خانه / بازی / دانلود بازی Merge Mystery: Logic Games
Merge Mystery: Logic Games Merge Mystery: Logic Games

Merge Mystery: Logic Games

محبوبیت 50%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.1
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    F-WAY GAMES LIMITED
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +14.000
  • دانلود
    +500K
  • رده سنی
    &
  • حجم
    230MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Merge Mystery: Logic Games

Merge Mystery: Logic Games – ادغام رمز و راز : بازی های سرگرم کننده عنوانی است که استودیو F-WAY GAMES LIMITED آن را معرفی میکند و به عنوان دومین اثر خودش در گوگل پلی در سبک های پازلی و شبیه سازی منتشر کرده است. بازیی که پازل با مکانیک ترکیب اجسام را در پی دارد. سبک بازی پازل یکی از بازی‌های مورد علاقه در تمام سنین به دلیل چالش‌های بسیار مؤثر برای تمرین مغز است، اما همچنان برای بازیکنانی که علاقه زیادی به بازی دارند بسیار سرگرم‌کننده است. بازی پازل یکی از بازی های حل پازل که در حال حاضر امتیاز بالایی از بازیکنان دریافت می کند و نمی توانید از آن چشم پوشی کنید، بازی Merge Mystery: Logic Games است که امروز قصد معرفی اش را به درخواست شما عزیزان داریم، پس همراه گیمی روید باشید. Merge Mystery: Logic Games یک بازی در مورد باز کردن قفل جعبه های آهنی و ادغام موارد مشابه برای باز کردن بیشتر پازل ها در هر مکان مختلف در جزیره است. چیزهای جالب و مرموز زیادی را در خود جزیره زیبا کشف خواهید کرد. با سطوح آسان تا دشوار در هر مکانی از جزیره که پا در آن می گذارید، پازل ها برای رمزگشایی، تسخیر و باز کردن چالش های بعدی آماده هستند. بیایید اکنون بپیوندیم! زمانی که در این بازی برای اولین بار وارد دنیای پازل می شوید، کار سختی نخواهید داشت. با گیم پلی ساده می توانید بسیاری از پازل های جدید را به طور کامل باز کنید.

در هر مکانی که برای کاوش انتخاب می کنید، جعبه های آهنی زیادی وجود دارد، وظیفه شما این است که ابتدا غذاهایی را که توانایی تشکیل ظرف را دارند با هم ادغام کنید تا به کشف جعبه های آهنی قفل شده کمک کنید. پس از کشف و باز کردن تمام جعبه‌های آهنی در هر پازل، به کار بر روی ادغام غذا برای تشکیل یک ظرف عالی برای کمک به پاک کردن پازل در هر سطح ادامه می‌دهید. باید به این فکر کنید که کدام اقلام را با هم ادغام کنید تا قدرتمندترین محصولی را ایجاد کنید که با موفقیت قفل بسیاری از جعبه های آهنی را همزمان باز کند. اقلامی مانند تخم‌مرغ را با پای سیب یا کیک پنیر با اسکون‌های زغال اخته ترکیب کنید تا قدرتی تولید کنید که تمام آهن‌ها را در هر چالش پازلی باز می‌کند. علاوه بر ترکیب تلفیقی ظروف، سایر موارد آشنا در زندگی روزمره را نیز ادغام می‌کنید تا ترکیبی عالی و مؤثر ایجاد کنید. در بازی Merge Mystery: Logic Games، علاوه بر کسب جوایز از سطوح چالش برانگیز پازل در هر مکانی که برای کاوش توقف می کنید، می توانید از حل پازل ها نیز جوایز بیشتری دریافت کنید. لازم نیست از حل معمای مسابقه به تنهایی بترسید، شما در این دنیای بازی از دوستان قابل اعتماد کمک می گیرید. آنها به شما کمک می کنند تا بر تمام چالش های پازل های تطبیق غلبه کنید. بیایید جوایز زیادی جمع آوری کنیم تا به شما کمک کنیم تا به همان اندازه صحنه های زیبا را در این بازی کشف کنید!

مناظر این جزیره زیبا را غرق خواهید کرد. تمام جزئیات تصویر شارپ را در بازی طراحی کنید و حس تجربه بازی سورئال را برای بازیکنان به ارمغان بیاورید. احساس خواهید کرد که در بهشت زیبایی های باشکوه جزیره گم شده اید، طراحی این بازی جذاب باعث می شود شما را دوست داشته باشید و بخواهید بیشتر بازی را تجربه کنید. این بازی شامل بیش از 300 سطح چالش برانگیز برای کشف جعبه آهنی جذاب است، در پایان با چالش دشوارتری روبرو خواهید شد که پازل کمپینگ است. برای کمک به شکستن صفحه چالش برانگیز بازی در این مرحله نهایی، باید آیتم های هوشمند را ترکیب کنید تا نامی ایجاد کنید. با تجربه دانستن نحوه ترکیب صدها مورد از قبل، آیا می توانید تمام پازل های این بازی را فتح کنید؟ اکنون مهارت های حل پازل متخصص خود را نشان دهید! نترسید که حل بسیاری از معماها سرگرمی و هیجان به همراه نخواهد داشت. این بازی پازل شما را به دنیای غذاهای زیادی می آورد، جایی که روح اکتشاف آشپزی شما برانگیخته می شود. در کنار آن، حل پازل هوش شما را هنگام ترکیب انواع غذاها با هم افزایش می دهد، همچنین در دنیای وسیع دیگر آیتم های زیبا و سرگرم کننده ای که این بازی برای شما به ارمغان می آورد غرق می شوید. سفر برای کشف مکان‌های جالب در انتظار شماست، صدها معما در انتظار شما هستند تا قفل آن را باز کنید، سطوح آسان تا دشوار در انتظار شما هستند تا آن‌ها را فتح کنید و دنیایی از غذا و صدها آیتم منحصربه‌فرد به شما نیاز دارد تا کشف کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

پول بینهایت ( حتی اگر سکه و الماس کافی ندارید، می توانید خرید کنید )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *