خانه / بازی / دانلود بازی Empires & Puzzles: Match-3 RPG
Empires & Puzzles: Match-3 RPG Empires & Puzzles: Match-3 RPG

Empires & Puzzles: Match-3 RPG

محبوبیت 81%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    55.0.1
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Zynga
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +2.000.000
  • دانلود
    +50M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    147MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Empires & Puzzles: Match-3 RPG

Empires & Puzzles: Match-3 RPG – امپراطور ها & پازل ها : بازی آر پی جی نام یک بازی رول پلی و پازلی از استودیو Zynga که به تازگی آپدیت جدیدش را در گوگل پلی منتشر کرده است ، امروز به درخواست شما عزیزان و علاقه مندان تصمیم گرفتیم آخرین نسخه این بازی را برای اولین بار در ایرن معرفی نماییم و برای دانلود عرضه نماییم! پس اگر عکس هایی از بازی را تماشا کردید و قصد تجربه دارید ، همراه گیمی روید باشید. یک قلعه بزرگ بسازید، این هدف شما در این بازی است که قلعه ای بزرگ و مستحکم بسازید! Empires & Puzzles: Match-3 RPG بازی نقش آفرینی بسیار جذاب برای دستگاه های اندرویدی با عناصر بازی در سبک سه پشت سر هم است. شما یک دنیای فانتزی روشن، رنگارنگ، جالب با فضایی خاص خواهید دید. تعداد زیادی ماموریت، دشمن، جنگ و همچنین گیم پلی اعتیادآوری وجود دارد که حتی برای یک دقیقه هم شما را رها نمی کند. یک قلعه بزرگ بسازید، آن را تقویت کنید و از آن دفاع کنید، از دروازه های جادویی استفاده کنید و همچنین ارتشی از جنگجویان قوی را جمع آوری کنید که به دفع دشمنان کمک می کنند. قهرمانان مختلف و مبارزات PvP هیجان انگیز که این بازی یعنی Empires & Puzzles: Match-3 RPG در خودش جای داده تا حسابی شمارا سرگرم خودش کند! شما می توانید ارتشی متشکل از صدها قهرمان شگفت انگیز را جمع آوری کنید، هر یک از آنها ویژگی ها، مهارت ها و ظاهر خاصی خواهند داشت. سه پازل را پشت سر هم مرور کنید که به شما کمک می کند نه تنها پارامترهای سربازان خود، بلکه قلعه را نیز بهبود بخشید. قدرت خود را در نبردهای چند نفره بلادرنگ با بازیکنان واقعی از سراسر جهان آزمایش کنید. نبردهای حماسی PvP با تعداد باورنکردنی هیولا در انتظار شما هستند، اشیاء مفید را در زمین بازی پیدا کنید، صفات و قدرت های قهرمانان دشمن را مشخص کنید و موفق ترین ترکیب ضربات را اعمال کنید و متحد در اتحاد می توانید به سخت ترین نبرد در برابر تایتان های بزرگ بروید! پس وقت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه این بازی را از دانلود باکس زیر دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. پیمان رضازاده

    هموطن فرهیخته ام. شما که نسخه مود بازی رو ندارید چرا تبلیغ نسخه مود رو انجام میدید؟ این همه زحمت کشیدید سایتی این چنین آبرومند و شکیل راه اندزی کردید چرا با یه تبلیغ نادرست ، تمام تلاشهاتون رو نابود میکنید؟حالا بازهم صدرحمت به شما که لااقل در صفحه اصلی سایتتون نامی از نسخه مود نبردید و تنها در گوگل اومده نسخه اصلی+ نسخه مود. برخی پایگاههای نرم افزاری فارسی زبان حتا در خود سایت هم نه یکجا که در چند مورد بصورت کاملا هویدا با فونتی درشت و رنگی نسخه مود رو تبلیغ درند اما در نهایت لینک مایکت و بازار رو برای دانلود تعریف کرده اند!

    1. درود وقتتون بخیر. تمامی این کار ها فقط و فقط برای رشد وبسایت می باشد. تشکر از همراهیتون سعی میکنیم در اینده این مشکلات رو رفع کنیم.