خانه / بازی / دانلود بازی FarmVille 2: Country Escape
FarmVille 2: Country Escape FarmVille 2: Country Escape

FarmVille 2: Country Escape

محبوبیت 62%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    24.8.91
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Zynga
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +3.000.000
  • دانلود
    +50M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    167MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی FarmVille 2: Country Escape

FarmVille 2: Country Escape – فارم ویل 2 : فرار از کشور یک بازی شبیه‌سازی مزرعه ای برای دستگاه‌های اندروید و iOS است که توسط شرکت Zynga توسعه داده شده است. در این بازی، شما می‌توانید مزرعه خود را توسعه دهید و محصولات مختلفی از جمله گیاهان، حیوانات و محصولات دیگر را کشت و برداشت کنید. همچنین می‌توانید با دیگر بازیکنان در سراسر جهان به رقابت بپردازید. اگر شماهم دنبال چنین بازی هایی هستید ، اصلا این پست را از دست ندهید و همراه گیمی روید باشید. جدیدترین قسمت FarmVille 2: Country Escape، یک بازی کشاورزی آرامش بخش است که بازیکنان را به زندگی شلوغ حومه شهر می برد. به عنوان صاحب مزرعه، مسئولیت گسترش مزرعه و شرکت در ماجراجویی های مختلف هیجان انگیز را بر عهده دارید. برداشت محصول و ساخت سازه مزرعه از جمله کارهای روزانه شماست. با هر چالش جدید، جوایز زیادی به دست آورید و وارد یک ماجراجویی مزرعه جدید هیجان انگیز شوید. گیم‌پلی بازیFarmVille 2: Country Escape شامل انواعی از میانجی‌ها، تحرکات و برداشت محصولات است که باعث ماندگاری و محبوبیت بازی در بین کاربران شده است.

در بازی، می‌توانید گل‌ها و سبزیجات را کشت کنید و محصولات تولیدی خود را در بازار عرضه کنید. همچنین، می‌توانید با استفاده از نوارهای انرژی، روزانه وظایف را انجام داده و نکاتی را کسب کنید تا به سرعت بتوانید سطح لازم را برای به دست آوردن امتیازات بالاتر، طیف گسترده‌ای از محصولات و بخش‌های جدید بازی مزرعه خود را کشف کنید. هنگامی که وسایل زیادی دارید، می توانید بهترین ابزار باغبانی را تعمیر و خریداری کنید که نتیجه آن میزان برداشت بالاتر است. با شخصی سازی طراحی مزرعه خود، می توانید آن را به معروف ترین در محله تبدیل کنید. برای ایجاد یک فضای صمیمی تر در مزرعه، انواع مختلفی از گیاهان گلدار را در نزدیکی ساحل خیره کننده دریا پرورش دهید. کاشت درختان، پرورش ماهی، مراقبت روزانه از حیوانات خانگی برای کمک به رشد آنها و برداشت محصولات غیرعادی مختلف در حین غلبه بر موانع، حس واقعی زندگی در حومه شهر را به شما می دهد. همچنین شما می‌توانید با دانلود و نصب این بازی از طریق لینکی که در پایین صفحه ذکر شده است، به دنیای دل‌پذیر و زیبایی از جمله روستایی و بیابانی عمیق وارد شوید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود :

مود اول ( گسترش رایگان انبار + خرید رایگان اقلام گمشده )
برای اینکه مود به درستی کار کند، آموزش را در نسخه اصلی دنبال کنید، سپس بدون حذف چیزی، مود را نصب کنید.

قیمت کلید انبساط انبار 0 است و از کلید بدون قید و شرط برای انجام کار استفاده می شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام خسته نباشید بازی چرا وقتی خونه اولو درست میکنم یهو صفحه گوشیم خاموش میشه

    1. سلام دوست عزیز احتمالا بازی با گوشیتون سازگار نیست.

  2. سلام خسته نباشید این بازی یه مشکلی داره اینه که وسایل به دست آمده کم نمیشود و همین مشکل باعث میشود انبار پرشده و چیز دیگری نتوان گرفت لطفاً پیگیری کنید با تشکر

    1. سلام نسخه مود دیگری وجود ندارد. از این بابت متاسفیم

  3. امیرحسین

    لطفا بازی ایرانی خروس جنگی رو بی نهایتشو بزارید با تشکر