خانه / بازی / دانلود بازی Endless Nightmare 1: Home
Endless Nightmare 1: Home Endless Nightmare 1: Home

Endless Nightmare 1: Home

محبوبیت 84%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.1.5
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    707 INTERACTIVE: Fun Epic Casual Games
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +82.000
  • دانلود
    +5M
  • رده سنی
    +16
  • حجم
    130MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Endless Nightmare 1: Home

Endless Nightmare 1: Home – کابوس بی پایان 1: خانه یک بازی فوق العاده استرسی و ترسناک با سبکی اکشن و گیم پلیی به شدت مهیج از استودیو 707 INTERACTIVE: Fun Epic Casual Games برای اندروید میباشد که امروز تصمیم بر این شد تا به درخواست شما گیمر های چاشنی پذیر و عاشقانه ترسناک بازی Endless Nightmare 1: Home را برای معرفی و دانلود در سایت قرار بدهیم. پس اگر دنبال یک بازی راز الود و ترسناک هستید تا در کنارش گیم پلیی اکشن و مهیج را تجربه کنید ، ادامه مطلب را از دست ندهید و همراه گیمی روید باشید. در این بازی شجاعت خود را آزمایش کنید، بر ترس خود غلبه کنید، هیجان شروع می شود، فریاد بزنید! شما در نقش جیمز هستید، یک افسر پلیس، همسر و دختر شما در خانه به قتل رسیدند. در طول تعقیب حقیقت در خانه، اتفاق ترسناکی رخ داد. اتفاقات بعدی در این خانه ترسناک برای شما یک کابوس بی پایان خواهد بود، همه چیز در راز است، ماجراجویی آغاز می شود… در بازی Endless Nightmare 1: Home بررسی کنید و  شروع ماجراجویی را آغاز کنید! هر منطقه را کاوش کنید، درهای قفل شده را باز کنید، سرنخ ها را جستجو کنید، بازی های فکری را حل کنید، رمز و راز را فاش کنید، ممکن است چیزهای عجیب و غریبی پیدا کنید، اما آنها مفید هستند، بفهمید قاتل کیست!

باید گوش کنید و فقط به چشمان خود تکیه نکنید! به صداهای اطراف خود با دقت گوش دهید. ممکن است با زنی دیوانه آشنا شوید که دلقک هولناکی را دوست دارد، جیغ نزنید، هنگام نزدیک شدن صدا می کند.  فرار راه نجات شماست!  مخفی کاری کنید، حتی اگر توسط زن دیوانه وحشتناک کشف شوید، ممکن است دچار غاز شوید، اما نترسید، شما هنوز فرصتی دارید که دوام بیاورید. اجرا کن!  پنهان کردن خودتان از این زن را امتحان کنید شما در Endless Nightmare 1: Home  می توانید یک مکان مخفی پیدا کنید، در کمد یا زیر میز پنهان شوید. دنبال او نباش، وگرنه در روز میمیری، راهی برای بقا پیدا کنید.  استراتژی درستی بچینید و  با شکستن گلدان ها یا فنجان ها او را جذب کنید، سپس از فرصت کشف مناطق دیگر استفاده کنید. قوانین بقا را فراموش نکنید و از استراتژی استفاده کنید، راهی برای زنده ماندن پیدا کنید و هویت او را پیدا کنید. وسایلی پیدا کنید و به او حمله ور بشوید.  دیگر نمی خواهید پنهان شوید؟ قطعاتی از تفنگ تیزر را جمع آوری کنید تا او را جمع کنید و آرام کنید، به یک قاتل تبدیل شوید! و در آخر ترک کنید اون خونه ترسناک رو اما باید با  پیدا کردن قاتل و زنده ماندن برای فرار از خانه وحشت تلاش های زیادی انجام بدهید! و اما سراغ ویژگی های منحصر به فرد این بازی میرویم جایی که این ویژگی های توانسته اند این بازی را به یک عنوانی موفق تبدیل کنند!

