خانه / بازی / دانلود بازی Mech Arena
Mech Arena Mech Arena

Mech Arena

محبوبیت 90%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.25.00
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Plarium Global Ltd
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +393.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    140MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Mech Arena

Mech Arena – مکانیک آرنا نام یک بازی فوق العاده خوش ساخت و گرافیکی از سبک بازی های اکشن و شوتر میباشد که برای کاربران اندرویدی عرضه شده است و ماهم بلافاصله پس از مشاهده آپدیت جدیدش تصمیم گرفتیم تا به عنوان اولین نفر این بازی جذاب و سرگرم کننده را معرفی نماییم و در آخر آخرین نسخه اش را برای دانلود در دسترس شما عزیزان قرار بدهیم. عنوان Mech Arena که توسط استودیو Plarium Global Ltd ساخته شده است شمارا وارد یک مکانی با چاشنی مولتی پلیر و رباتیک میکند که با سبک اکشن و شوترش باید برای برنده شدن در این مچ دیگر بازیکنان را شکست دهید و ربات خود را به بهترین نحوه قدرتمند نمایید! پس اگر قصد تجربه این بازی خوش ساخت را دارید، میتوانید اول عکس هایی از بازی را تماشا کرده و سپس همراه گیمی روید باشید تا بیشتر با این بازی آشنا شویم. Mech Arena یک بازی ربات رقابتی سریع شلیک رایگان با نبردهای انفجاری تیم PvP، تاکتیک های رزمی عمیق و سفارشی سازی بی حد و حصر است.در این شوتر، می‌توانید ربات های سفارشی شده خودتون را با دوستان خود انجام دهید یا تیم خود را برای حذف بازیکنان از سراسر جهان در مسابقات زنده 5v5 و 2v2 انجام دهید. با نقشه هایی که برای مبارزه سریع PvP طراحی شده اند به مبارزه بروید، البته بگوییم نبردها فقط 5 دقیقه طول می کشد! فقط یک ربات جنگی را از بین ده‌ها گزینه انتخاب کنید، آن را با بارگیری کامل سلاح تجهیز کنید و تمام افراد حاضر در آن را بپذیرید.

سپس، ظاهر و آمار ربات‌های خود را سفارشی کنید، همانطور که بخش‌ها را بالا می‌برید تا به اوج برسید. با بازی سازی فوری تیمی، می توانید در کمتر از یک دقیقه از جیب به نبرد زنده در این بازی روباتی بروید.امروز نام خود را به عنوان بهترین تیرانداز در لیگ Mech Arena معرفی کنید. دنیا تماشا می کند! در این بازی ویژگی های متعددی وجود دارد که در اینجا به بهترین و مهم ترین آنها یعنی وجود حالت های بازی PvP ، بیش از 25 نقشه بزرگ ، شخصی سازی قدرتمند ، توانایی های مکانیکی ویژه ، مسابقات سفارشی سرگرم کننده ، مسابقات و رویدادهای هیجان انگیز ، سادگی نقطه و شلیک و… اشاره میکنیم که همگی اینها باعث رشد و سرگرم کننده تر شدن سبک گیم پلی این عنوان شده اند! در نبردهای Control Point Clash برای رسیدن به قلمرو رقابت کنید، کار تیمی خود را در حالت Deathmatch 5v5 آزمایش کنید، یا در مبارزه با Deathmatch 2v2 پا به پا شوید. هر آنچه را که انتخاب می کنید، باید بازی تیراندازی خود را تقویت کنید و با تیم خود برای پیروزی استراتژی کنید. بند را وارد کنید و وارد دوره جدیدی از بازی های مبارزه با ربات شوید. با بیش از دوازده ربات متمایز و بیش از 35 سلاح، می توانید با هر تاکتیکی مقابله کنید. موارد دلخواه خود را ارتقا دهید و آنها را با بیش از 500 پوسته فریب دهید تا خود را در عرصه PvP بیان کنید! بهترین تیرانداز رقبای خود را با پارازیت های هدف گیری کور کنید. ربات‌های جنگی آن‌ها را با ضربه زدن به آنها خراب کنید. سپرهای انرژی، میدان های تعمیر، جت های پرش و موارد دیگر را مستقر کنید.

اگر می خواهید در نبرد پیروز شوید، بدانید چه زمانی از توانایی های ربات های خود استفاده کنید. در بازی Mech Arena خلبانانی را استخدام کنید تا به Mech خود افزایش آمار و پاداش‌های دیگر بدهید. موارد دلخواه خود را بیابید، فقط با استفاده از آنها سطح آنها را ارتقا دهید، و آنها را با ایمپلنت های پیشرفته بیشتر تقویت کنید تا به روبات های خود برتری دهید. طبق قوانین خود بازی کنید: نقشه، حالت و بازیکنانی را که می خواهید در یک مسابقه سفارشی انتخاب کنید. یک تاکتیک جدید قاتل آماده کنید، یک تورنمنت PvP برای لاف زدن راه اندازی کنید، یا چند ربات و سلاح جدید را امتحان کنید. در این بازی ربات، انتخاب با شماست! در رویدادهای هفتگی به تمام اهداف خود برسید یا از طریق مسابقات رقابتی بجنگید تا نشان دهید که از بقیه بالاتر هستید. ارزش خود را برای پیروزی بزرگ ثابت کنید و نام خود را در تاریخچه Mech Arena بنویسید. بازی های مبارزه با ربات هرگز به این سادگی نبوده است. کنترل‌های بصری باعث می‌شود که حتی در اولین نبرد PvP به راحتی از ربات‌های جنگی خود استفاده کنید. می خواهید آن را به روش خود بازی کنید؟ کنترل های خود را سفارشی کنید تا ربات های شما متناسب با نیازهای شما باشند. Mech Arena تیراندازی است که برای اجرای روان در اکثر شبکه های 4G/LTE طراحی شده است. بنابراین، می‌توانید از نبرد با روبات‌های جنگی خود در حال حرکت، در هر کجا که هستید، لذت ببرید. با نبردهای کوتاه چند دقیقه ای، این بازی ربات برای استراحت سریع عالی است! پس اگر برای تجربه این بازی مشتاق هستید، همین الان وقت را از دست ندهید و آخرین نسخه این بازی را همراه یک نسخه مود شده به صورت جداگانه از دانلود باکس زیر دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو که در این منو دو قابلیت مهمات نامحدود و شلیک خودکار را دارا هستید.

توجه مهم : نسخه مود ممکن است بن بدهد پیشنهاد میدهیم که درست بازی کنین تا بازیکنان متوجه نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آثار دیگر Plarium Global Ltd