی ها و بخش های مختلفی که دارد، یک بازی کاملاً حرفه ای و سطح بالا به حساب می آید. گیمی روید با تهیه و انتشار این بازی، شما را دعوت می کند تا یکی از گرافیکی ترین بازی های اندرویدی را به صورت رایگان و تست شده از انتهای این مطلب دریافت کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

نکات مهم :

● برای این بازی دیتای آفلاین جداگانه ای در دسترس نیست ؛ دیتای بازی بعد از اولین اجرا دریافت می شود. حجم این دیتا چیزی از 3 تا 6 گیگ است. بنابراین از داشتن حداقل نزدیک به 3 گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی اطمینان حاصل کنید.

● به خاطر گرافیک بسیار زیاد و حجم بالای بازی، برای نصب آن نیاز به دستگاه های بالارده با حداقل پردازشگرهای 8 هسته ای 64 بیتی، 4 گیگابایت حافظه رم و GPU قدرتمند لازم است. ممکن است بازی روی دستگاه های ضعیف تر نیز نصب و اجرا شود اما در این صورت لگ و افت فریم زیادی با بازی همراه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *