خانه / بازی / دانلود بازی UHD – Ultimate Hajwala Drifter
UHD - Ultimate Hajwala Drifter UHD - Ultimate Hajwala Drifter

UHD - Ultimate Hajwala Drifter

محبوبیت 90%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    0.5.4
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Mad Hook
  • امتیاز
    4.8
  • رای
    +2.000
  • دانلود
    +500K
  • رده سنی
    &
  • حجم
    246MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی UHD – Ultimate Hajwala Drifter

UHD – Ultimate Hajwala Drifter – یو اچ دی : هاجولا دریفتر بینهایت عنوان یک بازی جدید از استودیو خلاق و حرفه ای Mad Hook برای اندروید میباشد که قبلا یک بازی ماشینی و دریفتی از این استودیو خلاق معرفی کرده بودیم که امروز نوبت یکی دیگر از بازی های خوش ساخت این استودیو یعنی UHD – Ultimate Hajwala Drifter رسیده است و ماهم مثل همیشه همانطور که عاشقانه شما گیمر های ایرانی را دوست داریم ، تصمیم گرفتیم تا این بازی را معرفی نماییم و آخرین نسخه این بازی گرافیکی را برای دانلود در دسترستان قرار بدهیم ، پس همراه گیمی روید باشید. UHD – Ultimate Hajwala Drifter یک بازی مسابقه‌ای رایگان با جامعه‌ای شلوغ و گیم‌پلی لذت‌بخش برای غوطه‌ور کردن همه در محیطی جذاب در حین شرکت در فعالیت‌های مسابقه‌ای متعدد است. بهترین چیز در این بازی گیم پلی عمیق با گرافیک معتبر و محتوای گسترده است تا اطمینان حاصل شود که همه با دوستان سرگرمی زیادی خواهند داشت. خوبی این بازی نسخه بازی دریفت عربی است که در سراسر منطقه با گیم پلی عجیب و غریب و فیزیک معتبر از هر نظر تقاضای زیادی دارد. اگر تمام وسایل نقلیه موجود را آزمایش کنید و تا حد امکان تجربه کسب کنید، می توانید با دوستان خود در یک بازی با گرافیک فوق العاده با کیفیت و فیزیک پیشرفته رقابت کنید.

این عنصر در حالی که بازیکنان با نقشه‌ها، چالش‌ها و فعالیت‌های مختلف در تعامل هستند و از محتوای شلوغ با دوستان در جلسات آنلاین لذت می‌برند، بیشتر گسترش می‌یابد. این بازی بالاترین سطح ممکن از گیم‌پلی مسابقه‌ای دریفت را ارائه می‌کند، با امتیازات دریفت که می‌توان آن‌ها را جمع‌آوری کرد و در جدول امتیازات جهانی در برابر دوستان و سایر نقاط جهان استفاده کرد. در این بازی به عنوان یک مرجع برتر در حوزه های حجوالا و دریفت نامی برای خود بسازید. حتی می‌توانید ویدیوهای خود را ارسال کنید و با مهارت‌های دریفت خود در وسایل نقلیه گران‌قیمت متعدد، شیرین کاری‌های جذاب و چشم‌نواز متعددی انجام دهید. در UHD – Ultimate Hajwala Drifter ، بازیکنان می‌توانند در حالت‌های مختلف بازی از جمله مسابقه، دریفت، جارو کردن ماشین‌ها در جاده، جهش و خارج از جاده شرکت کنند. با استفاده از این حالت‌های مختلف بازی، خود را در رقابت با دوستان خود قرار دهید تا به معروف‌ترین و شگفت‌انگیزترین امتیازات دست پیدا کنید که دوستانتان را شرمنده می‌کند. حالت های بازی بیشتر در مناسبت های مختلف به بازی می آیند و به بازیکنان فرصت بیشتری برای لذت بردن از بازی با دوستان در جلسات آنلاین شلوغ می دهند.

علاوه بر گیم پلی هیجان انگیز مسابقه ای با عناصر مختلف لذت بخش، این بازی دارای پیشرفت های متمایز در سیستم خودرو با عوامل عمیق برای سرگرم کردن بازیکنان خواهد بود. از اصلاح برای بهتر و پیشرفته تر کردن ماشین ها استفاده می شود و در عین حال آنها را در جنبه های مختلف که متناسب با سبک بازی شما هستند قدرتمندتر می کند. تغییراتی که می‌توان در طیف گسترده‌ای از اجزای خودرو ایجاد کرد، برای افرادی که به تیونینگ و اصلاح می‌پردازند سرگرم‌کننده است. مقداری رنگ و برچسب روی وسیله نقلیه خود قرار دهید تا آنطور که می خواهید به نظر برسد و سپس آن را به دوستان خود نشان دهید.دشما می توانید با انجام یک بازی آنلاین با هم دوستان خود را مورد آزمایش قرار دهید و بازی حالت های بازی متمایز یا سفارشی سازی هایی برای جلسات آنلاین خواهد داشت تا لذت را افزایش دهید. به زودی می توانید مهارت های استثنایی خود را به صورت آنلاین در حالی که با دوستان خود در مسابقه ها، دریفت ها، سورتمه های وحشتناک و غیره رقابت می کنید به نمایش بگذارید. علاوه بر این، می توانید بازیکنان بیشتری را به بازی اضافه کنید و قوانین کلی را با اجزای خنده دار تغییر دهید تا مسابقه لذت بخش تر شود. UHD – Ultimate Hajwala Drifter بالاترین کیفیت موجود را در هر بازی دریفت یا دریفت عرب در هر نقطه از جهان ارائه می دهد. این شامل دریفت، کنترل، جلوه‌های بصری، زیبایی زمین و گاراژهای بی‌نظیر است که تضمین می‌کند بازیکنان بهترین تجربه را در سبک مسابقه‌ای خواهند داشت.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( خرید رایگان + همه چیز باز هست + ترافیک نیست + تبلیغات حذف شدند )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. ببخشید لینک مود خراب نیستا فایلش خرابه لطفا درستش کنید و این که نسخه ی جدید بازی اومده لطفا اپدیت کنید

    1. مهرداد (نویسنده)

      بابت این موضوع واقعا متاسفم هستیم و آپدیت جدید بازی رو سریعا قرار میدیم.