خانه / بازی / دانلود بازی RAID: Shadow Legends
RAID: Shadow Legends RAID: Shadow Legends

RAID: Shadow Legends

محبوبیت 0%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    6.51.1
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Plarium Global Ltd
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +1.000.000
  • دانلود
    +50M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    152MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی RAID: Shadow Legends

RAID: Shadow Legends – حمله : افسانه های سایه عنوانی مولتی پلیر و اکشن با گیم پلیی رول پلی از استودیو Plarium Global Ltd برای اندروید میباشد که به تازگی آپدیتی جدید دریافت کرده است و با توجه به محبوبیت این بازی نزد کاربران و گیمر های علاقه مند ، گرافیک بازی نیز با بهبود هایی رو به رو بوده است و ماهم تصمیم گرفتیم تا این بازی خوش ساخت را به کالکشن گیمی روید اضافه کنیم تا بار دیگر شمارا به وجد بیاوریم! RAID: Shadow Legends یک بازی جنگی نوبتی با زیبایی فانتزی تاریک فریبنده است. این بازی با طراحی و سیستم گرافیکی درجه یک شخصیت و همچنین مکانیزم رزمی منحصر به فرد ترکیبی از شخصیت ها، تجربه ای کاملاً جدید را ارائه خواهد کرد. بیایید یک تیم قدرتمند تشکیل دهیم و سخت ترین نبردها را انجام دهیم. این بازی شما را به دنیای فانتزی Teleria منتقل می کند، جایی که شخصیت های قدرتمندی از لژیون های نور و سایه را احضار خواهید کرد. یک تیم بسازید و با هم با دشمنان مبارزه کنید تا دنیا را نجات دهید. به لطف طراحی گرافیکی فوق العاده ظریف و زیبا، فضای قهرمانانه نبردها و قدرت هیولاها و قهرمانان خود را احساس خواهید کرد. جدا از جلوه های رزمی زیبا، بازی شما را به وجد خواهد آورد. علاوه بر این، حملات و مهارت های زیبای شخصیت ها برای جلب رضایت بازیکنان به خوبی نمایش داده می شود. اجازه دهید شخصیت های برجسته را برای تشکیل قوی ترین تیم انتخاب کنیم، سپس کپی های خشن و رئیس های وحشی را شکست دهیم. رهبر تیم قهرمان خود را تعیین کنید تا دشمنان را نابود کند و جهان را نجات دهد. برای ساختن یک تیم قوی، باید قهرمانان استثنایی را احضار کنید. RAID: Shadow Legends دارای شخصیت های افسانه ای زیادی از هر دو لژیون نور و سایه است. بازی شما را با انبوهی از شخصیت های افسانه ای آشنا می کند که هر کدام ویژگی ها و توانایی های خود را دارند. قهرمانان قدرتمند با توانایی های منحصر به فرد را جمع آوری کنید تا به راحتی دشمنان را از بین ببرید و با هم تیمی ها برای پیروزی در نبرد کار کنید.

بازیکنان به شخصیت خود فرمان می دهند و به آنها اجازه می دهند تا برای شکست دادن دشمنان حرکت کنند و آنها را دستکاری کنند. محتاط باشید زیرا آنها مدام در حال تعقیب و نابودی شما هستند، بنابراین اگر نمی خواهید در نبرد شکست بخورید باید تمرکز خود را حفظ کنید. مسئولیت شما اکنون رهبری حملات نهایی و نجات جهان از شر افراد بد است. شما همچنین می توانید با ارتقاء شخصیت خود، بهبود مهارت ها و جمع آوری تجهیزات کمیاب، قدرت خود را افزایش دهید. قهرمانان خود را ارتقا دهید تا نبرد و دفاع خود را بهبود ببخشید و سلاح های خود را ارتقا دهید تا قوی تر و موثرتر شوند. برای بهبود آمار قهرمان خود، تجهیزات کمیاب را جمع آوری و سطح کنید. کاراکترها و سیستم تجهیزات متنوع گزینه های تیمی متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. شما به راحتی می توانید تیمی را تشکیل دهید که با سبک بازی شما مطابقت داشته باشد و حریفان قدرتمند را شکست دهید. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این است که آیتم ها برای جمع آوری و تجهیز شخصیت خود به نوبه خود باز می شوند. بازی RAID: Shadow Legends چالش های متعددی را برای شما و تیم قدرتمندتان دارد که باید بر آنها غلبه کنید. بازیکنان با سختی فزاینده در جبهه ها و زمین های مختلف وارد زنجیره ای از کلون ها خواهند شد. علاوه بر این، انواع مختلفی از دشمنان قدرتمند با مهارت‌های فوق‌العاده وجود دارند که در مسیر شما قرار خواهند گرفت. قهرمانان افسانه ای را در هر مرحله همراهی کنید تا جوایز هیجان انگیزی به دست آورید. همچنین با 20 باس مختلف روبرو خواهید شد که هر کدام توانایی خاص خود را دارند. این هیولاها بسیار قدرتمند هستند. شکست دادن آنها نیازمند یک تیم قوی و هماهنگی موثر است. با 6 حالت نبرد منحصر به فرد RAID: Shadow Legends از بسیاری از نبردهای هیجان انگیز لذت ببرید. شما همچنین می توانید با بازیکنانی از سراسر جهان رقابت کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( ضرب کننده سرعت نبرد + x1 – x15 ضرب سرعت نبرد. با سرعت x2 در بازی برای دستیابی به سرعت x30 استفاده کنید )

توجه: با رفتن به تنظیمات > برنامه‌ها > نام بازی > مجوزها، مطمئن شوید که مجوزها را به صورت دستی در Android نسخه 6.0 و بالاتر فعال کنید. نمایش بر روی سایر برنامه ها برای مود منو میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آثار دیگر Plarium Global Ltd