خانه / بازی / دانلود بازی OverMan
OverMan OverMan

OverMan

محبوبیت 66%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.23.6
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    DAERISOFT
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +20.000
  • دانلود
    +100K
  • رده سنی
    +7
  • حجم
    170MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی OverMan

OverMan – یک بازی اکشن نقش آفرینی سرگرم کننده و تاثیرگذار با محتوای خلاقانه و مکانیک های مفید برای به ارمغان آوردن اکتشافات بازیکنان است. برجسته ترین چیز در مورد بازی، سیستم شخصیت های متنوع و غنی است که با وبتونی به همین نام ترکیب شده تا پتانسیل های ماجراجویی جدیدی را برای بازیکنان باز کند. این بازی توسط DAERISOFT ساخته شده است و امروز برای اولین بار در ایران قصد معرفی اش در سایت گیمی روید را داریم! پس همراه ما باشید. نکته مهم در مورد بازی این است که دنیای اصلی وبتون به طور دقیق با مکان‌ها و میدان‌های جنگ متعدد ساخته می‌شود تا به بازیکنان هیجان کاوش را بدهد. نبردهای آن‌ها مکان‌های متعددی را در بر می‌گیرد و هرکدام کمپین‌های متمایزی خواهند داشت تا بازیکنان هنگام مبارزه در کنار ابرقهرمانان مورد علاقه‌شان، لذتی بی‌پایان ببرند. مکان‌های بیشتری بر اساس پیشرفت بازیکنان باز می‌شود و به آنها محتوای بیشتری برای مبارزه رودررو یا لذت بردن از داستان‌های جذاب در هر سناریو یا موقعیتی می‌دهد.تنوع ابرقهرمانان در این بازی شگفت‌انگیز است، زیرا آنها در توانایی‌ها و ظاهر متفاوت هستند تا تیم شما را سرزنده‌تر از همیشه کنند.

این شامل چندین شخصیت نمادین از فرنچایز اصلی می شود و به بازیکنان این آزادی را می دهد تا قدرت های خود را سفارشی کنند و از آنها برای مبارزه با هیولاها در سراسر جهان استفاده کنند. با هر آپدیت جدید، قهرمانان بیشتری می آیند، و حتی در نسخه اصلی دارای تعدادی شرور است که به بازیکنان ایده های بیشتری برای ساخت یک تیم قدرتمند و پیشرفت در نبردهای مختلف می دهد. در بازی OverMan سیستم مبارزه بازی با عناصر بیکار ادغام می شود تا به بازیکنان ایده های بیشتری برای لذت بردن از بازی بدهد و در عین حال زمان خود را در کشاورزی مواد کشاورزی یا امتیازات تجربه به حداکثر برسانند. علیرغم اینکه عناصر نوبتی اصلی ترین گیم پلی بازی هستند، تعامل بازیکنان مهم است و بر پیشرفت یا آسیب خروجی تأثیر می گذارد. هر قهرمان یک سیستم اکشن متمایز خواهد داشت و ترکیب آنها منجر به یک ترکیب بزرگ و موثر برای از بین بردن دشمنان می شود. با پیشرفت بازیکنان، سیستم به ارتفاعات جدیدی گسترش می‌یابد و می‌توانند مهارت‌های قدرتمندی را با جلوه‌های ترکیبی از طریق ترکیب شخصیت‌ها اجرا کنند. با گزینه‌ها و تغییرات مختلف، حزب قهرمان می‌تواند به ارتفاعات جدیدی صعود کند و به بازیکنان ایده‌های بیشتری برای مبارزه بدهد و هیولاهای قدرتمندتری در طول راه ظاهر شوند.

علاوه بر گیم‌پلی هیجان‌انگیز، بازی همچنان دارای فعالیت‌های فوق‌العاده‌ای است تا بهترین احساسات و تجربه‌های گیم‌پلی را در حین مبارزه با موجودات عجیب و غریب به بازیکنان بدهد. هرچه بیشتر در چالش ها پیشرفت کنند، جوایز بیشتری دریافت می کنند و حتی در تابلوهای رتبه بندی مختلف رتبه بندی می شوند تا بهترین لذت را به آنها بدهند. فعالیت‌های مختلف پرداخت‌ها و جوایز متنوعی را به بازیکنان می‌دهند، اما به بازیکنان نوید بهترین حس را در هنگام نبردهای ناامیدکننده در برابر رئیس‌های قدرتمند می‌دهند. بازیکنان حتی می‌توانند با دیگر بازیکنان رقابت کنند و در عین حال که مهارت‌های یکدیگر را به چالش می‌کشند، سرگرمی زیادی داشته باشند. در بازی OverMan هر قهرمان در بازی یک سیستم سطح بندی متمایز خواهد داشت که به بازیکنان ایده های بیشتری برای تکمیل بازی با ترکیب ها یا پیشرفت های مختلف می دهد. به‌روزرسانی‌ها به شدت قدرت قهرمانان را تغییر می‌دهند، مانند آمار کلی، و ارتقای مهارت‌های جدید تا گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری به بازیکنان ارائه شود. ظاهر آنها نیز بر اساس قدرت آنها تغییر خواهد کرد و اثربخشی مراحل بیداری با پیشرفت گیم پلی متفاوت را نشان می دهد.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( دمنج بالا + حالت خدا که نمیمیرید )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *