خانه / بازی / دانلود بازی Drive Ahead : Fun Car Battles
Drive Ahead : Fun Car Battles Drive Ahead : Fun Car Battles

Drive Ahead : Fun Car Battles

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    4.0.1
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Dodreams Ltd.
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +1.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +6
  • حجم
    183MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Drive Ahead : Fun Car Battles

Drive Ahead : Fun Car Battles – جلوتر بران! – نبردهای سرگرم کننده ماشین عنوانی خوش ساخت و سرگرم کننده در سبک های ریسینگ و مولتی پلیر با گیم پلیی پیکسلی است که توسط استودیو Dodreams Ltd. ساخته شده است و ما مثل همیشه با مشاهده آپدیت جدید این بازی که سری جدید و دوم از این بازی میباشد را در سایت قرار داده ایم و قصد داریم تا به صورت خلاصه برایتان معرفی نماییم و در اخر آخرین نسخه این بازی را برای دانلود در دسترس بگذاریم! پس همراه گیمی روید باشید. در Drive Ahead : Fun Car Battles، شما نقش یک گلادیاتور را بر عهده می گیرید، اما به جای استفاده از دستان خالی، حریفان خود را با وسایل نقلیه منحصر به فرد در هم می کوبید. مفهوم پلتفرم برای افزودن تنوع به گیم پلی و کاربرپسندتر کردن طرح کنترل برای انواع خاصی از چند نفره استفاده می شود. همیشه کار جدیدی برای انجام دادن وجود دارد، چه شرکت در یک رویداد یا مقابله با یک چالش، بنابراین هیجان هرگز متوقف نمی شود. هر حالت در Drive Ahead : Fun Car Battles بر روی اجازه دادن به بازیکنان برای ایجاد و رانندگی وسایل نقلیه منحصر به فرد خود در حالی که در مسابقات مرگ به طور فزاینده ای خونین رقابت می کند، تمرکز دارد. کوبیدن وسیله نقلیه، پریدن بر روی آن، مبارزات ماشینی، جنگ یا هر روش دیگری که موجب آسیب فیزیکی به اجزای آن شود، قانونی است. در نتیجه، هر بازی با سرعتی سرسام‌آور انجام می‌شود و فرصت‌های فراوانی برای بازیکنان برای درگیر شدن در خشونت و سایر اشکال سرگرمی وجود دارد.

علیرغم مفهوم گیم پلی خنده دار بازی و عناصر مبتنی بر گلادیاتور، سبک بصری الهام گرفته از یکپارچه سازی با سیستم عامل، حتی شدیدترین صحنه ها را سرگرم کننده می کند. خوشبختانه، کل عرصه در یک سبک پلتفرم استاندارد طراحی شده است، که طرح کنترل را بدون از بین بردن شدت رقابت ساده می کند. در همین حال، جلوه های بصری هر صحنه را زنده می کند و حتی شدیدترین نبردها را هیجان انگیز و جذاب می کند. از آنجایی که تمام حالت‌های بازی در بازی به صورت چندنفره آنلاین هستند، در صورتی که حریفان از استراتژی‌های پنهان استفاده کنند، نبرد هر بازیکن همیشه پر از شگفتی خواهد بود. افزایش سختی بازی قوانین تعامل را تغییر می دهد و گزینه های بیشتری برای اطمینان از پیروزی در اختیار بازیکنان قرار می دهد که حالت های بازی در طول دوران حرفه ای شما ارائه می دهند. این جوایز هم انعطاف پذیر و هم سخاوتمندانه هستند و به بازیکنان گزینه های بیشتری را می دهند که برای ساخت وسایل نقلیه موثر برای حالت های خاص بازی تلاش می کنند. بازیکنان می توانند از وسایل نقلیه برای برنده شدن استفاده کنند، و این همان چیزی است که برای شکستن صورت دیگران استفاده می کنند، و حتی می توانند واحدهای خود را با آمارهای سفارشی طراحی کنند. سیستم طراحی امکان انعطاف پذیری و سفارشی سازی زیادی را فراهم می کند. با این حال، برای ساخت واحدهای قدرتمند، بازیکن باید به تعداد کافی قطعات یا یک شاسی قابل اعتماد دسترسی داشته باشد.

از آنجایی که تغییر اجزای وسیله نقلیه می تواند آمار کلی واحد را در طول نبرد تغییر دهد، هر نوع وسیله نقلیه به بازیکنان اجازه می دهد تا استراتژی های مختلفی را آزمایش کنند. موضوع نبرد گلادیاتورها بازیکنان Drive Ahead : Fun Car Battles را تشویق می‌کند تا هنگام طراحی میدان‌ها به خارج از چارچوب فکر کنند. این بدان معناست که آنها باید به طور کامل از فیزیک، گرانش، نیروی ضربه و غیره برای وارد کردن ضربات ویرانگر به حریفان خود استفاده کنند. در همین حال، کنترل‌های پویا، حفظ تعادل وسیله نقلیه را برای بازیکنان آسان می‌کند و در عین حال، تهدیدات را از هر طرف دفع می‌کند. جدای از حالت‌های بازیکن در مقابل بازیکن، حالت‌های رویداد بازیکن در مقابل غیربازیکن متعدد به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با دوستان خود تیم شوند. زمانی که انسان ها را در برابر دشمنان غول پیکر قرار می دهند، خطرات و دامنه درگیری را برای حداکثر ارزش سرگرمی افزایش می دهند. علاوه بر این، بسیاری از رویدادها انواع جدیدی از باس ها را معرفی می کنند، گیم پلی را متنوع تر می کنند و محیط را برای سرگرمی همراهان ایده آل می کنند. Drive Ahead : Fun Car Battles هم از نظر مفهومی و هم از نظر محتوا برای بازی های مبارزه ای از هنجار منحرف شده است. بازیکنان برای شکست دادن حریفان، به جای آواتارهای دیجیتال، وسایل نقلیه منحصر به فرد را رانندگی خواهند کرد. علاوه بر این، داستان و مواد تکمیلی بازی مملو از هیجان و خنده است و برای هر کسی که به دنبال تجربه جوهر این ژانر است ایده آل است!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود اول ( نمایش تبلیغات غیرفعال که می‌توانید بدون تماشای تبلیغات چیزهای رایگان دریافت کنید (مثلاً چرخاندن چرخ رولت بعد از پایان مسابقه) )

 

مود دوم ( مود منو که دارای حالت خدا + خسارت زیاد (به اشتراک گذاشته شده با دشمن) + هوش مصنوعی خراب + دشمن را بکش + Damage Boss (دیمج باس بدون ضربه زدن، آن را روشن نگذارید در غیر این صورت بازی از کار می افتد) + فعال کردن Boss Select Menu – این ویژگی منوی اشکال زدایی را در Boss Mode فعال می کند، شما می توانید انتخاب کنید که با کدام رئیس بجنگید. + غیرفعال کردن تبلیغات + دریافت پاداش بدون تماشای تبلیغات (برای دریافت پاداش، «غیرفعال کردن تبلیغات» را خاموش کنید) میباشد )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام ببخشید یه سوال داشتم این بازی مود الماس و سکه ندارد

    1. سلام متاسفانه خیر!