خانه / بازی / دانلود بازی Highway Drifter
Highway Drifter Highway Drifter

Highway Drifter

محبوبیت 85%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    4.2.38
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Mad Hook
  • امتیاز
    4.0
  • رای
    +93.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    347MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Highway Drifter

Highway Drifter – دریفت بزرگراه نامی دیگر از بازی های موفق و خوش ساخت و البته سبک ریسینگ و رانندگی از استودیو خوش ساخت Mad Hook برای اندروید میباشد که تازگی آپدیت جدیدش منتشر شده است و امروز قصد معرفی اش را داریم، بازیی که حالا با گرافیکی به شدت خیره کننده و عالی با طراحی ها و مدل سازی های دقیق پیش روی شما قرار گرفته است چگونه بازیکنان می توانند هیجان یک نبرد خودروهای چهار چرخ را به عنوان یک مسابقه افسانه ای نادیده بگیرند؟ وقتی پا به Highway Drifter گذاشتید، این فرصت را خواهید داشت که مسابقه‌دهنده‌هایی از نقاط مختلف جهان را به چالش بکشید و بجنگید. مسابقه به طور رسمی زمانی برگزار می شود که ماشین مسابقه ای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با سیستم مکان یابی روی نقشه ای که قبلا انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشید. نه تنها این، بلکه قدرت حریف نیز باعث فشار روی شما می شود. پس اگر قصد تجربه این بازی فوق العاده را دارید، همراه گیمی روید باشید تا بیشتر با این بازی آشنا شویم. مجموعه ماشین‌ها از ژانرهای مختلف، از ماشین‌های عضلانی کلاسیک افسانه‌ای گرفته تا ژانرهای مدرن و پیشرفته می‌آیند. آنها خودروهای واقعی هستند که به نظر می رسد بی نقص و منحصر به فرد هستند. نه تنها این، هنگامی که به دنیای جنگجویان قدم می گذارید، این فرصت را خواهید داشت که ظاهر و پارامترهای ماشین ها را تغییر دهید و آن را به یک رنگ منحصر به فرد و پررنگ از ماشین تبدیل کنید.

علاوه بر این، در اینجا، می توانید از پول واقعی برای داشتن چند آیتم منحصر به فرد برای تزئین و ارتقای ماشین استفاده کنید. در اینجا متوقف نمی شود، جذابیت بسیاری از بازی هایی که باید با Highway Drifter متوقف شوند، گرافیکی است که حداکثر امتیاز را کسب می کند. فیزیک واقع گرایانه توصیف شده در ماشین ها باعث می شود عاشق آن ها شوید. علاوه بر این، مدرن ترین گرافیک ها مسابقه را با دقیق ترین جزئیات شبیه سازی می کنند. بازیکنانی که دستگاه های پیشرفته دارند می توانند حالت HD را برای لذت بردن از این نبرد نامحدود و رنگارنگ انتخاب کنند. در طول کل مسابقه در سفر مسابقه، بازیکنان ممکن است علاوه بر بال زدن، با حوادث غیرمنتظره ای روبرو شده باشند، و در دویدن بسیار تحت تاثیر قرار بگیرند. به طور خاص، می توانید با حیوانات مختلفی برخورد کنید که از بزرگراه یا حتی صخره های بزرگ عبور می کنند. علاوه بر این، تپه های شنی گل آلودی وجود دارد که نمی توانند به جلو حرکت کنند و مشکلات زیادی را ایجاد می کنند. بدون توقف در آنجا، می‌توانید با کامیون‌هایی که در خیابان‌های شلوغ کار می‌کنند به داخل جمعیت هجوم بیاورید و باعث تصادفات ناخواسته شوید. Highway Drifter به عنوان بزرگترین انجمن مسابقه های سنگین وزن در جهان در نظر گرفته می شود. در اینجا، شما این فرصت را دارید که توانایی و استراتژی خود را به جامعه مسابقه در سراسر جهان نشان دهید.

اکنون، نبرد سوزاندن لاستیک ها با شما آماده است تا سخت ترین مسیرهای مسابقه را با بازیکنان آنلاین جذاب فتح کنید تا اینکه هر لحظه مانند یک انتظار نفس گیر برای اینکه چه کسی در صدر جدول امتیازات خواهد بود باشد. در Highway Drifter، بازیکنان یک سیستم نقشه خطرناک با جاده های متعدد در زمین های مختلف دریافت خواهند کرد. این می تواند جاده های کوچک درست در کنار صخره باشد، فقط یک نقص کوچک که بازیکن می تواند بدون تردید با ماشین خود از پرتگاه غلت بزند. یا می تواند یک ساحل شنی داغ باشد که رانندگی با آن دشوار است. اگر در آنجا توقف نکنید، اگر خیابان را برای انجام مبارزه انتخاب کنید، مشکل می تواند از جانب کاربران جاده باشد. Highway Drifter به بازیکنان محیطی رنگارنگ ارائه می دهد که فرهنگ های مختلف را برای اکثر بازیکنان مناسب است. نه تنها این، شما می توانید از حالت تک نفره یا حالت چند نفره برای چالش انتخاب کنید. با هر حالت، شما می‌توانید ماشین‌های جنگجو و نقشه‌های منحصربه‌فردی را تجربه کنید که نهایت احساس تعجب، تعلیق و تنش را به ارمغان می‌آورند. بیایید برای مقام اول در این مسابقه بجنگیم.

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. خوب باشه

  2. مود شدشو بزارید ممنون

    1. مهرداد (نویسنده)

      در دست ساخت هست تا مشکلاتش برطرف بشه

    2. هست داخل گوگل سرچ کن