خانه / بازی / دانلود بازی Mergic: Merge & Magic
Mergic: Merge & Magic Mergic: Merge & Magic

Mergic: Merge & Magic

محبوبیت 33%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.49.53
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    CASUAL AZUR GAMES
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +40.000
  • دانلود
    +100K
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    105MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Mergic: Merge & Magic

Mergic: Merge & Magic – مرجیک:ادغام و سحر و جادو یک بازی مفهومی از نوع بازی‌های مرج کردن است. در این بازی شما به یک جهان جادویی سفر می‌کنید و باید اشیاء و جانداران جادویی را مرج کنید تا جهان را از شر شیاطین نجات دهید. در این بازی شما به دنبال ترکیب اشیاء مشابه هستید تا یکی به دیگری بپیوندد و شیء جدیدی بسازد. پس اگر به چنین بازی هایی علاقه دارید ، حتما همراه گیمی روید باشید. جادوی جادوگران Mergic: Merge & Magic را به خانه عالی شما تبدیل می کند. یک طرح ویژه با مراحل بسیار دقیق طراحی شده است. قوی ترین جادو در حضور شما خواهد بود. مدولاسیون را می توان بر اساس مشخصات خریدار تنظیم کرد. با کسب سود سریع درآمد کسب کنید. صرف نظر از موانع پیش رو، موفق خواهید شد. برای رسیدن به آن، به شجاعت و پشتکار زیادی نیاز دارید. با ترکیب چیزها، می توانید تفاوت را از بین ببرید و به صورت نمایی سریعتر مقیاس کنید. اینگونه است که بازی مانند Mergic: Merge & Magic به دنبال آموزش مکانیک ادغام به شماست. با احاطه کردن مهمانان خود با وسایل مربوط به جادوگر، لحن جادویی ایجاد کنید. از هیچ چیزی خلق کن علاوه بر این، هر چیزی که با آن روبرو می شوید را می توان به روش های خلاقانه مختلف تفسیر کرد.

اگر یک تجارت موفق را مدیریت کنید، می توانید ثروت قابل توجهی به دست آورید. هر بار که سعی کنید این دو ایده را با هم ترکیب کنید، چیز جدیدی یاد خواهید گرفت. شما یک جادوگر استاد هستید که دوره را با دستور العمل های فوق العاده منحصر به فرد تکمیل کرده اید. از این تخصص استفاده کنید و به زودی درآمد خوبی کسب خواهید کرد. ابتدا باید یک خانه ارزان پیدا کنیم و آن را تعمیر کنیم و شما باید برای پیدا کردن تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر اجزای خاص همکاری کنید. پس از ساخت، شما صاحب کابینت های ذخیره سازی در مجاورت خانه خواهید شد. طیف وسیعی از محصولات دست ساز را برای ذخیره در فروشگاه تهیه کنید. با درگیر کردن برخی از اولین مشتریان خود و تنظیم داروهای خود با نیازهای خاص آنها شروع کنید. نه تنها به مردم خدمات خوبی داده می شود، بلکه به جادوگران و دیگر موجودات جادویی نیز خدمات داده می شود. از آنجایی که چیزهای زیادی برای یافتن وجود دارد، این یک بازی تطبیق بسیار مفید است. وقتی دو چیز با هدف یکسان در کنار هم قرار می گیرند، نتیجه همیشه یک نسخه جدید و بهبود یافته اصلی است. می توانید با ترکیب دو معجون آبی مجزا یک معجون قرمز بسازید. با ترکیب دو کیسه کوچکتر سکه طلا می توانید یک صندوقچه گنج بزرگ بسازید.

برای انجام این ماموریت باید تمامی ابزارهای لازم برای این سطح را در اختیار داشته باشید. هر ابزار، در دستان درست، می تواند دارایی فوق العاده ای باشد. این نمونه ای از توانایی یک جادوگر برای بداهه سازی است. مردم شروع به قدردانی از شما برای تلاش های شما خواهند کرد. این یک راه جدید برای کسب درآمد فراهم می کند. گفتگوهای شخصیت های ما بسیار متنوع خواهد بود. این همچنین به عنوان پایه ای برای سری ماموریت های زیر که دریافت می کنید، عمل می کند. سناریوی زیر را در نظر بگیرید: مشتری به دنبال معجون به شما می آید تا به او کمک کند درخت در حال مرگ را احیا کند. البته من با درخواست آنها موافقم و در مورد ترجیحات آنها می پرسم. مرحله بعدی انتخاب موادی است که مکمل دستور غذا هستند. در نهایت کالا را به خریدار برگردانید و پول نقد خود را دریافت کنید. شرایط می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. لطفاً زندگی جادوگر را با فراهم کردن تمام امکانات رفاهی یک فرد معمولی برای او غیرعادی نکنید. بالاترین سطح اخلاق و انصاف را حفظ کنید. ویلای شما هم یک داروخانه و هم یک اقامتگاه دنج است. همه کنجکاو هستند که چگونه آن را زیباتر و رسمی تر کنند. وقتی پول کافی دارید، می توانید خانه خود را با پیچیدگی تجهیز کنید. روی برخی از لهجه های دوست داشتنی سرمایه گذاری کنید، و متوجه تغییر چشمگیر در دکوراسیون خواهید شد. عمارت شما به اندازه اشراف در Mergic: Merge & Magic مجلل خواهد بود.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

تزریق ویدئو انرژی

نحوه انجام: تزریق انرژی را روشن کنید و ویدیو را برای دریافت انرژی رایگان روی دکمه «+» بالای صفحه تماشا کنید + زمانی که می‌خواهید آن را متوقف کنید، آن را خاموش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *