خانه / بازی / دانلود بازی Crash Bandicoot: On the Run
Crash Bandicoot: On the Run Crash Bandicoot: On the Run

Crash Bandicoot: On the Run

محبوبیت 75%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.170.29
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    King
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +921.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    600MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Crash Bandicoot: On the Run

Crash Bandicoot: On the Run – کراش بندیکوت : درحال دوییدن یک بازی خنده دار و هیجان انگیز است که در آن بازیکنان می توانند با شخصیت های نمادین سری Crash Bandicoot بازی کنند. این بازی همچنین دارای چالش‌های متعدد و باس فایت‌های اصلی است تا در حین شرکت در فعالیت‌های خطرناک، شور و شوق بی‌پایان و سرگرمی بی‌پایان را به بازیکنان بدهد. پس اگر شخصیت کراش را دوست و با آن خاطره دارید ، حتما همراه گیمی روید باشید. شایعه شده بود که مناطق افسانه ای و رئیسان بدنام وجود دارد. بازیکنان جدید و باتجربه Bandicoot ممکن است منتظر طیف گسترده ای از چالش های دویدن هیجان انگیز باشند! آثار کلاسیک از جمله Turtle Woods، Temple Ruins و The Great Gate را می توان در مجمع الجزایر Wumpa پیدا کرد که مطمئناً هر بازیکن کراش را خوشحال می کند. خواه یک شیرجه جسورانه در فاضلاب های Later باشد یا یک حرکت دیوانه وار در کوه Snow Go، هر ماجراجویی یک سفر پر هیجان است. علاوه بر این، دهکده‌های نمادینی مانند دکتر نئو کورتکس، ارتشی از دشمنان دزد جواهر برای کراش و کوکو از سراسر جهان جمع‌آوری کرده‌اند، از جمله کلون‌های بدنام شخصیت‌های اصلی و بسیاری از چهره‌های آشنا و ناآشنا.

به Crash Bandicoot: On the Run برتر در اجراهای چند نفره ناهمزمان بپیوندید! بازی در یک تیم به شما این امکان را می دهد که با دوستان خود رقابت کنید و نام خود را در بالای جدول امتیازات مشاهده کنید و این به شما این امکان را می دهد که بدانید شما و دوستانتان بهترین هستند. چه کسی بیشترین پیشرفت را داشته یا طولانی ترین مدت زنده مانده است؟ رویارویی با تیم‌های رقیب به تیم شما اجازه می‌دهد تا جام‌های شگفت‌انگیزی کسب کند. به لطف گیم پلی چندنفره، همه از بازی های آنلاین لذت می برند. پوسته‌های خارق‌العاده قابل باز شدن نشان می‌دهند که این بازی بیش از آنچه به چشم می‌آید وجود دارد. شما بلافاصله پوسته های Coco و Crash Bandicoot را به همراه پوسته های پانک دریافت می کنید تا بتوانید بلافاصله بیانیه ای بدهید. هرچه بیشتر در فضا و زمان سفر کنید، پوسته های بیشتری خواهید دید که قفل تروفی ها، پاداش ها، اصلاح کننده ها و حتی یک ماسک Aku Aku را باز می کنند! با گیم پلی اصلی، بازیکنان بیشتر با شخصیت ها کار خواهند کرد و با آنها کاوش خواهند کرد.

در بازی Crash Bandicoot: On the Run شما باید تصمیم بگیرید که کراش و کوکو را کجا می‌برید، چه آن‌ها برای کسب جایزه با هم رقابت کنند یا صرفاً برای تفریح. پوست‌ها و سلاح‌هایی که در فرار با خود می‌آورید به پاداش‌ها یا دشمنانی بستگی دارد که انتظار دارید با آنها روبرو شوید. جزایر به دلیل شبکه پیچیده خطوط هوایی و دریایی که آنها را به هم متصل می کند، مشکلات منحصر به فردی را ایجاد می کنند. گرفتن یک تصمیم حساب شده در مسیر پیگیری بسیار مهم است زیرا بر منابع موجود تأثیر می گذارد. کراش و کوکو مغز متفکران سلاح‌هایی هستند که برای شکست دادن باس‌های بازی استفاده می‌شوند. پادزهرهایی برای تغییر مسیر هواپیمای فروستی مورچه. بمب ها به اندازه کافی بلند هستند که پوسته نیترو خرچنگ را تکان دهند. تنها راه برای ساختن نمونه ای از نیترو نئو کورتکس، استفاده از تفنگ ری و بازوکا است. سلاح‌های جدید در گیم‌پلی بعدی نشان داده می‌شوند و بازیکنان از سرگرمی فوق‌العاده لذت می‌برند و چیزهای زیادی را برای سرگرمی خود به نمایش می‌گذارند. به کوکو در گسترش پایگاه جزیره Wumpa خود کمک کنید. یکی از کوکو و کراش در حال فرار به جزیره وومپا می رود تا به دنبال تدارکات باشد. آزمایشگاه‌های با فناوری پیشرفته از این قطعات برای تولید سلاح‌های مرگبار مانند بمب‌های نیترو و تفنگ‌های پرتوهای یخ‌بندان استفاده می‌کنند.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( همه اسکین و کاراکتر ها باز شده است + حالت گاد که نمیمیرید + افزایش سرعت کاراکتر + تنظیم ارتفاع پرش پرش های بلند (مقادیر بسیار بالا = پرواز بالا) )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *