خانه / بازی / دانلود بازی Hang Line: Mountain Climber
Hang Line: Mountain Climber Hang Line: Mountain Climber

Hang Line: Mountain Climber

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.9.2
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Yodo1 Games
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +13.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +7
  • حجم
    223MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Hang Line: Mountain Climber

Hang Line: Mountain Climber – خط آویزان : کوهنوردی نام یک بازی خوش ساخت و سرگرم کننده ای است که خالق آن یعنی Yodo1 Games میباشد که این بازی جالبش را در گوگل پلی در سبک های اکشن و ماجراجویانه با گیم پلیی شبیه سازی برای اندروید منتشر کرده است که به درخواست شما عزیزان قصد معرفی اش را داریم. بازیکنان حاضر در Hang Line: Mountain Climber باید از ارتفاعات سرگیجه‌آور بالا بروند و از کوه‌های خطرناک عبور کنند تا افراد در مضیقه را نجات دهند. علاوه بر این، شما با حیوانات وحشی ترسناک مبارزه خواهید کرد. اتفاقات بد زیادی ممکن است برای شما بیفتد و بدون شک به شدت آسیب خواهید دید، اما با این وجود این یک تجربه لذت بخش خواهد بود. پس اگر قصد تجربه این بازی را دارید ، همراه گیمی روید تا انتها باشید. کوه های Hang Line سفید هستند زیرا زمستان بالاخره فرا رسیده است. هنگامی که بازیکن در نیمه راه از تپه به یک نقطه بلند صاف پرواز کند، می توان طناب ها را شروع به پرتاب کرد. طناب خود را طوری طراحی کنید که انتهای زنجیره ای برای گرفتن سطوح صخره ای داشته باشد که هنگام سواری در کوه ها به کارتان می آید. از انتهای آن طناب، باید بتوانید به هر سمتی که می خواهید تاب بخورید. از آنجایی که منطقه اغلب ناپایدار است، احتمال رانش زمین در رشته کوه ها وجود دارد، بنابراین نمی توانید پیش بینی کنید که چه اتفاقی خواهد افتاد. این بازی تمامی تجهیزات و ابزار لازم برای صعود ایمن را در اختیار شما قرار می دهد. فقط شما می توانید بسیاری از افرادی را که در حال حاضر در آن گرفتار شده اند نجات دهید. برای تکمیل یک مرحله، بازیکن باید از محاصره هیولا جان سالم به در ببرد. شیرها و پلنگ ها شما را تعقیب خواهند کرد زیرا اگر بتوانند شما را می کشند و می خورند. وضعیت به طور فزاینده ای خطرناک می شود، بنابراین باید همیشه هوشیار باشید تا از پرتاب شدن به زمین جلوگیری کنید. چشم انداز مواج که با رشته کوه های نامنظم مشخص می شود، دشواری مسابقه بازیکن را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

سیستم موجود در Hang Line: Mountain Climber بازیکن را مسئول نجات 90 شخصیت از مرگ حتمی می کند. برای غلبه بر زمین های خطرناک باید از هلیکوپتر استفاده کنید تا به مناطقی که سایر شخصیت ها در آن گیر کرده اند بپرید. شما همچنین باید برای انجام این کار به دنیای بزرگ برسید. تکمیل عالی ارزش زیادی به همراه خواهد داشت. اگر می خواهید به آنها کمک کنید تا از صخره ها فرار کنند، باید به خطرناک ترین مکان بروید. مکان آنها را مشخص کنید، سپس به اکو گوش دهید تا در اسرع وقت مکان مناسب را برای نجات جان افراد مشخص کنید. به طور کلی طبیعت همیشه کار را برای بازیکنان سخت می کند و محیط Hang Line: Mountain Climber نیز از این قاعده مستثنی نیست. رشته کوه بی پایان است. از طریق مختلف می توانید از آنها عبور کنید و به آنها برسید. قبل از رسیدن به صخره، باید مراحل چالش برانگیزی را طی کنید. بداهه نوازی به موقع مزیت خوبی به همراه خواهد داشت. سریع طناب را پرتاب کنید تا نیفتید. صخره ها نیز به طور خودکار در صورت وقوع رانش زمین سقوط می کنند که کار را برای شما دشوارتر می کند. برای یک صعود حرفه ای، طناب ها را سفت کنید و حرکات آکروباتیک انجام دهید. آکروباتیک سریع هم نمایش و هم نشان دادن استعداد شماست. اضافه شدن بزهای دوقلو و شیرهای کشنده به طور قابل توجهی دشواری مراحل بازی Hang Line: Mountain Climber را افزایش میدهد. اگرچه آنها خطرناک ترین حیوانات هستند، اما اجتناب از آنها دشوار است. از آنجایی که زمان بسیار مهم است، باید شروع به استفاده از حرکات بازی جدید کنید و سرعت انگشت خود را حرکت دهید تا به طور سالم به بالای کوه برسید. علاوه بر یخ، با گدازه های مذاب روبرو خواهید شد. پس از گذراندن چیزی مشابه، قوی‌تر می‌شوید و می‌توانید با سختی‌ها کنار بیایید. به دلیل تحرک باورنکردنی هیولاها، برای شکست دادن آنها به تلاش قابل توجهی نیاز دارید. با خطرات مقابله کنید و سالم به هلیکوپتر بازگردید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

پول بینهایت + ایتم ها انلاک شده + تبلیغات حذف شده است.

 آموزش نصب بازی :

1 – به مدیریت فایل رفته و به این پوشه ذخیره سازی محلی با نام ( / Android / obb) بروید.

2 – بررسی کنید که آیا پوشه ای به نام ( com.yodo1.hanglinerescue ) وجود دارد یا خیر، اگر نبود پوشه ای با نام ( com.yodo1.hanglinerescue ) ایجاد کنید.

3 – فایل ( main.74.com.yodo1.hanglinerescue.obb ) را به پوشه محلی ذخیره سازی ( / Android / obb / com.yodo1.hanglinerescue ) منتقل کنید.

4 – بازی را اجرا نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *