خانه / بازی / دانلود بازی The Spike – Volleyball Story
The Spike - Volleyball Story The Spike - Volleyball Story

The Spike - Volleyball Story

محبوبیت 89%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    3.4.8
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    DAERISOFT
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +428.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    167MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی The Spike – Volleyball Story

The Spike – Volleyball Story – سنبله – داستان والیبال عنوانی است که در سبک ورزشی ساخته شده و با گیم پلیی والیبالی که طرفداران زیادی نیز دارد ، توسط DAERISOFT عرضه شده است. این بازی که ماهیت گیم پلی اش داستانی  و کاراکتر های انیمه ای نیز در این بازی وجود دارد ، توانسته است بیش از 10 ملیون دانلود را به خود اختصاص بدهد که امروز آخرین آپدیتش در دستان شما قرار گرفته است و ماهم مثل همیشه تصمیم داریم تا شما علاقه مندان به انیمه و بازی های ورزشی را به وجد بیاوریم و این بازی را معرفی نماییم! پس همراه گیمی روید باشید.

The Spike – Volleyball Story، یک بازی چالش برانگیز والیبال که توسط DAERISOFT ساخته شده است، به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. اگرچه بازی هنوز در مرحله بتا است، سازنده جسورانه به بازیکنان هشدار داده است که باید از نظر ذهنی برای بیرون رفتن در زمین آماده باشند زیرا این یک بازی ورزشی مبارزاتی چالش برانگیز است. گرچه گرافیک ساده است و هیچ چیز تحسین برانگیزی نیست، اما بازی با جلوه های صوتی واقع گرایانه آن را جبران می کند، به خصوص صدای ضربه توپ و صدای مالش کفش ها بر روی زمین، اصیل ترین حس را برای گیمرها به ارمغان می آورد. این بازی شما را در نقش یک بازیکن والیبال قرار می دهد که در رقابت بین تیم اسپایک و تیم Deari Soft گرفتار شده است. در تیم Spike، نام‌های پیش‌فرض برای سه‌گانه اصلی شما Siwoo، Jaeho و Kwon هستند. برای سرویس دادن، ضربه زدن یا دریافت توپ فقط باید یکی از سه بازیکن را کنترل کنید. پنج ورزشکار باقی مانده، از جمله دو نفر از هم تیمی های شما، مسئول پاس دادن توپ هستند. مسابقه والیبال آینده شما در اینجا برگزار می شود، پس آماده شوید. شما می توانید به صورت آفلاین در برابر هوش مصنوعی یا آنلاین با سایر بازیکنان در سراسر جهان بازی کنید. وقتی یک بازی آنلاین انجام می دهید، جذابیت و جذابیت ذاتی آن بیشتر علاقه شما را به خود جلب می کند و سطح رقابت بالاتر می رود.

دکمه های روی صفحه نمایش داده می شوند که یادگیری گیم پلی این بازی را ساده می کند. با استفاده از چهار دکمه دلخواه می توانید ورزشکار خود را به روش های مختلف کنترل کنید. چنین توانایی هایی شامل توانایی گرفتن توپ، ضربه زدن به توپ و پرش به ارتفاع برای مسدود کردن و سر خوردن است. برای به دست آوردن امتیاز خوب به حرکات سریع انگشتان و توانایی جابجایی بین این دکمه ها نیاز دارید. شما برای تیم خود گل می سازید و توپ های حریف را مسدود می کنید. برنامه ریزی دقیق و اجرای حرکات شما برای موفقیت در این بازی والیبال موبایل ضروری است. برای برنده شدن در بازی، باید استراتژی ای طراحی کنید که توانایی های شما را با هم تیمی هایتان ترکیب کند. کسانی که سطوح دشواری و حالت‌های جذاب بازی را پشت سر بگذارند، برای تلاش‌هایشان پاداش قابل توجهی دریافت خواهند کرد. وقتی The Spike – Volleyball Story را بازی می کنید، می توانید ظاهر شخصیت خود را هر طور که می خواهید تغییر دهید. برای ارتقاء تجهیزات شخصیت خود، باید در پایان هر مسابقه سکه جمع آوری کنید. شما می توانید ظاهر شخصیت خود را تغییر دهید، از جمله رنگ مو، لباس، کفش و لوازم جانبی. در زمین، جذابیت بازیکن، تاثیرگذاری، و قابل توجه بودن همگی افزایش خواهند یافت. این یک فرصت عالی برای نشان دادن مهارت ها و کلاس خود در مسابقات رقابتی والیبال است. گرافیک The Spike – Volleyball Story عالی است زیرا سرمایه گذاری زیادی روی آن انجام شده است. هر شخصیت به سبک محبوب انیمیشن سه بعدی کره ای ساخته شده است. نگاه کردن به آنها زیبا هستند و به قدری نرم حرکت می کنند که می توانید مراحل مختلف پرداخت را در مقابل شما مشاهده کنید. صحنه صدای زنده بازی شامل ضربه و پاس دادن به توپ و سایر جلوه های صوتی واقعی است. تماشای یک بازی والیبال با تلفن همراه در حالی که صدای تشویق پرشور جمعیت را می شنوید، بهترین احساس در جهان است.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( پول بینهایت )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. ارور آپدیت میده

    1. سلام دوست عزیز بزودی نسخه جدید قرار خواهد گرفت. سپاس از همراهی شما

    2. امیر‌علی اسحاقی

      کی‌اپدیت‌میده

      1. امیر‌علی اسحاقی

        ترو خدا آپدیت کنید خیلی بازیه باحالیه

        1. سلام آخرین نسخه قرار گرفته است.

    3. امیر‌علی اسحاقی

      ببخشید منتظر اپدیتم‌ کیمیاد

      1. سلام دوست عزیز مشخص نیست. لطفا صبور باشید

  2. نمیشه بازیکن خرید

    1. نیمشه بازیکن خرید بن میکنه