این ویژگی ها مواردی هستن همچون آفلاین بودن بازی ،  داستان ترسناک جذاب، مورد خزنده، حقیقت وحشتناک، هیجان حل یک مورد ، وجود ایتم های متنوع برای کشف معما ها و راز ها ،  اجتناب و از بین بردن زن بد وحشتناک، هیجان انگیز و سرگرم کننده! پنهان و جست و جو را به خاطر بسپار! ،  طراحی 3 بعدی و گرافیک چشم گیر، واقع بینانه ترین تجربه ترسناک بصری را به شما می دهد! ، موسیقی ترسناک، صداهای خزنده و فضایی با جامپ کریس، لطفا برای تجربه بهتر هدفون بزنید! ، حالت های دشواری چندگانه، جرات خود را بهبود بخشید! ،  بازی ماجراجویی اول شخص، در نور روز نمرده!  سگ بهترین دوست شما است، او می تواند به شما کمک کند سرنخ هایی را پیدا کنید و از شما محافظت کند! و… که همگی با دست به دست دادن یکدیگر توانسته اند این بازی را به بهترین نحوه خودش تبدیل کنند! Endless Nightmare 1: Home همانطور که گفتیم یک بازی ارواح ترسناک سه بعدی به صورت رایگان است، دارای یک دنیای کوچک، گرافیک واقعی، صداهای وحشتناک همراه با داستان ترسناک گیج کننده شما را وارد دنیایی خزنده و هیجان انگیز می کند! همه چیز در راز است. درهای قفل شده را باز کنید، بازی های فکری زیادی را باز کنید و می توانید آیتم ها و سرنخ های زیادی را در خانه خزنده پیدا کنید، بازی های فکری را حل کنید، آنها به شما کمک می کنند تا حقیقت پرونده و همه اسرار را بفهمید.

در طول فرآیند کاوش در بسیاری از اتاق‌های پرخطر، باید چشمان خود را برای روح شیطانی باز نگه دارید، در صورت ملاقات با او فوراً بدوید، پنهان شدن در کمد یا زیر تخت، راه‌های خوبی برای خلاص شدن از شر این زن شرور است. قوانین بقا را به خاطر بسپارید. البته، شما می توانید او را آرام کنید، از استراتژی استفاده کنید! آیا می توانید از وحشت در دنیای کوچک وحشت فرار کنید؟ ایمی دوست داشت با مادربزرگ بماند، ننه تنها مادربزرگ او نیست، بلکه معلم او نیز هست. مادربزرگ در زمان بیماری با ایمی همراهی می‌کرد، او از بیمارستان متنفر بود، اما از همراهی مادربزرگ خوشش می‌آمد، او را آرام می‌کرد. مادربزرگ پس از مرگ لیزا و ایمی بسیار ناراحت است، لطفا به او کمک کنید! اگر می خواهید یک بازی منطقی ارواح ترسناک واقع گرایانه و خزنده داشته باشید، این بازی ماجراجویی ترسناک رایگان و اکتشافی فوق العاده ترسناک را بازی کنید، انتظار داریم فصل را کامل کنید، بازی های فکری و معماها را حل کنید، پرونده را کشف کنید و از دنیای مینی ترسناک بیشتر بمانید! همه چیز منطقی دارد، از استراتژی خود برای یافتن حقیقت، فرار از وحشت و کشف هویت واقعی خود استفاده کنید! بر ترس خود غلبه کنید! هیجان شروع می شود، فریاد شروع می شود! بیایید ماجراجویی اکشن ترسناک خود را شروع کنیم! قوانین بقا را در این ماجراجویی وحشتناک به خاطر بسپارید، در روز نمرده! جستجو کنید، پنهان شوید و دوام بیاورید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

قفل VIP باز شد + خرید رایگان با پول واقعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام نسخه سوم هک شده بدید

    1. درود. بزودی قرار خواهد گرفت. با تشکر از همراهی شما

  2. وقتی میگه خرید با پول واقعی یعنی با پول بدی یا نه

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام یعنی موارد فروشگاه که نیاز به پول واقعی برای پرداخت دارند رو میتوانید رایگان بخرید

  3. سلام تمام بازی هارو گذاشتید آخر این بازی نداشتید واقعا براتون متاسفم برای یه بازی وقتتون حداقل یه روز میبره بعد بزارید توی سایت

    1. دوست عزیز بابت مشکل به وجود آمده عذر میخوایم. بزودی قرار میگیرند لطفا صبور باشید.

  4. لطفا بزارید حداقل بگید چند شنبه قرار می‌گیره تو رو خدا

    1. سلام متاسفانه تاریخ دقیقی نمیتونیم بگيم

  5. سلام بزارید دیگه قسمت های بعدی من خیلی مشتاق دیدن قسمت های بعدی هستم لطفا

    1. سلام بزودی قرار می‌گیرند.

  6. سلام همین بازی قسمت دوم و سوم هم داره ولز میگه باید پول بدید میتونید خوتون بزارید توی سایتتون

    1. سلام از اطلاع رسانی تون سپاسگزاریم ، بزودی تمام نسخه ها (2.3.4) قرار می‌گیرد .