خانه / برنامه / دانلود برنامه Resso Music
Resso Music Resso Music

Resso Music

محبوبیت 25%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    3.3.2
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Moon Video Inc.
  • امتیاز
    4.5
  • رای
    +3.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    119MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود برنامه Resso Music

Resso Music – موسیقی رسو نام یک اپلیکیشن پخش کننده موزیک و ابزاری برای علاقه مندان به موزیک میباشد که توسط Moon Video Inc. ساخته شده است و در قالب یک برنامه خوش ساخت گرافیکی در اسمارت فون های شما پدید آمده است! پس اگر شماهم به موزیک علاقه دارید و میخواهید یک موزیک پلیر همه کاره داشته باشید، همراه گیمی روید برای آشنایی با این عنوان باشید. در حال حاضر یافتن یک برنامه پخش کننده موسیقی برجسته برای کاربران چندان دشوار نیست، اما Resso Music همچنان توسط بسیاری از کاربران با ویژگی های برجسته انتخاب می شود و در هند بسیار محبوب است. با یک رابط پیچیده، بسیاری از عملکردهای برتر، Resso Music قطعا به ارتقای تجربه شنیداری کاربر به سطح جدیدی کمک می کند. در حال حاضر، بیش از 100 میلیون نصب در Google Play به دست آورده است.  ویژگی همگام سازی اشعار نیز توسط این برنامه تعبیه شده است تا به کاربران کمک کند به راحتی از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرند.

برای آهنگ های دارای متن، اشعار به طور خودکار در رابط برنامه ظاهر می شود تا کاربران به راحتی آن را دنبال کنند. نکته جالب این است که اشعار و صدای خواننده همگام می شوند و در نتیجه تجربه گوش دادن لذت بخش تری نسبت به قبل به کاربران ارائه می شود. علاوه بر این، آهنگ هایی وجود خواهند داشت که متن آن ها را در این اپلیکیشن نمایش نمی دهند. آیا می خواهید اولین نفری باشید که به این آهنگ شعر اضافه می کند؟ لطفا انجام دهید و برای همه به اشتراک بگذارید تا این برنامه کاملتر شود. اساسا، اضافه کردن اشعار در Resso Music بسیار ساده است، بنابراین زمان زیادی را صرف نخواهید کرد. محتوای جدید به طور مرتب در این برنامه به روز می شود تا اطمینان حاصل شود که کاربران همیشه با روندهای جهانی به روز هستند. شامل گرایش های عمومی موسیقی، آهنگ های خوانندگان معروف، آهنگ های تازه منتشر شده است. این محتوای جدید با توجه به ترجیحات کاربر از طریق الگوریتم ها ظاهر می شود.

ادغام هوش مصنوعی هوشمند منتظر چی هستی؟ ژانرهای محبوب موسیقی مانند پاپ، راک، EDM را همین حالا کشف کنید. همه پخش کننده های موسیقی تعامل کاربر را با یکدیگر ادغام نمی کنند اما این نرم افزار یکی از معدود برنامه های کاربردی باقی مانده است. این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق اتصال به اینترنت احساسات خود را به سایر کاربران جهان بیان کنند.به طور معمول، شما می توانید نظرات و احساسات دیگران را در مورد هر آهنگی ببینید و به راحتی می توانید نظرات خود را با نظر دادن در کادر نظر به اشتراک بگذارید. به طور کلی، این ویژگی برای نزدیک کردن دوستداران موسیقی در سراسر جهان به یکدیگر بسیار جالب است. طراحی رابط کاربری Resso Music کاملاً خوش ساخت است و نوید می دهد که از اولین تجربه راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. ویژگی های اصلی در آیکون های مختلف توضیح داده شده است، بنابراین با کشیدن انگشت، کشیدن، ضربه زدن به سمت راست روی صفحه به راحتی به ویژگی های لازم دسترسی خواهید داشت.

در صفحه اصلی، تمام ویژگی های اصلی Resso Music را مشاهده خواهید کرد. در عین حال، این مکان همچنین مکانی برای نمایش موسیقی و روندهای موسیقی جدید است که به کاربران کمک می کند تا به سرعت دسترسی داشته باشند. به طور خلاصه، رابط کاربری این نرم افزار واقعا باعث می شود از آنچه که به ارمغان می آورد احساس رضایت فوق العاده ای داشته باشیم.اگر یک شنونده معمولی موسیقی هستید، اضافه کردن این برنامه به گوشی شما ضروری است. این اپلیکیشن می تواند تمام نیازهای گوش دادن به موسیقی از ابتدایی تا پیشرفته را برای کاربران به طور کامل برطرف کند. علاوه بر این، از بسیاری از زبان های مختلف در جهان نیز پشتیبانی می کند تا بتوانید به محتوای مرتبط تری دسترسی داشته باشید. در حال حاضر، زبان های پشتیبانی شده در Resso Music شامل انگلیسی، تامیل، تلوگو، هندی، بنگالی و غیره است.

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *